Potvrdjeni govornici
Nataša Bajc

Nataša Bajc je direktor Urbis Dizajna, međunarodnog studija za dizajn, sa predstavništvima u Beogradu i Los Anđelesu.Njen rad obuhvata oblast arhitekture, dizajn enterijera za ugostiteljeske objekte.Vodila je preko 150 ugostiteljskih projekata (Disneyland Tokyo, Venetian Las Vegas, Anaheim Hilton).Akademsku karijeru je počela kao univerzitetski predavač(Sci-Arc Los Anđeles, Cal Poly Pomona, Beogradski Univerzitet),radila je istraživanje genetske arhitekture na Univerzitetu Kolumbija (osnivački partner u Zavodu za genetsku arhitekturu IGA, Univerzitet Kolumbija), rešenja za filmsku i pozorišnu industriju (2 filma kao scenograf).Član je AIA-a I ULI-a. Bila je prvi govornik na TEDx-u u Beogradu.

 

Amalija Pavić

Amalija ima 9 godina iskustva u savetovanju vlade pri ekonomskim pitanjima i harmonizaciji ekonomskih propisa sa međunarodnim standardima i propisima. U proteklih 6 godina zalaže se za poboljšanje poslovnog okruženja uglavnom u ime međunarodne poslovne zajednice u Srbiji. Fokusirana je na oblast finansijske i fiskalne politike, radnih odnosa, zaštite prava intelektualne svojine, zakona u oblasti nekretnina, zdravstvene zaštite. Od 2006. godine radi za Američku privrednu komoru, na poslovima vezanim za upravljanje rada regulatornih komisija, gde se bavi zastupanjem politike i koordinacijom odnosa u organizaciji. U poslednjih godinu i po dana Amalija je na poziciji vršioca dužnosti izvršnog direktora kao i savetnik AmCham-a. Od 2003. do 2007. Radila je kao konsultant na projektima USAID-a i Evropske Unije, gde je pružala podršku državnoj administraciji Srbije, a od 2005. povremeno i crnogorskoj državnoj administraciji. Nena oblast obuhvata savetodavne usluge o pristupanju WTO-u, pristupanju Srbije  CEFTA sporazumu. Pored formulisanja predloga za regulatorne reforme u skladu sa pravilima WTO-a, takođe direktno učestvuje u bilateralnim pregovorima u ime Srbije, kasnije i Crne Gore. Amalija je doktor političkih nauka, magistrirala je Ekonomiju na univerzitetu u Budimpešti, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. 

Branislav Bugarski

Rođen je 11.04.1975. godine u Novom Sadu. Nakon završene srednje škole u rodnom gradu odlazi u Berlin, gde je 2000. godine u Berlin school of Economics and Law stekao zvanje diplomiranog ekonomiste. Fokus studija bile su oblasti marketinga, malih i srednjih preduzeća u zemljama u razvoju, kao i internacionallizacija i globalizacija privrednih procesa. Iskustvo u sektoru upravljanja, razvoja, trgovine nekretninama stiče kao asistent direktora kompanije Wohnbauten Comfort GmbH, dok je u kompaniji Pixelpark AG, takođe u Berlinu, stiče iskustvo i u oblastima Interneta i softverskih tehnologija. Godine 2003. Pridružuje se timu Agencije za privatizaciju Republike Srbije, gde u novosadskoj kancelariji, kao asistent projekt menadžera, učestvuje u aukcijskoj privatizaciji prduzeća u Vojvodini, kao i pripremi preduzeća i dokumentacije. Od 2004. je zaposlen u Fondu za podršku investicija u Vojvodini-VIP.Kao savetnik za strane direktne investicije (SDI), a nakon toga i kao pomoćnik direktora, radio je na poslovima promovisanja i razvoja investicionih projekata u cilju privlačenja stranih direktnih investicija, pružao savetodavne usluge potencijalnim i postojećim investitorima da se efikasno pozicioniraju u novom poslovnom okruženju, kao i podršku lokalnim samoupravama u razvoju poslovnih i inovacionih projekata, sa ciljem razvoja malih i srednjih preduzeća i poslovne infrastrukture. Godine 2005. imenovan je za direktora VIP Fonda  i na tom mestu nalazi se i danas.

Vojislav Glavinić

Vojislav Glavinić se pridružio najvećoj privatnoj kompaniji u Srbiji Delta M Group u novembru 1999.godine. Prva značajna pozicija na koju je postavljen je zamenik direktora Delta Agrohemije, gde je bio zadužen za koordinaciju 3 proizvodna pogona. U Maju 2004. Godine postao je director Pekabete, a kasnije i C Marketa, bio je zadužen za koordinaciju svih aktivnosti maloprodajnih mesta, kao i za spajanje sa kompanijom Delta Maxi Group. U januaru 2008. godine postao je finansijski direktor Delta Maxi Group-a, gde je bio zadužen za formiranje budžeta, kontrolu, strateške odluke i pokretanje prodajnih procesa kompanije.Nakon što je Delhaize preuzeo kompaniju, u Avgustu 2011. godine, postao je potpredsednik za strategijski razvoj i planiranje, oblast Jadrana. U januaru 2012. godine, Vojislav Glavinić je postao direktor Delta Real Estate Grupe, koja obuhvata razvoj  maloprodajnih, kancelarijskihi, hotelskih i stambenih objekata u celom regionu, sa ukupnom vrednošću od milijardu evra. Prvi veliki projekat je Delta City, shopping centar u Beogradu, koji je bio proglašen za projekat godine u Jugoistočnoj Evropi na dodeli Europroperty.com nagrada. Gospodin Glavinić poseduje diploma inženjera poljoprivrede Univerziteta u Beogradu.

 

Milan Simić

Milan Simic je sertifikovani profesionalni projektni menadžer (poseduje PMP i PRINCE2 sertifikacije) sa više od 10 godina iskustva u projektnom i programskom menadžmentu, uključujući vođenje različitih ključnih projekata u okviru raznih, međunarodnih, domaćih, vladinih, profitnih i neprofitnih organizacija.Sposobnost da uspešno radi u zahtevnom okruženju, sa ograničenim resursima i u veoma kratkim rokovima, je stekao tokom rada  na prethodnim pozicijama uključujući tu posao projektnog menadžera na telekomunikacionim projektima u Africi, poziciju projektnog menadžera na Anti-diskriminacionom projektu UNDP-a,  kao i dužnostima koje je obavljao kao savetnik ministra za ljudska i manjinska prava.  Pre iskustva u državnoj upravi Milan je svoju karijeru započeo u nevladinom sektoru baveći se stanjem ljudskih prava na Balkanu.Milan je inače uvek orjentisan ka stalnom unapređenju svojih znanja i sposobnosti te trenutno pohađa MBA studije na Edinburgh Business School na Univerzitetu Heriot-Watt.  

