Rafael Feliz Español, Potpredsednik prodaje i marketinga, Europa & Middle East, Karisma Hotels & Resort

Rafael Feliz Español je potpredsednik prodaje i marketinga za Evropu i Bliski istok u kompaniji Karisma Hotels & Resorts. Imao je ključnu ulogu u strateškom rastu kompanije, zbog čega su osvojili mnoge nagrade i priznanja u industriji za premašivanje očekivanja luksuznih putnika. Danas, portfelj uključuje El Dorado, Margaritaville Island Reserve, Margaritaville St. Somewhere, Nickelodeon Hotels & Resorts, Azul Beach Resorts, Karisma Villas i Hidden Beach, sa objektima koji se nalaze širom Meksika i Kariba.
Nakon što je radio kao Corporate Brand Manager od 2012. godine u Majamiju (SAD), Rafael se preselio u evropski kancelariju Karisma Hotels & Resorts u Beogradu, Srbija, 2017. godine, gde on i njegov tim nadgledaju razvoj prodaje i marketinga.
Rafael uvek podržava kreativan pristup upravljanju ugostiteljstvom i inovacijama proizvoda - to je ključna vrednost koja stoji iza svih brendova Karisma Hotels & Resorts. Portfelj je međunarodno priznat po tome što podiže koncept luksuznog all-inclusive smeštaja I pristup porodičnoj usluzi i zabavnim programima. Karisma Hotels & Resorts su posebno poznati po tome što su uveli premium koncepte za hranu i pića u sve brendove, kao i Gourmet All-Inclusive doživljaje koji privlače goste plažnim batlerima, koncijeržima, turn-down servis, room service 24 sata dnevno, premium pićima i internacionalnom kuhinjom.
Nakon što je radio kao Corporate Brand Manager od 2012. godine u Majamiju (SAD), Rafael se preselio u evropski kancelariju Karisma Hotels & Resorts u Beogradu, Srbija, 2017. godine, gde on i njegov tim nadgledaju razvoj prodaje i marketinga.
Rafael uvek podržava kreativan pristup upravljanju ugostiteljstvom i inovacijama proizvoda - to je ključna vrednost koja stoji iza svih brendova Karisma Hotels & Resorts. Portfelj je međunarodno priznat po tome što podiže koncept luksuznog all-inclusive smeštaja I pristup porodičnoj usluzi i zabavnim programima. Karisma Hotels & Resorts su posebno poznati po tome što su uveli premium koncepte za hranu i pića u sve brendove, kao i Gourmet All-Inclusive doživljaje koji privlače goste plažnim batlerima, koncijeržima, turn-down servis, room service 24 sata dnevno, premium pićima i internacionalnom kuhinjom.