Potvrdjeni govornici
Zaklina Gligorijevic
Studirala arhitekturu i magistrirala u Beogradu i Kembridžu, MA. Ima veliko profesionalno iskustvo u privatnom, nevladinom a od skoro deluje u javnom sektoru. Potpisala je arhitektonske i urbanističke projekte i prostorne i urbanistične planove u Srbiji i Crnoj Gori, strateške studije i medjunarodne projekte, konkurse u zemlji, na Kipru, u Irskoj, Americi, Rumuniji. Bavi se istraživanjima unapredjenja sistema planiranja, upravljanja i razvoja gradova, kreativnim sektorom i urbanom reciklažom od ranih devedesetih godina, kroz profesionalni, nevladin sektor i akademiju.
Organizovala brojna savetovanja u Beogradu, Subotici i Crnoj Gori i Americi, stručne razgovore, domaće i međunarodne skupove, izložbe i manifestacije, ispred stručnih asocijacija i Urbanističkog Zavoda Beograda, kao i gostovanja urbanista i uprave Beča 2005., Barcelone 2007. i 2008. Beogradu. Od studijskog boravka u Americi posebno se interesuje za javni sektor, javna dobra, zajedničke javno - privatne projekte i urbanu revitalizaciju. Rukovodila studijom “Financing Metropolitan Governments in Transitional Countries” predstavljajući Beograd u medjunarodnom projektu 9 glavnih gradova Evrope.
Mirjana Prljević
Mirjana Prljević je bila konsultant na strateškom pozicioniranju i business intelligence dugi niz godina. Rođena u Srbiji, danas živi i radi u Parizu, i osnivač je preduzeća "Menora Co. Consulting”, dela Copechim Group u Francuskoj. Mirjana je bila prva koja je predstavila koncept “strateškog pozicioniranja i poslovne procene” u sektoru malih i srednjih preduzeća u Evropi.
Takođe, ona je stručnjak u proceni procesa implementacije novina u vladine structure u Evropi, u vezi sa industrijskim asocijacijama i inovativnim trgovačkim preduzećima, koncentrišući se posebno na njihovu originalnu praksu i uticaj na izvršni menadžment.
Kao konsultant, Mirjana u potpunosti podržava vlasnike i rukovodioce malih, srednjih i velikih internacionalnih preduzeća, kako bi podigli svojim poslovanjima čvrste temelje i osigurali dugoročni uspeh. Autor je knjige – Strategija pozicioniranja kao ključ uspeha, kojom je krunisala 15 godina aktivnog rada na strateškom pozicioniranju preduzeća i nevladinih organizacija. Predaje na BiMBA u Pekingu, Shanghai Antai Univerzitetu, Lyon III Jean Moulin Univerzitetu, Beogradskom Singidunum Univerzitetu i drugim svetskim ekonomskim školama, fakultetima i u poslovnim udruženjima.
John Elliot
AA Dip RIBA
Počeo studije arhitekture sa 16 godina na Beaux Arts odseku pri Southern koledžu umetnosti (Southern College of Art), danas - Bournemouth Univerzitet; nakon čega je dobio stopendiju za naprednu Školu Udruženja arhitekata u Londonu. Nakon diplomiranja, Džon Eliot je završio kurs dizajna proizvoda u Centralnoj školi umetnosti u Londonu, dobivši prestižnu stipendij Finske Vlade za postdiplomske studije na Tehnološkom Institutu u Helsinkiju. Nakon Finske preselio se u Švedsku, gde je proveo tri godine, radeći u kancelariji Ralph Erskine. 
Njegove godine u Finskoj i Švedskoj imale su veliki uticaj na njegov pristup praktičnoj arhitekturi, budući da tamo kompanije vide ovu profesiju kao kreativni pristup ljudskom životnom okruženju. Prema tome, bilo da je projekat fabrika u severnoj Finskoj, a timber chair, set uzoraka za podove od linoleuma, plan grada ili direktna arhitektura, ovo praktično iskustvo koje je stekao uticalo je da ceo život posveti dizajnu.
Iskustvo urbanog planiranjau Švedskoj učinilo je da postane prvi oficijelni gradski palner u Abu Dabiju 1967, i da počne specijalizaciju za arapsko poluostrvo, inicijalno sa razvojem Abu Dabija, a potom sa Univerzitetom Kralja Abdulaziza u Džedahu, i kao kulminacija došao je dizajn projekta kao što je Emirates Palace Hotel i kompleks 6600 apartmana Jumeirah Beach residence u Dubaiju.
Nakon projekta King Abdulaziz University njegova sposobnost da se prilagodi zahtevnosti najrazličitijih vrsta dizajna id a vodi projekte kao glavni arhitekta, doveli su ga sveta unutrašnjeg dizajna, kao menadžera – partnera u Dale Keller & Associates, najpoznatijih po specijalizaciji u uređenju luksuznih hotela, a u Džonovom slučaju – po uređenju enterijera državne palate u Bandar Seri Begavan, od 3 miliona kvadratnih stopa, u vlasništvu Sultana od Bruneja. Kasnije, radeći iz DKA predstavništva u Hong Kongu, bio je uključen u projekte nekoliko hotela u Kini, i u drugim delovima Dalekog istoka. Tamo je počeo da radi sa WATG, posebno sa samim osnivačem, Pitom Vimberlijem ("Pete" Wimberly), na projektima u Grčkoj, Novom Zelandu i Hong Kongu. Ova asocijacija uticala je na to da postane osnivač – član WATG kancelarije u Londonu. Njegov cv u WATG nam govori: “Džon Eliot nedvosmisleno ima više iskustva u dizajnu i projektovanju objekata u hotelskom i odmorišnom sektoru nego bilo koji drugi arhitekta na svetu.” Njegov potfolio bogat dizajnom, pruža mu neuobičajenu mogućnost da comprehend konačni rezultat kao skup postupaka u projektovanju, pre nego kao pojedinačne ili dodatne procese.

Arhitektonski dizajn:
Villa Gardelius Stockholm Švedska Svapavaara Housing Kiruna HSB Housing Tibro] HSB Housing Gyttorp Birmingham Univerzitet umetnosti – Velika Britanija Coutts & Co Bank London Phillps Petroleum Villa Abu Dabi Phillips Petroleum kancelarije Abu Dabi Clinics, Schools, National housing Abu Dabi Defence Force Mosques Housing, Barracks, Villas, Officers Mess , three palaces in Al Ain Abu Dabi King Abdulaziz University Jeddah KSA University of Calabar Nigerija Villa kompleks Sen Tropez, Francuska Legoland tematski part, Vindzor, VB Mövenpick El Gouna Egipat Grand Hyatt Amman Jordan La Manga Golf resort Španija InterContinental Hotel Amman Jordan Mövenpick, Dead Sea Jordan Mövenpick Aqaba Jordan Hilton Hotel Mauricijus Shangri La Resort Muscat Oman Vilamoura Algave Portugal Royal Mirage Dubai Emirates Place Hotel Abu Dhabi Jameirah Beach Residence Dubai Hilton 2000 Ras Al Khaimah Marina Village Ayla Oasis resort Aqaba Jordan Africa, The World Resort Dubai Virgin safari resort Masai Mara Kenya
Interior Design Projects:
Sheraton Hotel Doha Katar New Istana Palace Brunei Grand Hotel North Point Hong Kong City Plaza shopping centre Hong Kong 28 Far East Bank refurbishments Hong Kong
Master planning projekti:
Town plan Tibro Švedska Town plan Gytorp Švedska Town plan Svapavaara Kiruna Švedska Ponovni development Norvik stanice, VB Villa district Abu Dabi Abu Dhabi gradski plan Al Ain gradski plan Abu Dabi Excelsior Hotel Nanjing Kina Mandarin Hotel Guilin Kina Swiss Hotel Beijing Kina Luxury apartments Hong Kong Claridges London Umm Al Qwain Town Plan Sharm Al Ibli Master plan Red Sea Egipat National Elephant Park Master plan Muputo Mozambik Ayla Oasis marina village urban plan Aqaba Jordan Shangri La resort Master plan Oman Aftelqaat resort Master plan Oman Bahwan resort Master Plan Oman
Jelena Marjanovic
OBRAZOVANJE I JEZICI
1979 DIPLOMIRANI EKONOMISTA, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
Strani jezici: Engleski (odlična sposobnost usmenog i pismenog izražavanja)
RADNO ISKUSTVO
Od juna 2007. pomoćnik ministra u Sektoru za bilateralnu ekonomsku saradnju u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja, Republike Srbije.
decembar 2005. – juni 2007.
UN Program za razvoj (UNDP), Sektor za smanjenje siromaštva i ekonomski razvoj, Beograd
Koordinatorka projekta „Poboljšanje položaja žena na tržištu rada“ - zajednički projekat UNDP i Vlade Srbije, Saveta za ravnopravnost polova i Ministarstva za rad zapošljavanje i socijalu politiku.
Koordinatorka projekta za Srbiju: „Regionalni projekat za unapređenje rodne ravnopravnosti“, zajednički projekat mehanizama za ravnopravnost polova u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji i lokalnih kancelarija UNDP u ovim zemljama.
januar 2004. – juni 2005.
UN Kancelarija stalnog koordinatora u Srbiji i Crnoj Gori, Beograd
Transition Officer (saradnik za prelazak sa humanitarnih na razvojne programe UN) : Koordinacija UN tima za Srbiju i Crnu Goru u procesu izrade Okvira za razvojnu pomoć (UNDAF), saradnja na pripremi i implementaciji zajedničkih projekata UN tima u zemlji; nadgledanje i izveštavanje o humanitarnoj situaciji u zemlji, zagovaranje donatora u ime stalnog koordinatora UN; koordinacija UN tima u promovisanju Milenijumskih ciljeva razvoja; koordinacija UN tima, ekspertskog tima i tima potpredsednika Vlade Srbije za izradu prvog «Pregleda realizacije Milenijumskih ciljeva razvoja u Srbiji».
avgust 1999. – december 2003.
UN kancelarija za koordinaciju humanitarnih pitanja (OCHA), Beograd.
Predstavnik i ovlašćeno lice UN OCHA u UN timu u SCG tokom 2003. januar 2001. – decembar 2003.
National Program Officer (saradnik za nacionalni program): Koordinacija aktivnosti kancelarije i direktno učešće u pripremi humanitarnih izveštaja, apela, organizacija radnih grupa UN agencija za programe namenjene interno raseljenim licima. Podrška stalnom koordinatoru UN u zemlji u okviru mandata OCHA da prikuplja informacije, priprema mesečne izveštaje o humanitarnoj situaciji u zemlji i godišnje izvestaje za generalnog sekretara UN. Učešće u timu OCHA za podršku osnivanja i podizanje kapaciteta Odeljenja za koordinaciju pomoći i razvoj u Ministarstvu za ekonomske odnose sa inostranstvom (DACU). Aktivno učešće u procesu izrade Okvira za razvojnu pomoć (UNDAF) kao član Tima. septembar 1999. – decembar 2000. Research Assistant (saradnik istraživač)

novembar 1997. – mart 1999.
International Trade and Exhibitions (ITE), London, UK, kancelarija u Beogradu. Menadžer za odnose sa domaćim i stranim partnerima
1995. – 1997.