Vladislav Lalić

Vladislav Lalić je deo IKEA porodice već skoro 20 godina.Svoju karijeru  je započeo devedesetih godina, kao business developer za tržište bivše Jugoslavije, gde je bio zadužen za razvoj poslovanja. Nakon toga, postao je odgovoran za razvoj tržišta , prodaju i ekspanziju IKEA sistema u Rumuniji, Turskoj i Zapadnoj Evropi. 2009. godine postao je Regional Property & Expansion Manager u Zapadnoj Evropi, gde je bio zadužen za implementaciju i kooridnaciju IKEA strategija za region (Hrvatska, Slovenija, Srbija, Rumunija). Trenutno je zadužen za izgradnju i upravljanje objektima u regionu jugoistične Evrope, projektovanje i planiranje. Vladislav govori pet jezika, strastveni je sprotista. Živi u Beogradu. Otac dva dečaka.

 

Andrew Peirson

Trenutna pozicija

Sa sedištem u Beogradu i Sofiji, Andrew je odgovoran za poslovanje Jones Lang LaSalle-a u Srbiji, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Crnoj Gori. Osnovao je kancelariju u Sofiji početkom 2008. godine, dok kancelarija u Srbiji posluje već 10 godina, a od spajanja poslovanja kompanija King Sturge i Jones Lang LaSalle Andrew je zadužen i za poslove u Srbiji.

Radno iskustvo

Ima preko 7 godina iskustva iz oblasti poslovanja sa nekretninama u Centralnoj i Istočnoj Evropi, kao i 4 godine u Velikoj Britaniji. Pridružio se kompaniji King Sturge 2001. godine, 2005. godine se preselio u Češku kako bi se pridružio kancelariji u Pragu. Od 2008. je zadužen za kancelariju u Bugarskoj, gde je vodio timove konsultantskih uluga i procena kao i agencijskog poslovanja . U avgustu 2011. postao je Izvršni direktor kompanije Jones Lang LaSalle u Srbiji. U Velikoj Britaniji je saradjivao sa Mapeley, Land Securities, Orange i Konica Minolta. Njegovi klijenti u Pragu su bili Avestus, ING Real Estate, Karimpol, EPD, Portland Trust, AFI Europe i AVIVA. Tokom boravka u Pragu bio je zadužen za neke od najvećih projekta iz oblasti nekretnina u zemlji i vodio tim od 15 agenata iz svih sektora agencijskog poslovanja. U Bugarskoj i Srbiji savetuje klijente poput Europa Capital, GE Real Estate, GTC, Delhaize, AFI Europe, kao i veliki broj banaka i investicionih fondova. Takođe radi kao savetnik za Ernst & Young, IBM, PWC, Danone i Shell .

Zaposlenje

Andrew se pridružio kompaniji King Sturge u Velikoj Britaniji 2001. godine, pošto je prethodno radio dve godine u Storeys SSP. Od tada je radio u kancelarijama u Češkoj i Slovačkoj, a danas je zadužen za kancelarije Jones Lang LaSalle-a u Srbiji i Bugarskoj.

Obrazovanje

Diplomirao je ekonomiju i član je Kraljevskog Udruženja ovlašćenih procenitelja – “Royal Institution of Chartered Surveyors” . Trenutno je član Britanske privredne komore u Bugarskoj  i Predsednik odeljenja za nepokretnosti Saveta Stranih Investitora u Srbiji.

 

Tijana Vujović

 

Pre nego što je došla u Confluence kao director Retail-a, kasnije C.E.O. Tijana je radila u MPC Properties-u, gde je bila zadužena za procese procene i identifikacije potencijalnih investicionih mogućnosti za zajednička ulaganja sa kompanijom Merrill Lynch. Pre nego što je došla u Beograd, provela je tri godine u Rimu i Pragu radeći za kompaniju GE Real Estate.U Pragu, njena uloga je bila da osigura investicija iz Centralne i Istočne Evrope, sa osvrtom na analizu procene. U Milanu je uglavnom bila zadužena za procenu rizika potencijalnih akvizicija. Diplomirala je na Univerzitetu Bocconi, ima diplomu iz međunarodne ekonomije i menadžmenta.

 

Edith Illmaier

Rođena je i odrasla u gradu Kapfenberg, Austrija.Završila je prava 2000. godine na Karl Franzens Univerzitetu u Gracu, Austrija.Uporedo sa studijama radila je u kancelariji Krammer&Wagner (www.krammer-wagner.com).Po završetku studija počela je da radi kao advokat u kancelariji Krammer&Wagner u Kapfenbergu.Preuzela je vođenje kancelarije u Beču 2004. godine.Kancelarija Krammer&Wagner odlučuje da uđe na tržište Hrvatske i Bosne i Hercegovine, tako da posle nekoliko godina provedenih u Beču Edith Illmaier postaje odogovorna za ovaj region.Tokom prošle godine kancelarija Krammer&Wagner dobila je ponudu od nemačko/srpske kompanije o izgradnji šoping centra u Beogradu. Posle odluke o ulasku na srpsko tržište Edith Illmaier postaje zadužena za Srbiju i postaje partner u kancelariji Krammer&Wagner&Illmaier.

Miodrag Gazibara

 

Miodrag Gazibara se pridružio kompaniji Delta Real Estate 2008. godine, trenutno je direktor sektora za prodaju i lizing. Stekao je diplomu na Winona State Univerzitetu.Nakon diplomiranja, pridružio se privatnoj real-estate kompaniji u Čikagu, gde se bavio poslovima komercijale i stambenim nepokretnostima. Po povratku u Beograd pridružio se kompaniji Colliers International, kao direktor maloprodaje, gde se bavio poslovima savetovanja klijenata na raznim projektima, uključujući oba Delta City šoping centra. U kompaniji Delta Real Estate Miodrag je zadužen za strategije iz oblasti lizinga za sve buduće projekte, odlučivanje o konceptu dizajna i pozicioniranja svakog projekta.Delta Real Estate projekti uključuju i razvoj velikih projekata kao Delta Planet i retail parkova, gde će Miodrag zajedno sa svojim timom imati ključnu ulogu u strateškom odlučivanju.

