Adriano Požarić, Direktor, Adriatic Expo Opatija, Hrvatska

2024
image
Nakon nekoliko godina rada u turizmu u Opatiji od pozicije konobara do uravnika objekata 1996. godine otvara marketinšku agenciju specijaliziranu za marketing u turizmu. Uvidom u marketinški potencijal turističkog sektora 2003. godine pokreće Turizam Info – stručni časopis namenjen turističkom sektoru kao platforma za informisanje struke.
Aktivno uključivanje u razvoj turističke industrije Opatije započinje 2001. godine kad postaje član turističkog veća, a 2005. godine osnivač kongresne kancelarije grada s kojima Opatija postaje pored Zagreba i Dubrovnika jedini hrvatski grad s kancelarijom posvećenom razvoju kongresnog turizma. U periodu rada s turističkom zajednicom upravnik je predstavljanja i promocije opatijske rivijere i Hrvatske na mnogim evropskim turističkim sajmovima i berzama kao i organizator prvog posleratnog predstavljanja hrvatske turističke destinacije u Beogradu. Tokom proteklih godina čest je gost predavač na fakultetima i turističkim kongresima u regionu, Europi i Sjedinjenim Američkim Državama kao učesnik i predavač s temama kongresnog turizma, investicija u turistički sektor, marketing u turizmu, CRM-a i nezavisnog izdavaštva.
Osnivač i direktor dva najvažnija sajma vezana za turističku industriju i investicije, HoReCa Adria i Adriatic Expo.