Privatni konsultant Privatni konsultant za strane i domaće kompanije/preduzeća u vezi stranih ulaganja u SRJ i spoljne trgovine.
1992. – 1994.
PTF (1992.); NASPET (1992. – 1994.), Beograd (privatna spoljnotrgovinska preduzeća). Menadžer za komercijalne i finansijske poslove. U NASPET direktor predstavništva strane firme NASPET Trading Co.Ltd, Nicosia, Cyprus
juli 1986. – februar 1992.
Ministarstvo za ekonomske odnose sa inostranstvom SFRJ
Savetnik za bilateralne ekonomske odnose sa Japanom, Australijom i Novim Zelandom (1990. – 1992.):
Savetnik za strana ulaganja (1989. – 1990.)
Stručni saradnik (1986. – 1989.)
ČLANSTVO - Član osnivačkog i upravnog odbora «Camerata Serbica»( profesionalni orkestar Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu) na volonterskoj osnovi.
Sagiv Meger
(32), Sagiv Meger je pristupio kompaniji 2007 kao direktor Plaza Centers za Srbiju, i postao je direktor za Češku Republiku 2009. Pre nego što je počeo da radi za Plaza Centers bio je izvršni rukovodilac kompanije sa sedištem u Angoli u Africi, i učestvovao na više od 50 projekata, vezanih za telekomunikacije, nekretnine, poljoprivredu i vojnu obaveštajnu službu. Stekao je intenzivno iskustvo na pozicijama vezanim za upravljanje projektima.
Zeljko Cabarkapa
Stručnost
Ispitivanje tla, poboljšanje kvaliteta tla, razne vrste fundiranje, potporne konstrukcije, stabilnost kosina, konstrukcija nasipa na mekoj podlozi, numerička analiza, filtracija kroz poroznu sredinu, delimično zasićeno tlo.
Radno iskustvo
Dr Zeljko Cabarkapa zaposlen je u GCG of februara 2000 i postao je director 2010. Pre toga, od 1991 do 1996. bio je Asistent na Gradjevinskom Fakultetu Univerziteta u Beogradu i konsultant. Njegova istraživanja bila su na polju smicuce cvrstoce tla i plitkih temelja.
Od pristupa GCG Dr Čabarkapa bio je ukljucen u savremene numercike analize brojnih geotehničkih problema. Radio je na numerickim analizama raznih potpornih konstrukcija, tunela (NATM, segmentalni, tuneli od opeke, kao i ’cut and cover’ tunela), nasipa na mekom tlu, i dubokih iskopa u tvrdoj glini, uključujući duboki iskop za projekat The Shard (najvisa zgrada u Evropi) u centralnom Londonu . Izvršio je brojne numeričke analize u vezi kolapsa Nicoll autoputa u Singapuru, pomažući timu stručnih svedoka, i bio je uključen u ispitivanje kolapsa podzemne etaze u Srbiji.
Dr Čabarkapa je projektovao razne vrste fundiranje, uključujući temeljne ploce i sipove na raznim lokacijama širom sveta. Bio je ukljucen u proracune interakcije sipova i postojecih tunela kao i proracune efekta grupe sipova. Njegov strucni rad ukljucuje: projektovanje, specifikacija I interpretacija ispitivanja tla, proracuni bubrenje I sleganja tla, procena likvefakcije tla, detaljna analiza o poboljsanju tla za projekat nove zgrede Opere u Atini kao i procena stabilnosti kosina za terminal uglja na izuzetno mekim glinama u Indoneziji. Dr Čabarkapa je davao savetodavne usluge raznim klijentima, uključujući izvodjace radova, konsultante, investitore. Vazniji skorasnji projekti su Dublin Port Tunnel, Channel Tunnel Rail Link, White City and King’s Cross Redevelopment. Trenutno je ukljucen kao konsultant na problemima stabilizacije stenske kosine na Olmos projektu u Peruu. Takodje radi kao konsultant za projektovanje i izvodjnje nove luke u Peruu.
Publikacije Dr Čabarkape pokrivaju oblasti mehaickog ponasanja delimicno zasicenog tla, interakcija tla I konstrukcije, ponasanje I analiza potpornih konstrukcija. Radio je na reviziju istrazivackih publikacija za casopis Geotechnique i bio ispitivac za doktorsku disertaciju na Imperial College London.
Lokacije rada
Velika Britanija, Srbija, Crna Gora, Irak, Peru, Rusija, Alžir, Republika Irska, Malezija, Hong Kong, Singapur, Kazakhstan, Makedonia, Saudijska Arabija, Turska, Grčka, Indonezija. Prethodno iskustvo
Započeo je karijeru u Energoprojektu. Njegov rad u birou je bio kombinovan sa terenskim radom u Srbiji i inostranstvu. Radio je na statičkim i dinamičkim numerickim analizama uticaja zemljotresa lučne brane u Alžiru. Njegovi projekti uključivali su osnovni i detaljni projekat brane u Iraku (Baduš I i II), numeričke analize tunela, injekcione zavese i procene stabilnosti brane Bekhme u Iraku.
Godine 1991 Dr Čabarkapa je zaposlen na Univerzitetu u Beogradu, gde je bio uključen u predavanja, istraživanja i konsultacije. Kao asistent bio je ukljucen na predmetu Mehanika tla na osnovnim studijama. Istraživačke aktivnosti su se bazirale na teorijskim i numeričkim razmatranjima nelinearne anvelope tla. Njegova magistarska teza tretirala je nosivost plitkih temelja na pesku. Njegov konsultantski rad se odnosio na ispitivanje tla, laboratorijskog testiranja kao I projekata fundiranja za različite objekte, kao što su sportske arene, istorijski spomenici, mostovi i silosi.
Godine 1996 Dr Čabarkapa prikljucio se South Bank Univerzitetu, London, da radi doktorsku disertaciju pod naslovom Mehanicko ponasenje I modeliranje delimicno zasicenih tla. Istrazivanje je obuhvatilo eksperimentalni rad ukljucujuci novu triaksijalnu aparaturu opremljenu sa lokalnom instrumentacijom ukljucujuci I ‘bender’ elemente. Triaksijalni testovi sa kontrolisanom sukcijom su radjeni u cilju iznalazenje oblika povrsi popustanja za delimicno zasicenu prasinu sa posebnom istorijom naponskog stanja. Numericki model je razvijen I koriscen za simulaciju provodjenja, vode, vazduha I toplote kroz delimicno zasicena tla za dinamickjo odredjivanje retencionih krivih.
Nagrade
Nagrada Izdavačke kompanije za izvanredna akademska dostignuća tokom osnovnih studija, 1988
The Royal Academy of Engineering Travel Grant, 2003
Fleming nagrada – Dublin Port Tunnel Project, 2003
Obrazovanje/Istraživanja
PhD, South Bank University, 1998 - 2000
MPhil, South Bank University, 1996 - 1998
MSc (Distinction), Beogradski Univerzitet, 1996
Dipl. Ing, Beogradski Univerzitet, 1988
Profesionalne kvalifikacije
Član Inženjerske komore Srbije, Ovlašćeni inženjer, 1990 - danas
Član Internacionalnog Društva za Mehaniku tla i Geotehniku, 1991 - danas
Pero Matičević
BSE Arh. Dipl. Inž. Arh. PARTNER
Obrazovanje

• Beogradski Univerzitet – diplomirani ing.arhitekture i BSc arhitekture.
Iskustvo
1993 - Fletcher Priest Architects
1990 - 93 Robert Benaim & Associates, London, nagrade:
• Nagradjen rad za 3D kompjutersku grafiku i dizajn za Yachting Monthly Charter Boat
• Dobitnik prve nagrade CAD Desk 3D Studio Competition
Veći projekti:
• GreenPark, Reading, UK: Tri nove kancelarije dodate, površine 36.075 m2 od 180 ari office parka.
• One Lothbury, Grad London: 10-spratna poslovna zgrada pripojena uz Bank of England za Barclays Bank i Welbeck Land.
• SEEDA, Queensway Hastings, UK: Hastings Borough Council, East Sussex County Council i English Partnerships, istraživanje i razvoj objekata, 22 ara održivog masterplan.
• Watermark Place, Upper Thames Street, London, UK: 800,000 kv.stopa kancelarijskog prostora, kreiranje najvećeg javnog prostora u gradu.
• North Wharf Road,Paddington, UK: Kancelarijski i stambeni prostor na ulaznoj lokaciji Paddington Basin za Derwent London.
• Stratford City: 13.4 million kv.stopa masterplan za London i Continental Railways, Lend Lease i Westfield, što uključuje 4500 domova, 5 milliona kv.stopa kancelarijskog prostora, 1,5 mil. kv.stopa prstora za iznajmljivanje, hotele i konferencijske objekte, edukativni kamp i opširne pejzažne otvorene prostore.
• Peoplebuilding Hemel: 650000 kv.stopa poslovnog parka, master plan, arhitektura i pejzaž za Stanhope / Morley Fund Management.
• Londonska berza: Studija strateškog planiranja za buduće potencijale lokacije Londonske berze
• Vodafone Group, UK: 550.000 kv.stopa masterplan, arhitektura i opremanje njihovih predstavništava u Velikoj Britaniji.
• IBM UK Software Laboratories, UK: Arhitekti na lokaciji od 26 hektara istraživačkog parka - master plan i 25-godišnje planiranje dozvole za fazno proširenje.
PERO MATICEVIC
BSE Arch Dip.Eng.Arch
PARTNER
• PowerGen Operational centrala, Coventry, Velika Britanija: otvoreni plan centrale za prirodnu ventilaciju objekta. Projekat je podrazumevao recepciju, objekte za sastanke, kuhinju i restorane, spa klub, 24h otvorene trgovinske i sigurnosne objekte, procena opremanjem nameštaja i sprovođenje u delo.
• Leo Burnett European centrale, London: opremanje
• Imperial College of Science Technology and Medicine, London, UK: Predavanje studije izvodljivosti za pozorišta i administrativne kancelarije.
• Sony Pictures European centrale, Golden Square, London, UK: 3.800m2 centrala i multi-funkcionalnog prostora na nižem spratu za ručkove i konferencije, bašta “za sve vremenske prilike” i konferencijska sala, kao i efikasan kancelarijski prostor.
Bojan Kovačić
Bojan Kovačić je rođen 1969. Osnovnu i srednju školu završio je u Beogradu. Diplomirao je na Mašinskom fakultetu u Beogradu, gde je i magistrirao. U Institutu “Kirilo Savić” stekao je naučno-istraživačko zvanje istraživač saradnik. Kao istraživač i šef sektora u Istraživačko-razvojnom centru za energetiku, automatiku i zaštitu u Institutu “Kirilo Savić” učestvovao je na različitim istraživačkim i inženjerskim projektima iz oblasti energetike. Kao zamenik direktora Agencije za energetsku efikasnost Republike Srbije, pored ostalog, rukovodio je demonstracionim investicionim projektima iz oblasti energetske efikasnosti i obnovljivih izvora energije (zgradarstvo, javna ulična rasveta, daljinsko grejanje, kotlarnica na biomasu, mala hidroelektrana). Od decembra 2006.g. rukovodi Agencijom za energetsku efikasnost Republike Srbije. Autor je više od 40 stručnih radova.