 

Dieter Bullinger

 

Rođen 8. Oktobar 1953.

Nacionalnost Nemac

Obrazovanje

1972. – 1977. Univerzitet Konstanz – Nemačka, Master Public Administration

Profesionalne aktivnosti   

1978-1986 Prognos AG, Basel/Švajcarska (jedna od vodećih makro-ekonomskih konsalting kompanija u Evropi). Rukovodilac projekta Regionalne politike i planiranja.1986-1989 Grad Frajburg / Nemačka  Direktor / šef Ekonomske Razvojne agencije, predsednik Upravnog odbora Tehnološkog centra Fondacije Frajburg.1990-2001 ECE Projektmanagement GmbH & Co. KG, Hamburg / Nemačka (jedna od vodečih kompanija za razvoj tržnih centara u Evropi). 1990-1994 Rukovodilac projekta za razvoj nekoliko tržnih centara u Nemačkoj. 1994-2001 Direktor ECE Projektmanagement International GmbH & Co. KG, odgovoran za uspostavljanje lokalnih ECE organizacija  za razvoj projekata šoping centara u Mađarskoj, Češkoj i Poljskoj. 2001-2012 SPAR Austria Group (najveći operater za razvoj šoping centara u Austriji). 2001-2007 Direktor International Shopping Centre Expansion i Management Division  ASPIAG Management AG, St. Margrethen/ Švajcarska, odgovoran za šoping centre Spar grupacije u Italiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Mađarskoj i Češkoj.2007-2012 SES Spar European Shopping Centers GmbH, Salzburg/ Austria (novo-osnovano društvo za upravljanje unutar austrijske Spar grupe), direktor Asset Management i Projekt menadžer za razvoj u Evropi. On je 2012. osnovao  "Dieter Bullinger" Konsalting  kompaniju u Lutzenbergu, Švajcarska.

 

Alexander Samonig

 

Datum rođenja 05.03.1972

Nacionalnost Austrijanac

Trenutna pozicija Direktor i partner ECOVIS  

CONFIDAS , Beograd, ECOVIS CF 

ConFidas d.o.o. Ljubljana

Obrazovanje i radno iskustvo

1995    Ekonomski fakultet (Univerzitet Klagenfurt, Austrija)

1996    Ovlašćeni revizor  (dipl. revizor – Privredna komora Austrije)

1998    Poreski savetnik u Sloveniji

2002     Poreski savetnik u Srbiji

Najveća dostignuća

2004- Osnivač Alexander Samonig Group www.samonig.com

           25 kompanija u 4 zemlje u različitim oblastima poslovanja

2002- PS ConFidas d.o.o., Beograd – Partner

2003- CF ConFidas d.o.o, Ljubljana – Partner

1998- Osnivač LE Group International

1997- CF ConFidas d.o.o., Ljubljana – Partner

1996-1997  Razvoj poslovanja ZE Group Alpine-Adriatic-Region - Opunomoćenik

1994-1996  IB Grant Thorton Ljubljana - Prokurista

1993-1994  Program obuke EastBrokers Ljubljana

Opšte poslovno iskustvo

Gospodin Samonig trenutno radi na razvoju poslovanja ECOVIS CONFIDAS d.o.o. na području Srbije. Aktivan je I dalje kao poreski I pravni savetnik nekoliko klijenata I odgovoran je za profesionalnu kontrolu kvaliteta. Pre nego što je postao partner u Srbiji, gospodin Samonig je podigao kuću internacionalnog poslovanja CF ConFidas Slovenia i radio kao pravni savetnik, a potom i kao poreski savetnik. Specijalnost su mu radno pravo i Zakon o porezu na dobit pravnih lica.

Poznavanje jezika

Nemački (maternji govornik) –  engleski (tečno), srpski (tečno) –  Slovenački  (tečno)

Iskustvo na projektima

Projekat Srbija  UNIQA REAL ESTATE

Projekat Srbija  VIG REAL ESTATE

Projekat Srbija  Grand Casino – Start up

Projekat Srbija   LOGCENTER/EYEMAXX

 


 

Michael Müller

Rođen: 4.6.1954.

Nacionalnost: Austrijanac

Obrazovanje:

1994. Fakultet za poslovne studije, Unverzitet u Beču, diplomirao prava na studijama  u Beču

1994. Položio ispit za menadžment konsalting

1995. Postdiplomske studije (doktorat), doktorirao (sa počastima)

2001. Sertifikat "menadžment konsultant"

2003. Sertifikat "transevropski konsultant"

2003. Pohađao treninge za Bazel ii konsultant

Radno iskustvo:

1975-1990. Aktivnosti u oblasti računovodstva, kontrolinga menadžmenta u različitim proizvodnim i maloprodajnin kompanijama.

Od 1994. Nezavisni poslovni konsultant, sa težištem na restrukturiranje, reorganizaciju i stečajni menadžment.

Jun 1996. Osnivač EYEMAXX International GmbH (www.eyemaxx.com)

Novembar 2001. Akcionar Marland Wohnbau GmbhH (www.marland.at), kompanija za razvoj nekretnina u Gracu.

Novembar 2002. Akcionar VST Verbundschlungstechnik GmbH (www.vst-austria.at). VST group bavi se izgradnjom objekata širom Evrope, uglavnom stambenih zgrada i hotela.Kompanija poseduje patent za trajne elemente sistema oplata, koji se proizvode i Nitri (Slovačka) i distribuiraju širom sveta (glavna tržišta su: Evropska Unija i zemlje bivšeg SSSR-a).

Oktobar 2004. Akcionar BirkartGrundstucksverwaltungs KG&Lifestyle Realbesitz KG (www.lifestyleimmobillien.at). Komanija poseduje i vodi nekoliko logističkih centara u Nemačkoj i Austriji.

