Nenad Đorđević, Direktor marketinga, MIND Grupa, Srbija

2021
image
Nenad Đorđević je preko 30 godina u marketingu i komunikacijama. Karijeru je počeo kao novinar u dnevnim novinama Večernje NOVOSTI. Pišući o privredi i ekonomiji, zainteresovao se za marketing i unapređenje poslovanja.
Karijeru je nastavio u renomiranim marketing agencijama radeci na pozicijama Account director I Cliend sevice director. Sa praksom od preko 12 godina u advertisingu, posebno se specijalizovao za izradu marketinskih strategija unapređenja pozicija brendova na tržištu.
Poslednjih 18 godina rukovodi marketingom i razvojem u razlicitim prehrambenim, konditorskim, IT i Realestate kompanijama potpisujući brojne uspešne kampanje I projekte.
Od 2021. direktor je marketinga MIND Grupe sa posebnim fokusom na procese interne i eksterne komunikacije kao i implementaciju marketing strategija svih preduzeca u okviru grupe.
Studirao je MPC koledz u Kaliforniji gde je sticao praksu u advertisingu.