Ranko Božović
Ime : Ranko Božović
zanimanje: Bachelor Mašinski inženjer
Datum rođenja: 12.07.1947. rad u firmi: 8 godina
nacionalnost: srpska
Članstva stručnih asocijacija:
- ASHRAE (Američko udruženje inženjera grejnih, rashladnih i klima uređaja)
- PMI (Project Management Institute, SAD)
Glavne kvalifikacije:
1. Inženjer mašinstva – Projektovanje i izvođenje HVAC sistema;
2. Projekt menadžer – Studije izvodljivosti, Projekt menadžment i kontrola projekata;
3. Konsultant za energetska pitanje – Optimizacija energije i komfora, “Green Design Buildings”;
Obrazovanje:
1. Univerzitet u Beogradu – Mašinski fakultet, Odsek ventilacija i rashladni uređaji, 1966-1973, diploma: BSc (Bachelor) inženjer mašinstva
2. Institut za projekt menadžment, SAD - april 1996, diploma: Član PMI
3. Jugoslovensko ministartstvo trgovine – Kurs inostrane trgovine, diploma: “Zelena karta za ino trgovinu”
Jezici: srpski - (maternji).
engleski – odličan (govorni i pisani)
Radno iskustvo: 
2001 - Beograd EnPlus d.o.o. Generalni direktor Energetska efikasnost, studije izvodljivosti, projekti optimizacije energije
1996- Gaborone Botswana Incotel (Pty) Ltd Generalni Direktor Projekt menadžment, Property Development
1988- Gaborone Botswana Atlantic Technology (Pty) Ltd Generalni Direktor Dizajn, projaktni menadžment, otklanjanje smetnji, Turn-key projekti iz : ventilacija
1986– 1988 Beograd Energoprojekt Manager, HVAC Design/Contracting Division Studije izvodljivosti, pregovaranje u projektima, konsultacije i ugovorni projetni menadžment – Libija, Kuvajt, Irak, Zambija, Zimbabve
1986-1987 Tripoli Libija Energoprojekt Glavni koordinator projekta Fakultet za pomorske studije – 250 000m2
1983-1986 Harare Zimbabwe Energoprojekt Usluge projektnog menadžera Konferencijski centar i Sheraton Hotel – 45 000m2
1981-1983 Beograd Energoprojekt Manager, HVAC Dizajn/odsek ugovora Konsultacije i konsultantski projektni menadžment
1981 Baghdad Iraq Energoprojekt Projektni Menadžer & Glavni mašinski inženjer Konsultacije i ugovorni projektni menadžment Kancelarije / Rezidencijalni blok – 90 000m2 1979-1981 Kuwait Energoprojekt Usluge projektnog menadžera Blok kancelarija, kompleks ministarstva – 150 000m2
1978-1979 Beograd Energoprojekt Rukovodilac za dizajn & izgradnju HVAC Turn-key mehanički system konstrukcija.
1975-1978 Lusaka Zambia Zajedničko ulaganje kompanije ZECCO Menadžer, odsek ventilacije Dizajn, konsultacije, konstrukcije
1974-1975 Beograd Energoprojekt, Komercijalni/industrijski dizajn Glavni inženjer dizajna HVAC instalacija Medicinski centar- 15 000m2 Zgrada pozorišta– 24 000m2
1973-1974 Beograd Energoprojekt – odsek dizajna Inženjer sistema dizajn – HVAC instalacija
Anđelina Kuzmanović
Anđelina Kuzmanović je zaposlena u kompaniji Knauf Insulation od 2005. godine na poziciji menadžera tehničke podrške. Njene ključne odgovornosti u okviru kompanije su: praćenje propisa i standarda iz oblasti građevinarstva naročito iz oblasti toplotne tehnike, davanje tehničkih uputstava i pružanje stručne pomoći prilikom izboru i primeni termoizolacionih materijala, razvijanje sistema za energetski efikasna rešenja u objektima. Član je komisije za toplotnu tehniku u Institutu za standardizaciju Srbije. Pre ove kompanije, radila je u Energoprojektu Niskogradnji na izgradnji infrastrukturnih objekata na poziciji šefa pripreme projektne dokumentacije. Diplomirala je na građevinskom fakultetu u Beogradu. Rođena je 1975.
Aleksandra Pavlović
Datum i mesto rođenja 27. jun 1983., Valjevo
Novembar 2007. – Poslediplomske studije, Ekonomski fakultet Univerzitet u Beogradu, 
smer: Međunarodni menadžment i marketing 
oktobar 2002. – jun 2007. Ekonomski fakultet Univerzitet u Beogradu, 
smer: Spoljna trgovina, 
Diplomski rad: Značaj pomorskog saobraćaja u međunarodnoj trgovini 
septembar 1998. - jun 2002. Valjevska Gimnazija 
KURSEVI i SEMINARI Marketing Summit Budapest - Brand building , positioning and differentiation , 2008 
KOTLER, 2008, Savremeni marketing 
RADNO ISKUSTVO 
Februar 2009 - HENKEL SRBIJA doo , junior product manager 
Decembar 2007 – Februar 2009 Koncern BAMBI-BANAT a.d. Beograd, brend menadzeraH&N Februar 2007. – decembar 2007 DELTA MAXI, Marketing
RAD NA PROJEKTIMA CD ROM «YU vaterpolo» 
Monografija 12. Svetskog kupa u vaterpolu 
Priručnik za organizatore sportskih manifestacija 
Bilten (za sva međunarodna sportska takmičenja) 
VEŠTINE 
Jezici Engleski 
OSTALO Sport / Hobi košarka i tenis Interesovanja Ekonomija, marketing, brand management , PR , praksa međunarodnih korporacija
Nenad Stankovic
obrazovanje: 
International Development Program efektivne primene zakona EU o konkurenciji
Law Organization (IDLO) [2006]
Haška akademija međunarodnog prava, Međunarodni program privatnog prava Međunarodni sud pravde, Hag, Holandija [ 2002 ]
Tilburg Univerzitet, Holandija / Program ljudskih prava - “Univerzalna i regionalna supervizija primene ljudskih prava”
Katolički Univerzitet u Levenu, Belgija [2001]
Beogradski Univerzitet, Pravni fakultet diplomirani pravnik [1991-1995]
Članstvo u stručnim organizacijama:
Advokatka komora Beograda i Republike, 1998 do danas
Trenutna pozicija : Stariji Partner u “Stanković i partneri” – advokatska kancelarija u Beogradu
Glavne kvalifikacije:
G. Stanković je specijalizovan za međunarodno poslovno pravo, sa posebnim akcentom na spajanje i akvizicije, nekretnine, finansiranje projekata, infrastrukturu, rešavanje sporova i javno privatno partnerstvo. Ima interesovanja i pridaje pažnju klijentima u procesima sprovođenja zakonskih odluka, procesima alternativnih rešavanja sporova, predstavljanju klijenata pred stečajem, bankovnim transakcijama i uopštenim komercijalnim pravnim pitanjima.
G. Stanković je predstavljao klijente u nekim od najkompleksnijih procesa u Srbiji i Crnoj Gori, uključujući i savetovanje najveće svetske pivare u njihovoj prodaji u Srbiji i Crnoj Gori; savetovanje strane banke pod sržavnom upravom, u procesu odobravanja finansiranja infrastructure u Crnoj Gori; savetovanje developera iz Izraela, u izgradnji projekta od 120.000 m2 poslovnog i stambenog prostora u Beogradu; proces izgradnje tovarnog skladišta na aerodromu u Beogradu; razvoj postrojenja za preradu vode u JPP itd.
Dušan Preradović
Glavne karakteristike: komunikativan, odgovoran, timski igrač ali i sposoban za individualni rad, efikasan 
Interesovanja: sport, muzika, putovanja, istorija 
RADNO ISKUSTVO 
Mart 2001 do januara 2002 JUGOBANKA A.D. BEOGRAD 
Pripravnički staž za bankovnog službenika, uključujući pravne poslove i aktivnosti menjanja stranih valuta, kratkoročne kredite, dugoročne kredite itd. 
Mart 2002 do aprila 2005 EKSPORT-IMPORT BANKA «EKSIMBANKA» A.D. BEOGRAD 
Pravni savetnik marta 2002 do juna 2003, pravno odeljenje Rukovodilac trgovinskog finansiranja od juna 2003 do februara 2004. 
Pravni savetnik za UO od decembra 2004. do aprila 2005. 
AKTIVNOSTI U SEKTORU TRGOVINSKOG FINANSIRANJA: 
- implementiranje Trgovinskog finansijskog programa EBRD, kao i dokumentacijski posao; - Inicijalna komunikacija vezano za psebne instrumente u fazi procenjivanja aplikacije 
- prezentacija zvaničnog zahteva EBRD, primanje relevantnih informacija od EBRD i potvrđenih banaka, predaja svih neophodnih izveštaja EBRD-u i potvrđenim bankama, balans i korišćenje sredstava za monitorinh od strane Trgovinskog finansijskog programa, - program i dokumentacijska poslovna promocija korporativnim klijentima, sve informacije vezane za program i njihova dostupnost klijentima, kao i svih drugih bankovnih servisa, - implementacija trgovinskog finansiranja za kompanije nafte i gasa,
- konsultantske usluge vezano za pregovore sa stranim partnerima, podnošenje aplikacija, druge bankovne usluge,
- prcesuiranej aplikacija, analiza kreditnog kotiranja (sa relevantnim sektorima banke), analiza biznis plana i priprema za predlog Kreditnom Komitetu sa nadležnima za zajmove, - Učešće u radu Kerditnog Komiteta, 
- nacrt sporazuma, uporedno osnivanje, monitoring svih izdatih iinstrumenata sa relevantnim odeljenjima, izmirenje i ustanovljenje nastavnih akcja, monitoring zatvarajućih i relevantnih računovodstvenih procedura, 
- izveštavanje menadžmenta u vezi sa statusom programa trgovinskog finansiranja i opšti iznos otvorenih L/C, izdatih L/G, uslovi vraćanja duga, uplate i rezultati, 
- računovođa za naftne kompanije i druge korporativne klijente, 
- odobravanje stranih deviznih zajmova sa dospećem do jedne godine, koje uključuje analizu kreditnog kotiranja, procenu rizika sa relevantnim odeljenjima, pravna analiza ugovora i druge dokumentacije i priprema predloga za Kreditni komitet. 