Đura Stanić

Đura Stanić pridružio se Black Oak Development –u (kompanija koja se bavi razvojem nekretnina) 2009. godine, kao Izvršni direktor, a kasnije i predsednik Upravnog odbora. Gospodin Stanić je bio odgovoran za strateško planiranje, organizovanje i razvoj Fashion outlet centra u Inđiji, prvog srpskog outlet centra koji je urađen po međunarodnim standardima. Direktno je učestvovao u pravnim procesima, lizingu i procesima finansiranja. Projekat je uspešno završen i centar je otvoren u aprilu 2012. Gospodin Stanić je angažovan na poslovima nadzora, kao i na unapređenju postojećih poslovnih aktivnosti centra i daljem širenju centra koji će biti pored njega. Gospodin Stanić diplomirao je međunarodnu ekonomiju na AUP Univerzitetu u Parizu. Govori Engleski i Francuski jezik.

Stephen Brooks

Rođen je u severnom Londonu početkom šezdesetih, srednje je dete od tri dečaka. Njegov otac bio je vozač autobusa, a njegova majka je radila u fabrici u Totenhemu. Pošto je napustio školu kada je napunio 16 godina, počeo je da radi u banci, a zatim u osiguravajućoj kompaniji. Oba posla je mrzeo. Svoj put je našao kada je počeo da radi u lancu maloprodaje. Svoju vokaciju našao je u prodaji, vrlo brzo je shvatio da ima prirodan talenat za pregovaranje. Dok je radio u kompaniji koja se bavila proizvodnjom pića i lokalnim novinama, zavoleo je prodaju. Headhunting kompanija ga je uvela u posao i omogućila da spoji maloprodaju i prodajne veštine. Za 12 meseci stvorio je i prodao nekoliko komanija, to je postalo njegova stručna oblast. Sada već ima preko 30 godina iskustva u oblasti retail-a na području Velike Britanije, posebnu u spajanju šoping centara i trećeg lica, oblasti demonstraicje proizvoda, kratkoročnom poslovanju. Radio je sa većinom shopping centara u Velikoj Britaniji, uključujući Lakeside, Bluewater I Westfield, kao i na centrima u Dubaiju, Jordanu i Abu Dabiji. Njegovi klijenti su Xerox, T-mobile, Superdrug, Arabian Oud i BT. Bilo da radi u malom timu stručnjaka ili za velike korporacije, njegov stil je veoma strastven . Bio je govornik na BCSC konferenciji za kompaniju BT, kao i na mnogim dodelama nagrada čije su teme bile kako iskoristiti shopping centre za sopstveni biznis.

Franco Peruza

Rođen i odrastao u Minhenu, poseduje nemačko i hrvatsko državljanstvo.Stekao je iskustvo radeći za međunarodne hotelske operatere (Steigenberger Hotel Group-Nemačka, Domina Hotel Group-Italija),vrhunske real estate korporacije (Real4You-Austrija),kao konsultant (Horwath HTL).Napisao je veliki broj specijalističkih članaka za magazine HospitalityInside i Top Hotel.Osnivač je i partner u Godiva Consulting-u, kompaniji koja se bavi savetovanjem u oblasti hotelskog razvoja za region Centralne i Istočne Evrope. 

Michael Widmann

 

Profesinalno iskustvo

Od 2004 PKF hotelexpersts GmbH ,Beč, Managing Partner

1997-2003 PKF hotelexperts,Minhen, Managing Director

1992-1996 PKF Wirtschaftsprufungsgesselschaft,

Minhen, Konsultant, Menadžer

1990-1991 Stouffer Hotels&Resorts, Sijetl, Asistent F&B Menadžera

1988-1989 Mandarin Oriental Hotel Group,

Singapur i Bangkok Menadžement, Pripravnik

predavanja

Od 1994 Univerztet Primenjenih Nauka, Minhen, Predavač

Od 1996 Univerzitet u Austriji, Nemačkoj, Italiji, Švajcarskoj, Predavač

Obrazovanje

‘95/’97/’00 Cornell Univerzitet, School of Hotel Administration,

Itaka PDP Program profesionalnog razvoja

1987/1993 Univerzitet Primenjenih nauka, Minhen,

Diploma-Ekonomista(FH)

1990 Washington State University, Pullman/USA Master Program, Dean’s Honor Roll

ostale informacije

Nacionalnost Nemac,

Jezici Nemački, Engleski, Francuski, Italijanski, Španski,

Član Urban Land Instituta (ULI),PKF International Hospitality Consulting Board-a

 

 

Miroslav Dragičević

 

Dr Miroslav Dragičević rođen je 1949. godine, završio je doktorat  iz oblasti ekonomije u Zagrebu. Sa preko 30 godina iskustva u oblasti konslatinga vezanog za turizam, bio je direktor Turističkog instituta, osnovao je vodeću konsalting agenciju u jugoističnoj Evropi specijalizovanu za oblast turizma, Horwath Consulting u Zagrebu i Beogradu. Dr Dragičević aktivno promoviše razvoj turističke industije u jugoistočnij Evropi.  Vodio je veliki broj projekata i master planova na nacionalnom i regionalnom nivou, kao i veliki broj projekata vezanih za razvoj hotelske industrije. Član je AIEST-a (Međunarodna asocijacija eksperata u turizmu) i ISHC-a (Međunarodna asocijacija hotelskih konsultanata).

 

Istvan Szauter

 

Rođen 16.Jul 1954. u Budimpešti, Mađarska.

Obrazovanje

1983-1985 Univerzitet Ekonomskih nauka, Budimpešta

1977- Univerzitet Ekonomskih nauka, Budimpešta

1972-1975 Poslovna škola, Fakultet za turizam i hotelijerstvo,

 Profesionalno iskustvo

1989-   Accor Mađarska/Slovačka

Titula: Direktor razvoja

aktivnosti: Razvoj hotela u  Mađarskoj, Slovačkoj, Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini

1981-1989 Turistička organizacija Mađarske

Titula:Zamenik direktora

aktivnosti: učestvovao je u upravljanu hotelske industrije u Mađarskoj

1977-1981 HUNGARHOTELS CO.

