Boris Jelić, Customer Experience Director, PortoNovi

2018
image
Boris je međunarodni hotelijer i “Customer Experience” stručnjak. Svoje iskustvo i karijeru gradio je na 4 različita kontinenta u multikulturalnim okruženjima - Havaji/USA, Kambodža u 2 navrata, Filipini, Dubai/U.A.E., Indonezija, Kenija i njegova domovina Crna Gora.
Učestvovao je u 2 uspešna otvaranja i 2 rebrendinga. Obrazovanje (B.A. i M.B.A. Poslovne studije) je stekao  u Honolulu-u, Havaji. Nedavno je dobio i sertifikat – CCXP (manje od hiljadu postojećih).
Internacionalno obrazovanje i iskustva su veoma uticali u razvijanju njegovih operativnih veština, kognitivne sposobnosti i kompetencije emocionalne inteligencije, čime je u celini izgrađen kao internacionalni hotelijer, profesionalac za “Customer Experience” i globalni građanin. Najvažnije - učenje se nastavlja na svakom koraku putovanja.