DRUGE AKTIVNOSTI U EKSIMBANCI 
- Član KfW kreditnog komiteta kao pravni savetnik 
- Predsedavajući komisije za odobravanje retail zajmova 
 Od aprila 2005 
UNICREDIT BANKA SRBIJA A.D Beograd 
Menadžer rizika za glavne korporativne klijente i međunarodne kompanije 
Rukovodilac NPL odeljenja od 2006 
Rukovodilac reorganizacije i funkcionalne grupe od 2008 
AKTIVNOSTI U MENADŽMENTU RIZIKA: 
-Kontrola i procena kreditne sposobnosti klijenta i preuzimanje neophodnih mera za ranu identifikaciju rizičnih zajmova i ograničavanje rizika gubitka zajma, 
-Podržavanje jedinica prodaje u definisanju strategija za ciljanje klijente, uzimajući u obzir profitabilnost i rizik, 
-Izvršavanje istraživanje kredita kao i balance sheet analiza standarda BLANA-visine poreza, 
-Provera neophodne dokumentacije za dobijanje zajmova 
-Procena sredstava osiguranja (depoziti, oporezivanje, jemstva, hipoteke itd.) vezano za predložene transakcije, 
-Održavanje kreditnih predmeta, 
-Unutrašnje izveštavanje,
AKTIVNOSTI U REORGANIZACIJI I FUNKCIONALNOJ GRUPI: 
-Uređenje porfolia o odgovornosti Reorganizacije i funkcionalne grupe (RWD) za korporativne klijenta sa ciljem nalaženja najprofitabilnijeg rešenja za Banku 
-Definisanje opštih principa za reorganizaciju i funkcionalne slučajeve za banku 
 -Managing of collection process of delinquent retail portfolio/collection centre activities 
- Procena of net present value of exposures i definisanje specifičnih provizija na kredite u skladu sa Basel II i unutrašnjim regulativama 
- Podrška Rukovodiocu za kreditni menadžment (CRM) u vezi sa pripremama opštih principa provizija u skladu sa IAS -Realizovanje donetih odluka 
-Osiguravanje isplata zajmova 
-Izveštavanje o strukturi i promenama u RWD-portfolio 
-Izvršavanje ispitivanja kredita 
-Finansijska analiza i priprema poslovnog plana za reorganizaciju 
-Procena sigurnosti (depoziti, prenos akreditiva, jemstva, hipoteke etc.) 
-Provera/odobravanje prijava za zajmove, obnova i revizija-praćenje izveštaja o zajmovima za klijente pod odgovornošću RWD u vezi sa grupnim instrukcijama i internacionalnim pravilima odobravanja 
-Odlučivanje i predlaganje o (de)blokiranju računa klijenata pod odgovornošću RWD u vezi sa grupnim instrukcijama i internacionalnim pravilima odobravanja 
- Odlučivanje i predlaganje o otpisu kaznenog interesa u skladu sa internacionalnim pravilima odobravanja 
- Podrška reorganozaciji i funkcionalnog grupi u RWD u vezi sa predloženim strategijama za klijente, pod njihovom odgovornošću (prodaja potraživanja od kupca, isključenje) - Odlučivanje i predlaganje jedinstvenih mera-koraka u sudskim postupcima (bankroti, stavljanje odluka na snagu itd.) 
-Monitoring trenutnog rangiranja i klasifikacije pozajmljivača i predlaganje pada-uspona ukoliko je neophodno 
-Podrška korporativnom i retail bankarstvu u menadžmentu rizičnih kredita,posebno rano otkrivanje i ograničavanje kredita 
-Razvoj, pregovori i izvršavanje reorganizacijske strategije 
-Pregovori sa ostalim bankama o pitanjima reorganizacije i uspostavljanja integracije banke 
-Pregovori sa investitorima i trećim licima vezano za reorganizaciju 
-Pregovori sa spoljnim konsultantima u procesu reorganizacije 
-Saradnja sa agencijama za naplatu dugova 
-Saradnja sa velikim domaćim eksternim advokatskim kancelarijama 
DRUGE AKTIVNOSTI U UNICREDIT BANK 
- Član komiteta za monitoring, provizije i reorganizaciju 
SEMINARI 
-Donošenje odluka na snagu i bankroti u pravnom sistemu Srbije/USAID 2010 
-Reorganizacija u proceduri bankrota 
-Simpozijum o reorganizaciji BACA 2008 
-Krizni okrugli sto KPMG Poljska 2008 
-Pocena vrednosti nepokretnosti BACA 2007 
-EBRD Trgovinsko finansiranje 2005 
STRANI JEZICI 
- engleski – tečno
- ruski - razumevanje 
RAD NA RAČUNARU 
MS DOS, Windows aplikacije Word, Excel, Internet Explorer
Emil Džudžević
G. Džudžević je pravnik zaposlen u UNIQA osiguranju gde je treću godinu na poziciji najbližeg saradnika Upravnog odbora UNIQA-e – sada kao Generalni sekretar, a u prethodnom periodu kao Pomoćnik generalnog direktora. Pored toga odgovoran je za Pravno odeljenje UNIQA Srbije. G. Džudžević je radio u Narodnoj banci Srbije na uspostavljaju regulative penzijskih fondova, a pre toga u nadzoru osiguranja. U svojoj profesionalnoj karijeru g. Džudžević je kraći period radio u Ministarstvu finansija i Vojvođanskoj banci. Njegova oblast od posebnog interesovanja je finansijski pravo, posebno oblasti vezani za osiguranje.
Branko Radulović
OBRAZOVANJE
Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu na smeru Bankarstvo i finansije. Magistrirao sa odlikom ekonomiju na Univerzitetu u Birmingemu (Velika Britanija). Doktorirao na medjunarodnom programu u oblasti Ekonomske analize prava i instutucija u Torinu. Kao doktorant boravio na Univerzitetu Kornel (SAD), a u više navrata boravio je na dužim i kraćim usavršavanjima u inostranstvu (Evropski koledž u Brizu, Centralno Evropski Univerzitet, Svetska banka).
RADNO ISKUSTVO
Profesionalnu karijeru započeo 1997. godine u Ekonomskom institutu u Beogradu, kao istrazivač saradnik. U periodu od 1998 do 2001 uredjuje makroekonomski bilten Instituta G17. Od 2001 do 2006 sa kraćim prekidima, radio kao konsultant Svetske banke za razvoj privatnog i finansijskog sektora. Objavio je nekoliko publikacija za Svetsku banku i učestvovao u pripremi većeg broja strukturnih kredita i investicionih projekata u zemlji i regionu. Učestvovao u izradi nekoliko zakona u oblasti stečaja i privatizacije. Kao samostalni konsultant angažovan na nekoliko projekata u oblasti deregulacije i regulatorne reforme. Trenutno je glavni ekonomski savetnik Saveta za ekonomsku reformu.
ČLANSTVO U PROFESIONALNIM ORGANIZACIJAMA
International Society for New Institutional Economics (ISNIE), INSOL International, European Law and Economics Association, Naučno društvo ekonomista Srbije. KONFERENCIJE 
2008 - 13th Annual Conference of The International Society for New Institutional Economics Rad: The Effect of 363 Sales on Recovery Rates: Allowing for Self-Selection Bias
Mesto: The University of California at Berkeley, Walter A. Haas School of Business, USA
2008 - EMLE Workshop in Law and Economics (Conference)
Rad: Creditor's Powers, Credit Derivatives ant the Initiation of Bankruptcy
Mesto: Universiteit Gent, Ghent, Belgium
2007 - Third Annual Conference of the Italian Society of Law & Economics (Conference) Rad: The Selection Hypothesis, Judicial Path-Dependence and the Battle for Precedents Mesto: Universita Bocconi, Milan, Italy
2007 - The First European Conference on Empirical Legal Studies (EuroJELS) (Conference) Rad: One Rule Fits All: An Econometric Analysis of Punitive and Compensatory Damages in Hawaii, 1985-2001
Mesto: Humboldt-Universitat, Berlin, Germany
2007 - EMLE Workshop in Law and Economics(Conference)
Rad: The Selection Hypothesis, Judicial Path-Dependence and the Battle for Precedents Mesto: Universita di Bologna,Bologna, Italy
2003 - The New Economy and Post-socialist Transition (Conference)
Rad: ICT Based Restructuring as an All-inclusive Approach in Post-Socialist Transition Mesto: Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management,Warsaw, Poland
Ross Blunt
Gotovo deceniju već, Ross Blunt se bavi arhitekturom hotela i odmorišta širom sveta, živeći i radeći na Karibima, u Zalivu i, sada, u Velikoj Britaniji, zadržavajući nesmanjeni entuzijazam za primenom svojih znanja na nova geografska tržišta. Svoju karijeru kao dizajner hotela započeo je u Bejrutu, radeći sa proslavljenim francuskim dizajnerom Pierre-Yves Rochon, kao projektni menadžer u UAE, Omanu, Bahreinu, Siriji i Libanu. 2004, preselio se na Karibe i preuzeo dužnost unutrašnjeg dizajna za Ritz Carlton u Grand Cayman, nakon čega je postao menadžer arhitekture i unutrašnjeg dizajna za kompaniju St Regis Temenos Hotel & Spa Resort u Ankili.
U skladu sa svojim iskustvom, prešavši u ReardonSmith, Ross je brzo doprineo uspešnoj realizaciji mnogih naših prestižnih projekata, kod kuće i u inostranstvu. Razvio je odličnu saradnju sa Four Seasons Hotels and Resorts, radeći na novogradnji i renoviranju postojećih objekata u Bakuu, Crnoj Gori i Londonu. Novi Four Seasons u Bakuu, trenutno u izgradnji, biće bezmalo najluksuzniji hotel u gradu. To je bio prvi projekat ReardonSmith u Bakuu, a klijent se pokazao izuzetno zadovoljnim, tako das u nam dodeljenja još dva projekta u gradu. Ross je odgovorni menadžer jednog od njih, a izgradnja luksuznih apartmana učiniće Baku jednom od najprestižnijih odmorišnih destinacija na svetu. U Londonu, Ross je takođe bio vođa tima arhitekti u ranoj fazi renoviranja Park Lane Four Seasons hotela. U prilog tme, Ross je odgovorni director za Porto Montenegro projekat koji će prikazati sasvim novi prilaz marini na Jadranu, na lokaciji od 24ha duž spektakularne crnogorske obale. Prva faza fokusirana je na razvoj morskog prilaza, i uključuje marinu sa 350 mesta, luksuzne apartmane, odmorišta i restorane. Kako se ova faza završava, Porto Montenegro već je dobio epitet “novi Monako”.
Trenutni-skoriji projekti:
• Four Seasons Baku, Azerbejdžan. Direktor Projekta; veza sa klijentom, menadžer tima i dizajner za hotel kapaciteta 200 soba u klasičnom stilu.
• Luxury residences Baku, Azerbejdžan. Direktor Projekta; arhitektonski dizajn, architectural design, veza sa klijentom, menadžer tima
• Porto Montengro, Tivat, Montenegro. Direktor Projekta; masterplanning i dizajn marine za superjahte, sa posebnim fokusom na hotelske komponente.
• Four Seasons Park Lane, London. Direktor Projekta; generalno renovirane Four Seasons hotela u Londonu, uključujući dodatak novog nivoa sa krovnim spa centrom
• Le Méridien Montparnasse, Pariz. Direktor Projekta; praktičnost i konceptualni dizajn za renoviranje i redizajn postojećeg hotela
Miroslav Dragičević
Dr. Miroslav Dragičević rođen je 1949. godine, a svoj doktorat stiče iz područja ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na Sveučilištu u Zagrebu. S preko 30 godina ekspertize na području konsaltinga u turizmu, uključujući i poziciju direktora Instituta za turizam, Miroslav Dragičević osniva Horwath Consulting Zagreb 1993. godine, te Horwath HTL Beograd u 2009. godini. Tokom proteklih 15 godina, izgradio je Horwath HTL u vodeću privatnu konsalting kompaniju u Jugoistočnoj Evropi, specijalizovanu za turizam, hotelijerstvo i industriju slobodnog vremena. Stvarajući veze s međunarodnim izvorima know-howa i primenjujući moderne koncepte upravljanja imovinom i aktivnostima u hotelijerstvu tranzicionih zemalja, dr. Dragičević aktivno promoviše razvoj turističke industrije u Jugoistočnoj Evropi. Dr. Dragičević je bio voditelj brojnih turističkih projekata, učestvovao je u izradi master planova na nacionalnom i regionalnom nivou te je vodio ključne planove upravljanja imovinom i razvojne projekte u hotelijerstvu i turističkoj industriji.