Titula: Zamenik Direktora

Aktivnosti: upravljanje hotelom

Ostalor

2011 – Član Mađarske acocijacije Hotelijera i Restoratera

 

Ulrich Widmer

Sa preko 25 godina iskustva u hotelskoj industriji Ulrich Widmer je potpredsednik Hilton Worldwide-a, zadužen za region Centralne i Istočne Evrope.Rođen u Švajcarskoj, odrastao u Irskoj.Svoju karijeru započeo je 1984. godine u Lucernu na Swiss Hotel Management Koledžu.Nakon diplomiranja počeo je sa radom u ketering kompaniji u Irskoj, pre nego što se pridružio InterContinental Grupi kao Key Account Manager za Holiday Inn Hotel u Nemačkoj.Posle dve godine unapređen je u Sales Develoment Managera.Njegova nadležnost bila je oblast konsaltinga i podrška prodaji. Postao je Franchise Service Manager 1998. godine, zadužen za sve franšize u okviru InterContinental Grupe. Četiri godine kasnije postao je direktor razvoja za oblast Severne, Centralne i Istočne Evrope. Unapređen je u potpredsednika Hilton Worldwide-a za region Centralne i Istočne Evrope 2006. godine, gde je odgovoran za razvoj svih brendova iz te grupacije.

 

Stefan Hitzler

profesionalno iskustvo

od 2010 PKF hotelexperts GmbH, Beč Consultant 

2007-2010 Raiffeisen evolution project development, Beč Razvoj hotelskih projekata CEE 

2007 World Leisure GmbH, Frankfurt Pripravnik 

1999-2006 Pripravnik u internacionalnim hotelima sa 4 i 5 zvezdica u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Švajcarskoj, Italiji 

obrazovanje 
2010-2011 Bauakademie Biberach International Real Estate Management (MBA) 

2002-2006 Univerzitet u Beču International Business Administration 

2000-2002 Skola za turizam, Innsbruk Hotelski i turistički menadžment 

ostale informacije 

nacionalnost Nemac (rodjen 1979. u Passau) 

jezici Nemački, Engleski, Francuski, Italijanski, Španski 

 

Christian N. Walter

Focus aktivnosti    

 studije izvodljivosti za hotelske projekte

 Procene hotela -  hotelskih grupa

 Razvoj hotelskih projekata

 Hotelski manadžment – operativni ugovori

 Profesionalno iskustvo 

 2012 KF hotelexerts GmbH, Beč Managing Director

 2003 PKF hotelexperts GmbH , Minhen Asistent

 2001 – 2002 Kempinski Hotel, Minhen Pripravnik

 2000. Branners, Park Hotel&Spa, Baden-Baden, Trainee

 Obrazovanje             

 2006 Cornell University, School of Hotel Administration, USA

 PDP Proffesional Development Program

 2000. – 2004. Univerzitet Primenjenih Nauka, Minhen

 2002 – 2003. Univerzitet Westminster, London

 Ostale informacije

 nacionalnost: Nemac

 Jezici Nemački, Engleski, Francuski, Italijanski, Portugalski

Gregor Famira

 

Gregor Famira je partner u CMS Reich - Rohrwig Hainz-u i osnivač kancelarije u Zagrebu i Ljubljani .Gregor je pravni ekspert za privatizaciju, kao i za koorporativne i real estate transakcije. Koordinira aktivnostima iz oblasti nekretnina u Regionu CEE . Kao specijalista sa više od 12 godina iskustva savetuje klijente iz brojnih kompanija u transakcijama nekretnina u centralnoj i istočnoj Evropi , kao i celom regionu . Prvenstveno radi u Zagrebačkoj kancelariji , gde se bavi poslovima savetovanja nacionalnih i međunarodnih investitora u svim pravnim aspektima investicija u oblasti turizma

 

 

Clemens Schranz

Kao direktor Soravia Group-a u Srbiji Klemens upravlja razvojnim projektima iz oblasti nekretnina u zemljama jugoistočne Evrope. Odgovoran je za komercijalna izvršenja u svim fazama, uključujući analizu tržišta, preporuke i izbor, nabavku, obezbeđivanje sredstava za projektno finansiranje, planiranje i gradnju, marketing. Klemens poseduje iskustvo iz različitih imovinskih oblasti, hotelska, kancelarijska, stambena. U poslednjih nekoliko godina stekao je znanje iz oblasti razvoja hotelskih i turističkih projekata, koje je razvijao u Češkoj, Slovačkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Srbiji i Rusiji. Trenutno radi na projektu u Beogradu, mešovite namene , veličine od 26.000m2, kojim će upravljati Rezidor Hotel Group-a u okviru Radison Blu brenda. Projekat je u fazi izgradnje i biće završen početkon 2014. godine.

 

 

Zlatko Gregurić

 

Rođen i odrastao u Kutjevu.Zlatko je ljubitelj vina i investicija.Svoju karijeru je započeo u Raiffeisen Group-u, kao analitičar i naučio o regionalnim berzama na teži način.  Dok je uglavnom radio sa transakcijama u profesionalnom životu, učešće kapitala ostaje njegova strast. Zlatko se pridružio Evropskoj banci za obnovu i razvoj 2005. godine gde radi kao bankar za sektor Turizma i imovine, bavi se transakcijama od Jadrana do Sibira. Od 2011. godine radi u Zagrebu, gde je fokusiran na projekte razvoja imovine i turizma u zemljama bivše Jugoslavije.

 

 

Gary Morrell

 

Gary Morrell rođen je u Notingemu. Već nekoliko godina radi kao novinar za region Centralne i Istočne Evrope . Njegovo trenutno sedište je u Budimpešti, gde radi kao urednik magazina Europaproperty CEE Real Estate Guides.

 

Luke Dawson

 

Luk se pridružio kompaniji Colliers Macaulay Nicolls Inc. 2004. godine u Vankuveru. Bio je uključen u proces spajanja sa kompanijom FirstService, gde je predvodio koordinaciju due diligence procesa. Kao direktor koorporativnog razvoja, bio je uključen u poslove analize, spajanja, akvizicija. 2007. godine postavljen je za Regionalnog direktora Istočne Evrope i prebačen je u Prag. Sastavio je regionalni tim podrške koji je bio zadužen za sve operacije 17 kancelarija u 13 zemalja.Preuzeo je ulogu Regionalnog Direktora za oblast Istočne i Zapadne Evrope, kao i ulogu direktora u Srbiji 2012 godine. Trenutno radi u kancelariji u Beogradu. Pre nego što se pridružio Colliers-u radio je za dve najveće kompanije koje se bave razvojem nekretnina u Kanadi. Njegova specijalnost su investiciona analiza i project marketing. Diplomirao je na  Univerzitetu Victoria.