Dr. Dragičević je član Tourist Research Centra (TRC-a), AIEST-a i ISHC-a.
Saša Golubović
Obrazovanje: 
Univerzitet u Melburnu, Australija 
Master međunarodnog poslovanja 
HOSTA (GLION): Lejsin, Švajcarska 
Diploma hotelskog menadžmenta 
Diplomirao sa akademskim počastima na glavnu temu Hotelski menadžment. Predmeti programa uključivali finansijski menadžment, računovodstvo, strateški marketing i računovodstveni menadžment. 
Diplomirao sa akademskim počastima: Prosečna ocena: 90.1 % 
Radno iskustvo: 
Boscolo Group, (New York Palace Hotel Budapest) 
Pozicija: Generalni Menadžer i Asset Menadžer 
Lokacija: Budimpešta 
Krug delatnosti preduzeća: Luksuni evropski lanac hotela 
Dužnosti: Reorganizacija operacija, pregovori i uredjenje spoljnih partnerstava, prodaja i marketing, finansijska kontrola, integracija novih profitnih centara, mesečni sastanci odbora. Utvrđenje i implementacija novih strategija zasnovanih na finansijskoj sprovodljivosti, kvalitetu proizvoda, finansijskoj sprovodljivosti i izvršavanju usluge. Menadžment sredstava celokupnog razvoja nekretnina, uključujući postojeći hotel, nove komplekse, potražnja i finansiranje. 
Osim hotela – rukovodilac Ugovora, Prodaja parking mesta i kompleksa šoping centara. Cushman and Wakefield 
Pozicija: Saradnik Direktora (Centralna i Istočna Evropa CEE) 
Profil kompanije: Vodeća konsultantska kompanija u oblasti nekretnina 
Dužnosti: utvrđivanje ugostiteljskog odeljenja u okviru CEE. Budapeštanska kancelarija je od tada ustanovila jak protok mešovitih usluga, koje uključuju investicionu prodaju, procenjivanje i preuzela pretraživanje rukovodilaca. 
Projekti: Neki od projekata koje je lično ustanovio i lobirao njihovu implementaciju u spisak zadataka : 
Avalon Hotel Investment Sale, Riga 
360 Danube Hotel Development Operator Search, Budimpešta 
City Center (Norman Foster) inspirisao Hotel Development, Operator Search, Budimpešta Frankfurter Alle Operator Search, Berlin 
Le Meridien, Budimpešta, procena za IPO 
Hotel Development procena u Beogradu, Srbija 
Hotel Development procena u Tivtu, Crna Gora
Kieran Kelleher
Kieran Kelleher je upravni Direktor kompanije Savills Croatia and Montenegro i započeo je poslovne aktivnosti u regionu 2003. godine.
Savills Plc je osnovana 1855, i vodeća je internacionalna kompanija za property usluge, listirana na londonskoj berzi akcija. Kompanija zapošljava 19.000 ljudi širom sveta, u Velikoj Britaniji, Evropi, Rusiji, Pacifičkoj Aziji i Africi, sa ukupno 259 predstavništava u 27 zemalja.
Savills obezbedjuju profesionalne i konsultantske usluge za komercijalno, rezidencijalno i odmorišno tržište nekretnina, property ulaganja, rizična kapitalna ulaganja, kao i korporativno finansijsko savetovanje i spektar drugih usluga koje se tiču finansiranja.
Savills su bili intenzivno ukljuceni u mnoge veće regionalne projekte iz razvoja turizma i nekretnina. Radili su i kao savetnici vladinih institucija u vezi sa strategijom razvoja turizma i tržišta nekretnina u vreme njihovog sticanja nezavisnosti.
Kieran Kelleher je diplomirao MBA na Sidnejskom Univerzitetu u Australiji.
Gregoir Chikaher
Profesija
Mašinski inženjer
Pristupio Arup-u 1979
Kvalifikacije
BSc (inž.), MSc (Toplotna energija), DIC – Diploma Imperial koledža, C.Eng.
Profesionalna udruženja
Licencirani inženjer
Član Komore inženjera za instalacije u objektima, Član ITP savetodavnog tela
Predavanja i publikacije
Hip or Hype Hotels – RIBA, Hoteli budućnosti – Arup/Ecole, Hotelijeri u Lozani,
Hoteli budućnosti – Charettes, Vizija hotela budućnosti – Evropski model projektovanja hotela – AJ, Održivo projektovanje hotela, Sleeper London Hotel Conference, Hot Ice – Thermal Storage - BSJ
Ključni podaci
Gregoir Chikaher je Direktor Ove Arup & Partners i vodi sektor hotela i odmarališta. Poseduje izuzetno razumevanje projektovanja zgrada i procesa izgradnje, počev od nacrta do održavanja hotelskh sistema. Ima iskustvo i u menadžmentu i upravljanju u širokom spektru projekata, od Ujedinjenog Kraljevstva, Evrope, predko Bliskog Istoka, Afrike, Centralne Amerike i Dalekog Istoka. Njegova specijalnost je projektovanje inovativnih i održivih inženjerskih sistema. Bio je odgovorni inženjer kod prve upotrebe sistema interaktivnog eutektičkog skladištenja energije, za rashlađivanje i grejanje. Kao globalni lider u Arupovom sektoru Hotela i odmarališta, dostupni su mu saradnici različitih specijalnosti u okviru firme, bez obzira gde se projekat realizuje. Uporno radi na održavanju Arupovih značajnih kontakata širom sveta, kako bi spojio najbolje tehničke i lokalne eksperte, koji poseduju razumevanje potreba klijenta i developera – pri tom dajući za rezultat objekte čiji ekonomski aspekt odgovara i klijentu i izvođaču radova. Visoko ceni kreativnost i entuzijazam kao ključne osobine inženjera. Gregoir je predvodnik tima projektanata koji poseduju razumevanje tema kao što su vlasništvo, razvoj, investiranje i upravljanje kod komercijalnih i hotelskih objekata. Gregoir je trenutno odgovoran za brojne hotelske, odmarališne i eko resort projekte u Evropi, na Dalekom Istoku, na Bliskom Istoku, na Karibima i Severnoj Africi. Projekti uključuju Porto Montenegro održivi razvoj, odmaralište Sveti Marko u Crnoj Gori sa Banyan tree, Hyatt Resort u Majorci, Hyatt Minsk i Moskva, St Regis u Kairu i Aquapura Eco Resort u Brazilu. Gregoir zajedno sa Arup Foresight i Timom za inovacije, organizuje globalne radionice sa temom “hoteli budućnosti”, koje uključuju ulagače u hotelske objekte i utiču na razvoj novih ideja u projektima iz oblasti hotelijerstva.
Izabrani projekti sektora hotela i odmarališta
Heart of Doha Cesme Resort, Turska, Porto Montenegro Kombinovana namena , Odmaralište Sveti Marko Crna, Gora Cap Vermell odmaralište Majorka, Ur Street Hotel Doha, Claridges Hotel London, F1 Mixed Development Bahrein, Aquapura Resort Brazil, Nevis odmaralište St Regis Kairo, 360m Hyatt Towers Moskva, 630,000 m2 kombinovane namene Panama, Intercontinental odmaralište, Marakeš, 440m Guangzhou Hotelska kula, 300m Aspire Tower Doha Katar, Corinthia Hotel Sankt Petersburg, Dead Sea Resort Jordan, Riverside Tower Hotel Moskva, Berners Hotel – London, Raphael Hotel Rim, Aurelia Hotel Rim, Russell Hotel London, Armani Hotel Chelmsford, Grand Hyatt Hotel Moskva, Hyatt El-Ghouna odmaralište Egipat, Hyatt Krelevskaya Hotel Moskva Hyatt Carlton London, Hyatt Hotel Azerbejdžan, Hyatt Hotel Bishkek Hyatt Kairo, Hyatt Minsk, Hilton Appraisal širom sveta, Le Meridien Hotel Milano, Langham Hilton London, Raffles Hotel London, Crowne Plaza Hotel Budimpešta Ritz Hotel Piccadilly London, Occidental Hotel Nica, Cannes Beach Residence Francuska, Phoenicia Hotel Malta, Tobacco Dock Hotel, London Holmes Place Health Clubs, London, Churchill Hotel, London
Katerina Kalfamanoli
Katerina Kalfamanoli je na poziciji Menadžera komercijale od septembra 2008.
Radila je kao director investicionog i komercijalnog lizinga za Colliers International.
Pre toga, bila je viši nadzornik tržišta kapitala za Cushman & Wakefield Hellas i upravni director i rukovodilac agencije za DTZ Hellas.
Takođe je radila kao Safety & Facilities Menadžer za Johnson & Johnson Hellas i stekla obimno iskustvo u rezidencijalnim nekretninama kroz porodični posao.
Diplomirala je sa zvanjem Bačelor, na smeru Veština menadžmenta i organizacionih nauka, pri Američkom koledžu u Grčkoj.
Zisimos Danilatos
Zisimos Danilatos 5 godina radi u kompaniji LAMDA Development S.A na poziciji Direktora za međunarodni razvoj jer radi kao lider projekata koji uključuju sve kompanijske međunarodne investicije u oblasti nekretnina. Njegovo prethodno iskustvo uključuje rad na poziciji menadžera projekta u kompaniji Ove Arup & Partners International Ltd. u Londonu, Depa S.A. i Conetal Ltd. O zanimanju je građevinski inženjer, diplomirao na Nacionalnom tehničkom fakultetu u Atini (Metsovio) ii ma magistraturu sa City University poslovne škole. Tečno govori engleski jezik i grčki (maternji jezik) a takoše govori i francuski jezik.
Christoph Rath
Christoph Rath, MAG
Clan Upravnog odbora Wiener Städtische Beograd
Datum rođenja: 16.11.1976.
Obrazovanje
Univerzitet primenjenih nauka – diplomirao na Fakultetu za bankarstvo i finansije Beč Univerzitet u Sidneju, Australija, Fakultet za finansije
Christoph Rath je počeo karijeru u bankovnom sektoru, radeći u Austriji i Nemačkoj nekoliko godina. Pristupio je Vienna Insurance Group 2004. kao Country Manager za Srbiju i Nemačku i kao savetnik upravnom timu menadžera. Od 2007 radi u Srbiji za Wiener Städtische Osiguranje Beograd i od jula 2007 je član menadžerskog tima.
U menadžerskom timu Wiener Städtische Beograd ADO odgovoran je za životna osiguranja, reosiguranja, organizaciju, marketing, HR Management, nekretnine i medjunarodne klijente. G. Rath je takodje zadužen za poslovanje Wiener Städtische Group u Makedoniji i Albaniji.
Georg Spiegelfeld
Radno iskustvo
1974 – 1979 Shopping City Süd – Planungs- und Entwicklungs-GmbH
radio kao “desna ruka” vlasnika i developera projekta, od samog početka do završetka šoping centra; kompletno odgovoran za izgradnju, zakup i promotivne izgradnje administrativnog odeljka za usluge promo i marketinške podrške od 1981 Spiegelfeld Immobilien GmbH, Vienna
1981 osnivanje kompanije. Vlasnik i glavni menadžer.
Hronologija preduzeća Spiegelfeld Immobilien GmbH
Ćerke kompanije i patrnerske agencije u:
Bugarska, Hrvatska, Italija, Nemačka, Rumunija, Srbija, Slovačka, Ukrajina.
Oblasti poslovanja:
• Luksuzne rezidencijalne nekretnine i vile
• Šumarsko i ruralno vlasništvo, lov
• Iznajmljivanje objekata i investiranje
• Kancelarije
• Retail i komercijale nekretnine
• Šoping molovi i šoping centri
Andreas Haidentehaler
Kvalifikacije / obrazovanje
1981 - 1989: Gimnazija i realna gimnazija Modling, Franz Keim-Gasse 3, jezički odsek (latinski, engleski, francuski)
1989 - 1994: Studije trgovinskih nauka na univerzitetu ekonomije u Beču
1994: Diplomirani Mag.rer.soc.oec.
Jezici: Engleski (Cambridge Certificate of Proficiency 1992.)
Francuski (vrlo dobar govorni i pisani)
EOP: MS Office
Radno iskustvo
1988: Letnja ferijalna praksa u SPARDAT GmbH, Beč Praktikant u odeljenju EOP
1989 - 1993: Svakog leta ferijalna praksa u BENDER & CO, Beč (BOEHRINGER INGELHEIM Austrija) Praktikant u odeljenju EOP
1995: 6 meseci volonterskog rada u OMNIMED (Pty) Ltd., Johanesburg/Južna Afrika Odeljenje finansija/osiguranje kursa na državnim tenderima
1995 - 1996: AUSSENWIRTSCHAFT ÖSTERREICH (AWO), Beč Program obuke za karijeru trgovinskog poslanika
1996 - 1997: AUSSENWIRTSCHAFT ÖSTERREICH (AWO), Beč Program obuke za karijeru trgovinskog poslanika
1997 - 2000: V.d. austrijskog trgovinskog poslanika, Damask/Sirija
2000 - 2003: V.d. austrijskog trgovinskog poslanika, Cirih/Švajcarska
2003 - 2006 V.d. austrijskog trgovinskog poslanika, Peking/Kina
2006 - 2008: : Rukovodilac AWO programa WKÖ-AwO/Beč Koordinacija aktivnosti 108 kancelarija AWO u svetu od
09/2008: Austrijski trgovinski poslanik za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju, Beograd/Srbija Posebna interesovanja i hobi
- Putovanja
- Fotografija
- Sport (planinarenje, trčanje, skijanje)
Slobodan Mihajlović
Slobodan Mihajlović je je generalni direktor Eurofast Global za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu. Ima preko 15 godina iskustva u pružanju usluga klijentima na području poreskog planiranja u raznim industrijama, uključujući telekomunikacije, farmaceutsku industriju, energetiku, prehrambenu, duvansku , automobilsku industriju , kao i nekretnine. Radio je sa brojnim međunarodnim korporacijama, uključujući Pfizer, JTI, Interbrew, Mobilkom. 
Slobodan ima iskustva u poreskom planiranju i strukturiranju, tačnije u savetovanju i primeni sporazuma o izbegavanju dvostrukog opotezivanja ,izradi ugovora, registraciji pravnih subjekara, carinskim propisima, pitanjima privremenog uvoza itd. Takođe ima iskustva u oblasti indirektnih poreza, implementaciji PDV-a za podružnice stranih kompanija u Srbiji, kao i u Bosni i Hercegovini i Makedoniji. 
Pre dolaska u Eurofast, Slobodan je radio u poreskim institucijama u Srbiji, ima preko 12 godina iskustva u "BIG 4", uključujući KPMG, Deloitte PwC-a. Slobodan Mihajovic ima diplomu Pravnog Fakulteta Univerziteta u Beogradu, I član je Srpskog fiskalnog društva, zajednice porezkih savetnika u Srbiji.
Ivan I. Petrović
Ključne kvalifikacije: Nepokretnosti, Ugovorno pravo, Parnice, Izgradnja
Poslovi kojima se bavi u poslednje vreme:
• Zastupanje MOL Hungarian Oil and Gas u pribavljanju lokacija za benzinske stanice, dobijanja građevinskih i drugih dozvola
• Zastupanje FRESENIUS u vezi sa pribavljanjem nepokretnosti, pružanje saveta društvu Frans Maas Slovenia u oblasti dobijanja lokacije za izgradnju,
• Izrada due dilignece izveštaja za Moeller Electric u vezi sa dobijanjem lokacije za izgradnju proizvodnog pogona u Sremskoj Mitrovici, pružanje saveta društvu Arcadom Zrt u vezi sa pitanjima iz oblasti nepokretnosti
• Zastupanje Moeller GmbH, Rehau GmbH, Kika Leiner GmbH u vezi sa kupovinom lokacija za izgradnju.
• Zastupanje u sudskim postupcima stranih i domaćih klijenata, kao što su: Rigips Austrija, Voglauer, Europower Austrija, Danfoss Austrija; Imlek AD; Sinalco Srbija doo i ACH dd, Slovenij u parničnim postupcima
• Ugovori o zakupu za Fresenius, IMCD, ORF, BASF, Moeller electric.
• Pružanje saveta društvu ASA International u vezi sa izgradnjom regionalne deponije u Kikindi
• Učestvovanje u izradi due diligence izveštaja za DDOR Novi Sad, Montera doo, A Banka AD, Mlekara Subotica AD, Metalcoop, Telegroup doo, Trudbenik AD.
• Uspostavljanje obezbeđenja – hipoteka i zaloga za Luku Beograd AD, Court doo, MB Leasing GmbH
• Zastupanje u izvršenju prodajom hipotekovanih nepokretnosti – MB leasing, BPI Ltd Obrazovanje: Advokat od 2008.
Pravni fakultet, Univerzitet u Beogradu (LL.B., 2005),
Viša poslovna škola u Beogradu (ekonomista za marketing 1996.)
Karijera: od 2008: Advokat – Advokatska kancelarija Janković, Popović & Mitić
2005 - 2008 pravnik – Advokatska kancelarija Janković, Popović & Mitić
Jezici:
Srpski: maternji
Engleski: dobar
Ruski: osnovno znanje
Aleš Bulc
U preko 25 godina liderstva u korporativnom upravljanju, Dr. Bulc je spojio tehničku stručnost iz oblasti električne energije sa finansijskim i investicionim strategijama. On rukovodi idejama, vodi i motiviše timove i iznosi rezultate. Ima nepopustljivu energiju u pomeranju granica, otkrivanju novih puteva i implementaciji pristupa koji donose odlične poslovne rezultate. Obezbedio je finansiranje od strane privatnih investitora, institucionalnih fondova, Svetske banke, Globalnog fonda za životnu sredinu, Nacinalne naučne fondacije, EU framework programme, Ministarstva ekonomije Republike Slovenije.

Dr. Bulc poseduje 14 godina iskustva u razvoju tržišta nekretnina, property development, kao i u sektoru finansiranja. Bio je ključni pregovarač koji je osigurao ulazak velikih internacionalnih retailer developera u Srbiju, i pregovarao je o celokupnom razvoju 10 pertfolia retail centara u BiH. Uspešno je okončao jedan od najvećih projekata rezidencijalne gradnje u Ljubljani (650 stanova) i rukovodio privatno-javnim projaktom sa Ljubljana Housing Fund. Trenutno radi na velikom šoping centru u Hrvatskoj, koji je 2010 primio nagradu „The European GreenBuilding Award”.
Dr. Bulc ima preko 10 godina iskustva u elektroinžinjeringu, istraživanju naprednih izvora energije, i alternativnih izvora energije. Radio je na dualnoj upotrebi tehnologije za ground-based laseas (star war program) uz SMES tehnologiju (superconducting magnetic energy storage technology). Bio je vodeći koordinator u naporima vlade SAD i industrije uslužnih delatnosti u proceni tačnih troškova za skladišne sisteme napredne energije. Koordinirao je istraživačkim aktivnostima, inžinjeringom, i kontrolom projekata vezanim za advanced energy sisteme. Bio je vodeći naučnik na projektu pogona solarne energije. Kroz saradnju sa West-Coast SMES Utility Interest Group vršio je procenu SMES ekonomskih potencijala. Dr. Bulc je autor kompjuterskog modela za optimizaciju dizajne i procenu troškova za SMES. Koautor je SAD-ovog patenta na SMES-u.
Dr, Bulc poseduje jedinstveno iskustvo u kombinovanju strateškog razmišljanja i praktičnog pristupa. Dospeo je do pozicije top menadžera kroz uspešnu medjunarodnu karijeru u property finansiranju i investicijama, R&D, strateškom planiranju, studijama finansijske-ekonomske izvodljivosti i kompjuterskog modeliranja. Dokazao se kao vrsan project leader, koordinator i timski igrač, posvećen radu na efikasnim poslovnim rešenjima i završavanju projekata uz poštovanje rokova. Uspešan je kako u komunikaciji sa različitim grupama tako is a pojedincima širom sveta. Stvorio je veze izmedju industrije i akademskih krugova i bio govornik na mnogim konferencijama. Nekoliko godina je radio na komercijalizaciji naprednih tehnologija.
Iskustvo:
2007-danas
: Konsultant i član odbora, AND Property Developers Ltd., London. UK,
2006-danas: Direktor AMB Invest d.o.o., Ljubljana, Slovenia.
2004-2006: Potpredsednik za EU, Global Investment Group, Auckland, New Zealand
2002-2004: Direktor, prodaja i marketing, Gorenjski tisk, Kranj, Slovenia
1998- 2002: CEO, IMOS d.d., Ljubljana Slovenia
1994-1998: Direktor, istraživanje i inžinjering, Trimo, Trebnje, Slovenia
1985-1994: Senior inžinjer, Bechtel Group, Istraživanje i razvoj, San Francisco, CA

Stipendije i nagrade:
Fulbright stipendista
Bechtel Technology Group: Performance Plus Gold Award
Član izvršnog komiteta Privredne komore, Ljubljana
Član odbora Privredne komore Slovenije
Predsednik FIABCI Slovenija
Generalni sekretar obrazovanja i akademskih članova komiteta FIABCI
Član Rotary Club Ljubljana Emona
Članci
1. A. Bulc, “FIABCI as synergy of national and global, professional and ethical real estate transactions”, Država, državljani, stanovanja, pp 186-191, November 2002
2. A. Bulc, “Career of Technically Educated Person”, Dnevi slovenskega proizvodnega inženirstva, pp.13-16, June 1998
3. A. Bulc, S. Štih, D. Zupančič, “Professional council in Trimu d.d. – overcoming the marketing vs. research dilema”, Strojniški vestnik, pp. 377-383, Vol 42, No. 11-12, 1996.