 

Philip Harold Bay

Obrazovanje:
• Aarhus Univerzitet, Aarhus, Danska 1980-87 Međunarodni odnosi, političke nauke BA/MA
• Interuniversity Center, Dubrovnik, SFR Yugoslavia 1981 Program studija Mediteranska i Jadranska strategija (1 semester)
• Ecole des Hautes Etudes na Science Sociales Pariz, Francuska Southeast Asian Regional Studies MA 1984-86
• American University, Pariz, Francuska 1984-85 Novinarstvo i poslovna komunikacija
Jezici:
• Engleski, Danski, Francuski
• Poznavanje Bugarskog, Srpskog, Norveškog & Švedskog
Novinar, Pisac, Autor i Izdavač 1984-1993
- 1980. godine radio je kao novinar širom istočne Evrope i jugoistočne Azije, dok je studirao političke nauke.Napisao je preko 300 članaka za mnoge novine, uključujući International Herald Tribune, New York City Tribune, San Diego Union i mnoge druge.
- 1986. dobio je Nacionalnu medalju časti za hrabrost, lično od Predsednika Corazon Aquino za svoje izveštavanje tokom revolucije “People’s Power” na Filipinima. Napisao je dve knjige dok je studirao političke nauke: 1985. : “Middage I Det Hvide Hus – Og Andre Steder (Dinner at the White House or Other Places) ISBN 87-88589-36-6 I 1987: i  “Filippinerne – den asiatiske bastard” (The Philippines – the Asian bastard) ISBN: 87-
Tržišni lider iz oblasti nekretnina u regionu 1993-2011
• COLLIERS-International je lider na tržištu jugoistočne Evrope (Bugarska, Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Albanija i Grčka) i  ima preko 195 stalno zaposlenih ljudi na Balkanu.
• COLLIERS ima 11 kancelarija u regionu ,od kada se spojio i postao potpuno integrisana kompanija u okviru matičnog preduzeća Colliers International i First Service.
• Philip Bay je osnivač Colliers Southeast Europe-a, takođe je i regionalni direktor, kao i član EMEA odbora.
• 2007. godine Colliers Southeast Europe je bila jedina kompanija koja je ikada osvojila dve nagrade istovremeno na MIPIM-u u Kanu ( za najbolji projekat stanogradnje širom sveta i specijalnu nagradu za održivost–Colliers Kirinda Tsunami projekat na Šri Lanki www.collierskirinda.com).

Ovaj projekat je dobio 2008. godine dve CNBC nagrade.

2008. godine projekat Colliers Kirinda osvojio je ULI nagradu u Tokiju.
• COLLIERS je osvojio nagradu ,,the Europroperty,, 2006. , 2007.  2008. godine za najbolju agenciju u Jugoistočnoj Evropi.

• 2007. godine prodao je većinsku kontrolu matičnoj kompaniji Colliers International-u i First service-u.
• Od 2008-2011. Regionalni direktor i partner u Colliers International-u u ime mati
čnog preduzeća

2008. godine osnovao je Clean Earth Capital u Kaliforniji, kao kompaniju koja se bavi savetovanjem i razvojom nekretnina, sa akcentom na promene u gradnji stanbenih i poslovnih objekata. Nekoliko ovakvih objekata je kupljeno u SAD-u,Albaniji, Makedoniji, Srbiji i Šri Lanki.
• Takođe je  2008.  njegova kompanija kupila najstariji boutique resort u Nacionalnom parku (Sequoia) u Kaliforniji. Ovaj resort je bio u vlasništvu iste porodice 90 godina, www.silverlakeresort.com .
• U decembru 2011. Godine osvojio je javni tender za vojne baze u Srbiji. Trenutno radi na projektu od 210.000 kvadratnih metara koji će biti gotov u narednih 8 godina.

Zajednica i socijalna uključenost
 • Osnivač i član Američke privredne komore u Bugarskoj, FYROM u Srbiji & Crnoj Gori

 • Predsednik AMCHAM-a u Bugarskoj I Srbiji.Blagajnik AMCHAM –a u Bugarskoj

 • Asistirao je na nekoliko Green Building Council-a na Balkanu.

 • Predvodio je projekat Colliers-a vezan za rekonstrukciju posle cunamija na Šri Lanki ,  kako bi se obnovile izolovane muslimanske ribolovačke zajednice od po 500 stanovnika.


Renato Librić

Profesionalni profil

Profesionalac iz oblasti nekretnina, sa preko 7 godina iskustva u prodaji, upravljanu rizikom, procenjivanjem i strateškim uparavljenjem. Poznavalac novih tehnologija i njihovih komercijalnih aplikacija, kao i međunarodnog poslovanja nekretnina širom Evrope, CEE regiona i Rusije.

Trenutne odgovornosti

Renato je 2011. postao suosnivač Real Estate Databank-a (R.E.D.Star) kompanije koja je promenila način pristupu nekretninama,koja koristi i deli informacije širom jugoistočne Evrope. Trenutno predvodi tim 27 stručnjaka iz oblasti poslovnih finansija, ulaganja i akvizicija, istraživanja, sa obzirom na to da je prethodno stekao iskustvo kod međunarodnih kompanija i investicionih banaka iz oblasti nekretnina. Pored toga savetuje dva odbora međunarodnih banki u pogledu ublažavanja rizika i zaštite imovine u vrednosti od 540 miliona evra.  Takođe sa svojim partnerima void fond koji je do sada ulaožio preko 27 milona evra u stambene nepokretnosti i sagradio na lokalnom tržištu 220 modernih stanova.

Profesionalno iskustvo

Jones Lang LaSalle / www.joneslanglasalle.com / 2009- 2011

CB Richard Ellis / www.cbre.com/ 2004 -2009

Obrazovanje

(2009-2011) Master iz oblasti nekretnina, Univerzitet u Redingu, College of Estate Management, UK/RICS  program.