4. A. Bulc, S. Štih, D. Zupančič, “Professional council in Trimu d.d. – our contribution to improved technological and managerial cooperation”, Proceedings, Conference on Management of Innovative Technologies, June 1995
5. A. Bulc, J. Drčar, S. Štih, “Tankostenski jekleni profili kot učinkovita konstrukcijska alternativa za montažne hiše Trimo”, Zbornik 2. Slovenski dnevi jeklenih konstrukcij, pp. 67-75, Maj 1995
6. C. Rix, C. Luongo, W. Bingham, A. Bulc, K. Cooke, D. Lieurance, K. Partain, and S. Peck, “A self-supporting superconducting magnetic energy storage (SMES) concept”, Cryogenics, vol. 34 (ICEC Supplement), pp. 127-130, 1994
7. A. M. Bulc, W. V. Hassenzahl, and M. Željeznov, "Current redistribution during quench in a SMES coil with separated conductor and dump shunt," IEEE Trans. Mag. Vol. 30, pp. 2565-2568, 1994
8. R. J. Loyd, A. M. Bulc, and C. L. Chang, "Coil protection for the 20.4 MWh SMES/ETM system," IEEE Trans. Magn., Vol 27, No. 2, pp. 1716-1719, 1991
9. Marčenko, A. Bulc, B. Drol, "Thermal loading of 400 kV transmission lines," YUKO-CIGRE, Sarajevo, May 1989
Knjige
1. R. J. Loyd, A. M. Bulc, D. Majumdar,"Cost Model for SMES", Bechtel National Inc. for W.J Schafer Associates, July 1992.
2. R. J. Loyd, A. M. Bulc, and D. Majumdar "Superconducting Magnetic Energy Storage: Technical Considerations and Relative Capital Cost Using High-Temperature Superconductors", Bechtel National Inc., EPRI TR-100557, April 1992.
Aleksandar Mančev
Pozicija: Rukovodilac odeljenja za nekretnine
Delokrug: Nekretnine
Obrazovanje: Pravni fakultet,Univerzitet u Beogradu
Karijera: Otpočeo profesionalnu delatnost 1991.
Nakon završetka studija g.Mančev je radio kao saradnik u advokatskoj kancelariji Srđana Radovanovića u Beogradu. 1994. pokrenuo je sopstvenu kancelariju specijalizovanu za stvarno i obligaciono pravo a nakon toga je godine 2003. pristupio Prica & Partners.
Skorašnje iskustvo: G.Mančev je bio uključen u brojne projekte vezane za nekretnine, koji su podrazumevali predstavljenje i savetovanje sledećih kompanija:
• Cofis - Švajcarska, u procesu kupovine zemljišta u Beogradu i izgradnje dva hotela u lancu Holliday Inn-a;
• IKEA i IKEA Group, Švedska, u brojnim procesima dju dilidžens analize koji su se ticali potencijalne kupovine zemljišta, kao i savetovanje po pitanjima planiranja i raspodele po zonama;
• Raiffeisen Investment AG, Beograd, dju dilidžens analiza u vezi sa prodajom akcionarskog društva Robne kuće “Beograd” u stečaju;
• Gazprom Neft, Rusia – učestvovanje kao član tima pravnika u dju dilidžens postupku NIS-Petroleum industrije Srbije;
• EIX Durada Investment S.L., Španija u pravnom dju dilidžens hotela Srbija u Vršcu;
• Duferco u dju dilidžens procesu u vezi sa potencijalnom kupovinom preduzeća;
• Ultra Argo, Slovenija, u dju dilidžens procesu u vezi sa Zorka Plastika d.o.o.;
• Lafarge, francusko preduzeće koje je vodeće u svetu u građevinskim materijalima, u akviziciji Beočinske fabrike cementa, što je podrazumevalo pravni dju dilidžens zemljišta i objekata fabrike;
• Peek & Cloppenburg KG, Nemačka, modna maloprodaja i prodajni objekti u pravnom dju dilidžens vezanom za akviziciju-iznajmljivanje;
• Braunsberger Holding GmbH, Austrija, u potencijalnoj kupovini gradskog zemljišta i razvoju šoping centara;
• Anamet S.A., grčka kompanija specijalizovana za procesuiranje i trgovinu otpadom gvožđa i obojenog gvožđa, u fazi potencijalne kupovine i razvoja industrijskog kompleksa; • Sidenor S.A., grčko preduzeće - produkti od čelika, u fazi potencijalne kupovine i razvoja industrijskog kompleksa;
• Teknox, srpska ćerka firma Caterpillar-a, SAD,u procesu kupovine novog kancelarijskog prostora, servisa i izližbenog prostora;
• Office1 Superstore, jedna od vodećih komanija za proizvodnju kancelarijskog materijala, u fazi kupovine poslovnih prostorija za njihove kancelarije u Srbiji;
• BiP a.d., srpska pivara u procesu privatizacije, u prodaji svojih nepokretnosti, uključujući i hotel na crnogorskom primorju, hotel na Zlatiboru, nekoliko industrijskih objekata i skladišta, industrijski pogon u centru Beograda, kao i kompletna procedura za registraciju nepokretne imovine u Beogradu u upis u katastar.
• Raiffeisen BANK, Austrija, iznajmljivanje poslovnih prostorija za poslovnice u Srbiji;
• Picard d.o.o., domaće preduzeće u izgradnji, kupovini i prodaji nepokretne imovine. Članstvo: Belgrade Bar Association
Jezici: srpski, engleski
Melita Veršić Marušić
Rođena 6.aprila 1963 u Rijeci, Hrvatska.
Nacionalnost: Hrvatske
OBRAZOVANJE:
- Zagrebački Univerzitet, Pravni Fakultet, odbranjena doktorska teza pod naslovom “Korporativno upravljanje akcionarskim društvima”
- Katholieke Universiteit Leuven, Belgija, Semestar Evropskih pravnih studija, 1993-1994
- University of Illinois, College of Law, USA, LL.M (diploma Master pravnih nauka) 1992-1993
- Zagrebački Univerzitet, Pravni Fakultet, Master pravnih nauka u oblasti : Komercijalno pravo, 1992
- Univerzitet u Rijeci, Pravni Fakultet, Diploma pravnih nauka, 1981-1986
-
 Položen advokatski državni ispit Hrvatske

RADNO ISKUSTVO:
- Oktobar 2002. osnovala advokatsku kancelariju Veršić Marušić i praktikuje advokaturu. Oblasti ekspertize: udruživanej i akvizicija, nekretnine, bankarstvo i finansije, korporativno pravo, tržišta kapitala, konkurencija, mediji i telekomunikacije.
- Decembar 2001 – Jul 2002. Asistent Ministra za evropske integracije. Odgovornosti: organizacija procesa usklađivanja pravnog sistema Hrvatske sa pravom Evropske Unije, analiza kompatibilnosti nacrta zakona u Hrvatskoj sa zakonima EU, analiza pridržavanja u hrvatskom zakonodavstvu obaveza propisanim Ugovorom o stabilizaciji i pridruživanju.
- Jun 2000 – Novembar 2001. Fortis savjetovanje d.o.o. (Fortis Advisory Ltd.), direktor, suosnivač, savetnik. Pružanje savetodavnih usluga u oblasti M&A, privatizacije, projekt finansiranja, korporativnog finansiranja i restruktuiranja.
- Januar – Jun 2000 – HT-Hrvatske telekomunikacije d.d. (Croatian Telecom), Rukovodila odeljenja prava i regulative. Savetovanje po pravnim pitanjima koja se tiču kompanije i organizacija novoosnovanog odeljenja.
- 1997 - 1999 – Advokatska kancelarija Filipović. Oblasti rada: tržišta kapitala, korporativno pravo, bankarstvo i finansije, privatizacija, projakt finansiranje. Učešće u brojnim transakcijama koje su uključivale velike hrvatske i međunarodne klijente.
- 1994 – 1997 – Asistent na predmetu Komercijalno pravo i internacionalna trgovina, Univerzitet u Zagrebu, Ekonomski Fakultet. Predavač i analitičar prava.
- 1990 - 1994 – Asistent na Juadranskom Institutu pri Hrvatskoj akademiji nauka i umetnosti. Istraživanja u oblasti prava.
- 1989-1990 – Pripravnik u Opštinskom, Okružnom i Okružnom trgovinskom sudu u Zagrebu. at the Municipal, District and District Commercial Court of Zagreb. Učešće na saslušanjima i nacrt sudskih odluka.
 - 1987-1988 – Advokat u brodarskoj kompaniji “Tankerska plovidba”, Zadar. Učešće u transakcijama brodarskog finansiranja i rešavanje pravnih pitanja u pomorskoj delatnosti.
- 1986-1987 – Pripravnik u advokatskoj kancelariji u Zadru. Građansko pravo.

PUBLIKACIJE, ČLANSTVA PROFESIONALNIH DRUŠTAVA, PREDAVANJA:
Objavila brojne članke u domaćim i internacionalnim stručnim publikacijama..
Ovlašćeni investicioni savetnik Hrvatske agencije za promovisanje izvoza i investicija, godina 2007.
Kao član Saveta za zaštitu konkurentnosti tržišta, učestvovala u rešavanju brojnih slučajeva u Hrvatskoj.
Član Hrvatskog Komiteta za koroporativno upravljanje, osnovano od strane bivše Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA). JEZICI: čitanje pisani govorni engleski 5 5 5 nemački 5 4 4 italijanski 4 4 5 Ovlašćeni sudski tumač za engleski jezik od 1994. Brojni prevodi sa engleskog na hrvatski jezik i obratno.
Ovlašćeni sudski tumač za engleski jezik od 1994. Brojni prevodi sa engleskog na hrvatski jezik i obratno.
Goran Milanov
Datum rodjenja: 1971, Jun
obrazovanje: M.Sc. građevine, ovlašćeni revizor nekretnina
1995 – 1999 – građevinski inženjer, gradnja javnih i infrastrukturnih projekata u SEE
1999 – 2002 – Nemetschek AG, Nemačka, Senior konsultant – učestvovao i upravljao raznim projektima, u vezi sa implementiranjem IT rešenja u građevinsku industriju, uključujući CAFM
2002 – 2008 - Nemetschek Bugarska, Član UO– razvoj raznih tehnoloških rešenja za optimizaciju aktivnosti vezanih za FM
2008 – danas – CenterMine Ltd. Velika Britanija, član UO – konsalting vezan za FM, razvoj mreže partnerstava, osnivanje centara za usavršavanje Facility Management-a
2008 – danas- Podpredsednik i član UO Udruženja FM Bugarske, i jedan od osnivača udruženja
2009 - 2010 – Član Programa savetodavne grupe za EuroFM 2010
Đoko Blagojević
OBRAZOVANJE
• Datum (od – do) Od 1972. do 1976. Elektrotehnički fakultet u Sarajevu
• Glavni predmeti / smer Smer – Automatika i Elektronika
• Stručna sprema VSS – diplomirao 1. oktobra 1976.
• Stepen stručne spreme VII
OBRAZOVANJE NAKON DIPLOMIRANJA
 Sertfikste SGS (IPC)-Sistem upravljanja kvaliteton – PROVERIVAČ
 Završen trening za Sistem upravljanja kvaliteton – VODEĆI PROVERIVAČ
 Mnogobrojni seminari u firmi ili specijalizovanim agencijama (QMS, Računari, automatika, telekomunikacije, strani jezik)
RADNO ISKUSTVO
Datum (od – do) Od juna 2003.