(1998-2003) Hotelijerski Menadžment , Rochester Institute of Technology, USA

 

Miloš Vučković

Miloš Vučković je Partner u advokatskoj kancelariji Karanović&Nikolić. Diplomirao je prava na Beogradskom Univerzitetu. Kancelariji Karanović&Nikolić pridružio se nakon diplomiranja. Kao advokat počeo je sa radom posle pripravničkog staža 2000. i postaje Partner 2004. godine. Ima iskustvo u savetovanju klijenata u svim pitanjima koja se odnose na trgovinsko pravo, posebno u oblasti nekretnina i infrastrukture, energetike, rudarstva, bankarstva, privatizacije, FX transakcija, finansiranju projekata. Član je Advokatske komore Beograda kao i Internacionalne Advokatske komore. Gospodin Vučković je bio lider pravnog tima koji se bavio poslovima u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Od 2009. vodi kancelariju u Skoplju, Makedonija. Miloš je jedan od autora i urednika  Karanović&Nikolić publikacija: Fokus na infrastrukturne finansije, 2009. i Fokus na energiju, 2010.

Siniša Dadić

Siniša Dadić je Industrial Director u Jones Lang LaSalle-u. Rođen je u Trogiru 1969. godine, a karijeru iz oblasti nekretnina započeo je pre više od osam godina u kompaniji King Sturge, radeći na raznim projektima u Hrvatskoj i zemljama u regionu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu a magistrirao na Univerzitetu Northumbria u Njukaslu. Velika Britanija

 

Branka Mavretič

 

 

Branka Mavretič pridružila se kompaniji Trimo u septembru 2007. godine, komapniji koja je jedan od vodećih evropskih proizvođača montažnih zgrada i fasadnih sistema,.Trimo je globalna kompanija sa proizvodnim pogonima u Sloveniji, Rusiji, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Srbiji, sa kancelarijama širom Evrope, Rusije i Ujedinjenih Arapskih Emirata.Trimo pruža usluge iz oblasti retail-a, logistike i disttribucije. Inovacije i održivost su najveći pokretači kompanije Trimo (www.trimo.eu, www.qbiss.eu ) Branka ima preko 23 godine iskustva i trenutno je na poziciji direktora globalnog lanaca snadbevanja. Odgovorna je za čitav lanac snadbevanja, kao i za starteške projekte kompanije. Jedan od tih projekata je projekat Šimanovci u Beogardu. Rođena je 1967. godine, master studije iz ekonomije završila je na Univerzitetu u Ljubljani. 2009. završila je Leadership Development Progaram Academy u Minhenu.

 

 

Saša Radosavljević

Saša Radosavljević je Generalni direktor Kuehne+Nagel-a u Beogradu. Rođen je 1968. godine , diplomirao na Mašinskom fakultetu u Beogradu. Profesionalnu karijeru počeo je pre 17 godina u lokalnoj srpskoj špediciji, a sa radom u Kuehne+Nagel-u počeo je 2002. Nedugo zatim postao je Generalni direktor. Stručnu edukaciju razvijao je kroz više internih programa. Oženjen, otac dvoje dece.

 

Ivan Brezetić

 

Rođen 02. Septembar, 1972.

Nacionalnost Hrvat

Obrazovanje

2010-2011 IECD Bled, Škola za Menadžment, MBA Master Biznis Administracije

2007-2009 Five Steps, Leadership development Program

2004-2005 IECD Bled, Škola za Menadžmet, GM General Management Program

1991-1998 Univerzitet u Zagrebu, Građevinski fakultet

1886-1991 Gimnazija Karlovac

Zaposlenje

2011-trenutno Stipić grupa d.o.o. Menadžer real-estate razvoja

2003-2011 Trimo građenje, Zagreb

2002-2003 Alstom Power d.o.o. Asea Brown Bovery

1999-2000 Vodoprivreda d.d Karlovac

1994-1999 Karlovac Petrol d.o.o

Jezici

Maternji Hrvatski

Strani Engleski, Slovenački, Srpski

 

 

Dejan Spasojević

Trenutno na poziciji menadžera logistike i zamenika direktora u Gebruder Weiss doo, Dejan vodi logistička rešenja za različite klijente u Srbiji i/ili Evropskim zemljama. Njegova pozicija podrazumeva komercijalnu odgovornost u svim fazama posla, uključujući dizajn logističkog rešenja, implementaciju i rad samog logističkog rešenja. Počeo je sa svojom profesionalnom karijerom kao projektant softverskih rešenja na polju lanaca snadbevanja. Dejan se pridružio Srpsko-Nemačkoj logističkoj kompaniji Eurocargo doo i radio na različitim pozicijama, rukovodilac IT-ja, zatim odgovoran za upravljanje kvalitetom i konačno menadžer logistike zadužen za skladištenje i distribuciju. Nakon preuzimanja EuroCargo od strane Gebruder Weiss-a u 2009. godini na poziciji menadžera logistike sa fokusom na kompleksnija logistička rešenja za klijente.

Aleksandar M.Đelić

 

Rodjen u Lusaki, Zambija, 1970. godine. Oženjen, otac dvoje dece. Školovan u Beogradu, diplomirao na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu 1994. godine. Profesionalnu karijeru počeo u Okružnom sudu u Beogradu, kao pripravnik 1995. godine. Položio pravosudni ispit 1997. godine. Od 1997 do 2001. godine radio u Energoprojekt-u, na međunarodnim ugovorima o građenju. Posebno angažovan na poslovima osiguranja radova i strukturisanju aranžmana za obezbeđenje garancija. Od maja 2001. godine radio u Ministarstvu za privredu i privatizaciju kao pravni savetnik. Pomagao u izradi Zakona o privatizaciji 2001, Zakona o duvanu, administrirao ceo postupak i izradio veliki deo dokumentacije za realizaciju donacija za Technical Assistance for Private Sector Development, za hitnu rekonstrukciju kapaciteta EPS-a, kao i za projekte Ministarstva za socijalna pitanja. Tokom 2001. do jula 2002. vbodio sektor za ugovore Agencije za privatizaciju, sastavio procedure i dokumentaciju za prve ugovore u postupku privatizacije. Od decembra 2002. godine je u advokaturi, partner u zajedničkoj kancelariji sa svojim bratom Vladimirom Đelićem i kolegom Draganom Ivkovićem. Angažovan uglavnom na poslovima pripreme, pregovora i pripreme ugovora, privredno pravne problematike i korporativnog upravljanja. Savetovao u energetskom sektoru JP EPS za koncept strateškog partnerstva za izgradju dve nove termoelektrane u Srbiji, kao i u statusnim pitanjima za realizaciju zajedničkog ulaganja. Specijalizovao se za ugovore o partnerstvima i javno privatna partnerstva u infrastrukturnim projektima i energetici. Od 2010. godine savetuje i operativno pomaže Centar za razvoj energetskog menadžmenta koji promoviše primenu koncepata inteligentnog korišćenja energije i član je Saveta zelene gradnje Srbije. Aktivan u kulturnom životu Beograda i Srbije kroz nekoliko neformalnih grupa aktivnih na planu muzičke kulture i edukacije.

 

 

Marija Golubović

Marija Golubović  je akreditovani LEED profesionalac (LEED AP) od 2008. Godine i vodi brojne LEED projekte kao projektant, konsultant i lice odgovorno za proces sertifikacije u Srbiji, Italiji, Hrvatskoj, itd. Radila je na projektovanju i sertifikaciji prve LEED CS zgrade u Italiji (zlatni nivo).Golubović je zvanični savetnik za međunarodnu primenu LEED protokola (International LEED Advisor ) i aktivno razvija i drži edukativne kurseve za GBCI program održavanja kredita za LEED stručnjake. Golubović je inženjer sa preko 15 godina iskustva na projektovanju mašinskih instalacija poslovnih ygrada i bolnica, putničkih i vojnih brodova, direktor je i suosnivač firme Energo Energy Engineering, koja je jedan od osnivača, i promoter Saveta zelene gradnje Srbije. U oktobru 2012. postala je prvi Predsednik Borda direktora Saveta zelene gradnje Srbije. Golubović ima diplomu mašinskog inženjera Univerziteta u Beogradu i Univerziteta u Đenovi. Akreditacije : licencirani inženjer u Srbiji i Italiji, Akreditovani LEED profesionalac, Akreditovani DGNB međunarodni konsultant, Sudski veštak milanskog suda, Menadžer za energetsku sertifikaciju i proces commissionig-a sa licencom za Lombardiji, član ASHRAE i AICARR.

Tamara Simić

Rođena 22.Januara1979.

Obrazovanje

2007- Državni ispit-Tehnologija gradnje,

1998-2004- Građevinski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Smer planiranja i izgradnje naselja, diplomirala 2004.

1995-1998-Peta Beogradska gimnazija,

1987-1995-Osnovna škola “Vladislav Ribnikar”

Radno iskustvo

First facility doo (April 2009-trenutno)

Pozicija: Izvršni direktor

Odgovornost:

-organizacija, upravljanje i konrrola aktivnosti kompanje,

-osiguranje ispunjenja svih standarda postavljenih od strane centralne kompanije,

-upravljanje ljudskim resursima-angažovanje,

-istraživnje tržišta,

-pripremanje ponuda-kalkulacije-koncept usluga,

-sprovođenje ugovora,

-briga o klijentima, operativno organizovaje poslovanja,

-Izveštavanje-operativni i finansijski izveštaji

-pravna podrška

Projekti:

-Sava Business Center-poslovna zgrada

-West End, Tošin bunar-poslovna zgrada

-Belville, stambeni kompleks

(Tekući ugovori za usluge upravljanja nekretnina, tehničko održavanje, upravljanje ugovorima o zakupu i administraciju finansija operativnih troškova),

-Članovi Serbian Green Building saveta.

“ Piraeus Real Estate”doo (Februar 2008-Mart 2009)

Pozicija Rukovodilac Facility Management odeljenja

Odgovornosti:

-Razvoj mreže ekspozitura-project management(ogranizacija otvaranja novih ekspozitura, deinisanje dinamike radova-koordinacija rada sa arhitektama, generalnim izvođačima, nadzornim organima, dobavljačima)

-budžetiranje troškova

-organizacija tendera za tehničko održavanje

-pripremanje ponuda za treća lica

“ProCredit Bank” ad(Januar2006-Februar 2008)

Pozicija Investment Unit Specialist, sektor za investicije

Odgovornosti:

-procena vrednosti nekretnina i odobravanje rocena dostavljenih od strane trećih lica (za podnosioce kredita),

-Project management-otvaranje, renoviranje, zatvaranje ekspozitura širom Srbije(unutrašnji i spoljašnji dizajn)

Koordinacija rada svih službi uključenih u navedene procese (obezbeđenje, IT, marketing, rad sa stanovništvom, administracija, održavanje), kao i svih eksternih kompanija (dobavljači, podizvođači, nadzor)

Analiza predloženih budžeta

Autor Tehnčke knjige standarda, kojom su pokriveni svi detalji vezani za otvaranje ekspozitura, upotrebu materijala, i arhitekturu.

‘’Mašinoprojekt-copring’’ (Mart 2005-Decembar 2005)

Odgovornosti

- projekat izvedenog stanja Beogradkse Arene,

- proračun čelične konstrukcije za Galeniku, čelični dimnjak za toplanu u Pasterovoj; Maxi supermarket u Vrbasu.

Dodatne veštine:

Jezici:

- Engleski – viši nivo

- Francuski i Nemački – početni nivo

Rad na računaru - Word, Excel, Microsoft Project, AutoCad, Photoshop, Tower, Planet

Kursevi

-LEED 2009-nove građevinske tehnike, Core&Shell

-LEED2009-poslovni slučaj

 

Daniel Djemrovski

Daniel Djemrovski rođen je 17.10.1978. u Zemunu.

Obrazovanje

Srednju školu završio je 1997. godine u Staroj Pazovi,

Diplomirao je na Fakultetu za Menadžment,Univerzitet Comenius u Bratislavi 2000.

Magistrirao je na Fakultetu za Menadžment,Univerzitet Comenius u Bratislavi 2003.

Radno iskustvo

2003-2004 Tatrabanka a.s. (Raiffeisenbank) Sektor za kredite,

2004-2007 Tatrabanka a.s. Relationship Manager,

2006-2007 Odgovoran za Real Estate projekte Korporativnog Centra,
2008 Osnovao privatnu konsalting kompaniju DD Consulting sro Bratislava
2008 Osnovao Redd Bratislava sro, Real Estate Company
2012 McRoy Slovakia a.s., akcionarsko društvo,  Član Nadzornog odbora

DD Consulting sro je kompanija sa fokusom na projekte nekretnina, prodaju objekata i Green Building. Uglavnom radi na PV i Biogas projektima u Slovačkoj, kao i wind projektima u Hrvatskoj. DD Consulting učestvuje u razvoju Syngas fabrike u Voderady-u, Slovačka kao investitor i konsalting kompanija.

media