Naziv i adresa poslodavca JP Gradsko stambeno, Danijelova 33, 11010 Beograd
Vrsta posla ili sektor Upravljanje kvalitetom i informacioni sistemi
Pozicija Pom. direktora za upravljanje kvalitetom i IS/ Glavni inženjer za kvalitet
Glavne aktivnosti i dužnosti Uvođenje QMS-a, IP telefonije i umrežavanje čitavog JP, Vođenje QMS-a tima, rad u timu za IS, Izbor partnera za izgradnju LAN-a i IP telefonije (kupljeno 50 PC-a, 2 servera, CISCO oprema), Izbor partnera za bežično umrežavanje sedišta JP i 10 RJ, Implementacija, razvoj i poboljšanje procedura za korišćenje LAN-a i IP telefonije, Pravljenje tehničke baze podataka za usluge JPGS, Održavanje softvera i hardvera, itd.
Datum (od – do) Od 1999. do 2003.
Naziv i adresa poslodavca Zavod za standardizaciju, Stevana Brakusa 2, Beograd
Vrsta posla ili sektora ISO/IEC Tehnički komiteti
Pozicija Viši savetnik za ISO/ IEC Tehničke komitete
Glavne aktivnosti i dužnosti Praćenje rada Tehničkih komiteta i drugih stručnih, međuna- rodnih tela, prevođenje međunarodnih standarda, direktiva, organizovanje stručnih skupova i donošenje nacionalnih standa- rda i propisa i dr. iz oblasti telekomunikacije, informacione tehnologije, elektronike i sl.
Datum (od – do) Od 1997. do 1999.
Naziv i adresa poslodavca HP Termoelektro, Uralska 9, 11000 Beograd
Vrsta posla ili sektora Elektro i telekomunikacije
Pozicija Tehnički rukovodilac Radne jedinice
Glavne aktivnosti i dužnosti Nadzor realizacije telekomunikacionih mreža (5 000 telefonskih brojeva, 600 km kablova, 50 km optike) i električnih instalacija.
Datum (od – do) Od 1992. do 1997.
Naziv i adresa poslodavca Srednja elektro. i građ. škola Nikola Tesla, Jagodina
Vrsta posla ili sektora Automatika i računarstvo
Pozicija Profesor
Glavne aktivnosti i dužnosti Predavanje predmeta iz oblasti automatike i računara
Datum (od – do) Od 1976. do 1992.
Naziv i adresa poslodavca Energoinvest, Bratstva i jedinstva 2, Sarajevo, BiH
Vrsta posla ili sektora Projektovanje i inženjering automatike
Pozicija Vodeći projektant automatike Glavne aktivnosti i dužnosti TE Kakanj IV, V; TE Ugljevik; HE Jablanica; Šećerane PKB i Ćuprija, JUNA (Jugoslovenski naftovod); Pivare u Bihaću i Bo Hai – Tjen Cin (Kina); Hemijski kompleks DEVA – Libija; HPV Bosanski Brod; i dr. Radio sam idejne projekte, ponude, glavne projekte, funkcionalni prijem opreme i nadzor na objektu u radu do njihove predaje Investitoru.
SPECIAJLNE AKTIVNNOSTI KONSULTANT ZA ISO 9001:2008 SERTIFIKACIJU
PRIPREMA FIRMI ZA SERTIFIKACIJU
• Edukacija Top menadžmenta za QMS,
• Edukacija radnih timova i internih proverivača za QMS,
• Edukacija zaposlenih za QMS,
• Izrada i implementacija kompletne QMS dokumentacije,
• Interna provera pre certifikacije.
PROVERE POSLE SERIFIKACIJE
• Provere posle sertifikacije radi re-sertifikacije i/ili internih potreba firme.
LIČNE VEŠTINE I SPOSOBNOSTI
MATERNJI JEZIK srpski
OSTALI JEZICI Engleski, ruski (prevodi stručnih materijala, ISO/IEC standar)
Mirko Comagic
Godina rođenja: 1972
nacionalnost Srbije
Obrazovanje Diplomirani (bačelor-B.Sc.) građevinski inženjer (konstruktivni smer), Univerzitet u Beogradu, Građevinski fakultet, konstruktivni smer. Diplomirao 1999.

Profesija Građ.inž. (konstruktivni smer)
Trenutna pozicija Rukovodilac Property Menadžmenta u Hauzmajstor d.o.o.
Glavne kvalifikacije Sedam godina iskustva u strukturalnom inženjeringu uključujči projektovanje i analizu sistema.
iskustvo: Konsultantsko iskustvo na Bliskom Istoku i u Nigeriji
Projektovanej i analiza raznih konstrukcija
Nadgledanje radova na terenu FM i PM razni projekti
1999 do 2006: u Energoprojekt Entel Co.
2006 do danas: Hauzmajstor doo
Jezici Engleski (tečno)
Članstva u stručnim udruženjima Udruženje Jugoslovenskih inženjera
Prfesionalno iskustvo: 2010. HAUZMAJSTOR DOO, Beograd (član Rustler Group Austrija)

FACILITY MENADŽER za Blue Centar, poslovni centar BH apartmani 55000m2
PROPERTY MENADŽER za Vig plaza, poslovni centar VIG Plaza app 17.000m2
2009. FACILITY MENADŽER za Henkel, posl.centar Henkel app 6000m2
PROPERTY MENADŽER za BC Asnom, Business center Asnom app 4000m2
2008. FACILITY MENADŽER za RK Beograd, Shopping center RK Beograd app 230 000m2 PROPERTY MENADŽER za BC Azzaro, poslovni centar Azzaro app 7.000m2
2007. PROPERTY MENADŽER za BC Grawe, poslovni centar Grawe app 17.000m2
FACILITY MENADŽER za INVEJ, poslovni centar Invej app 5.000m2
2006. FACILITY MENADŽER za HVB Banka, Kancelarije uprave i 43 poslovnice (15.000m2) 2005. Energoprojekt Beograd Inženjer projekta, deteljan strukturalni dizajn za 400/110 kV trafosanica, 400kV AND 110 kV nadzemnih kablova, GTC 137/2000 (QP) – Katar 132kV Switching Station, Mesaieed, deteljan dizajn – inženjer dizajna
2004. Inženjer projekta, tenderska dokumantacija za Nove trafostanive i nedzemne prenosne veze u Srbiji, detaljan dizajn structure za 400kV “Beograd 20” S/S, Srbija,
2003. Inženjer projekta u Doha, Katar, Detaljan dizajn Crpne stanice u Al Ghuzlan ostrvu u Abu Dabiju. Preliminarni strukturalni dizajn za 400kV OHL Toivila – Vihtavuori, Finska, EPIC za 30" projekti zamene gasovoda od Point W1 do W2, Ras Abu Fontas, detaljan dizajn – inž. Dizajna.
2002. NEPA Abuja – Nigerija S/S 330/132/33kV, preliminarni dizajn – asistent inženjera dizajna. TTP Kostolac - Jugoslavija, rekonstrukcija i produžetak Crpne stanice, preliminarni dizajn –inženjer dizajna Odgovoran za kontrolu i nadgledanje gradilišta kod konstrukcije 330/132/33 kV trafostanice Abuja Power projekta 2000 LTC 034/2000 (QP) – Katar Konsultantske usluge za glavnog inženjera kod preliminarnog dizajna (FEED) za Dodatnu Treću stanicu u postrojenju desalinizacije, Dukhan– asistent inž.dizajna.
2001. LTC 034/2000 (QP) – Katar Konsultantske usluge za glavnog inženjera kod preliminarnog dizajna (FEED) za Dodatnu Treću stanicu u postrojenju desalinizacije, Dukhan– asistent inž.dizajna. 132/33 kV pokretna podstanica MacurdiI u Nigeriji, inž.projekta za konačni strukturalni dizajn. LTC 178/2000 (QP) – Katar Jaleha elektro-nadgradnja protivpožarnih vodnih izvora – detaljan dizajn, inž.dizajna.
2000. Uključen u Front End Engineering Design (FEED) za usluge gradnje i arhitektonski, strukturalni i gradjevinski detaljan dizajn za “NGL1 & NGL2 nadogradnju kontrolnih sistema, projekat u Mesaieed, Katar” u vezi sa otpornošću na eksplozije LTC 173/2000 (Katar Petroleum - QP) – Katar EPIC za modifikaciju javnog dobra i drugi prateći rad Postojeće sidrište br.1 u luci Ras Laffan, detaljan dizajn / inz. Dizajna.
1999 Detaljan strukturalni dizajn za rekonstrukciju termoelektrane Pljevlja, Jugoslavija
Rad na računarima:
MS Windows; MS Windows NT; MS Office 2000 (Word, Excel,); ACAD 2000; : STAADIII, SAP2000, Stress, SAN&DAN, FEAT, PRIMAVERA PROJECT PLANNER.
Muzičko obrazovanje: 1981 - 1987 osnovna muzička škola
Vozačka dozvola: B,C kategorije
Efikasno radi samostalno, kao i u timu.
INETERESOVANJA Sport, bioskop, putovanja, itd.
Peter Panis
Od 2010 : first facility imobile s.r.l, Rumunija CEO
od 2009 : first facility gmbh, A-1120 Beč,
strateški poslovni development
od 2005 : professor na koledžu višeg obrazovanja:
„Osnove fasiliti menadžmenta“
“Fasiliti menadžment infrastruktura“
„Građeviniski menadžer u vezi sa industrijskim objektima“
od 2001 : Christian Pescher GmbH, A-1200 Beč - akcionar
11.2007 – 01.2009 MCE Facility Services GmbH, A-1230 Beč COO
2004 – 11.2007 MCE Građevinska i infrastrukturna rešenja GmbH, A-1230 Beč Rukovodilac centra za profit FM
2003 – 2004 MCE Building & Infrastructure Solution GmbH, A-1230 Beč Menadžer operacija i komercijale FM
2002 – 2003 ABB AG, A-1810 Beč
Rukovodilac centra za profit
Data Center, Pops, međunarodni koordinator
1999 – 2002 ABB AG, A-1810 Beč
Projekt menadžer – energetska optimizacija, energetski konsalting, fasiliti menadžment 1989 – 1999 studije mašinskog inženjeringa, TU-Beč, A-1040 Beč
Konstantinos Fraghis
RADNO ISKUSTVO
2008-danas GLOBE WILLIAMS INTERNATIONAL Total Facility Management Group
pozicija: Direktor regionalne komunikacije i trgovine
2006-2008 ELBISCO Group Athens
pozicija: Direktor logistike i nabavke
2003-2006 ELBISCO, ZITOLUKS SA, BJRM (član ELBISCO Group)
pozicija: Direktor operacija, član UO 2002-2003 BIOSSOL GROUP OF COMPANIES pozicija: Marketing & Development Manager
1997-2002 MARINOPOULOS-CAREFOUR GROUP (2000-2002)
Pozicija: Direktor nabavke Private Labels & First Price Division & Director sektora izvoza MARINOPOULOS- PROMODES GROUP (KEAP, 1999-2000)
Pozicija: Direktor nabavke za Private Labels & First Price Division
MARINOPOULOS-PROMODES GROUP (DIA HELLAS, 1997-1999)
Pozicija: Category Manager for National & Private Labels
1995 -1997 TITAN S.A. FIELD OF PORCELAIN ‘PORCELAIN IONIA’
Pozicija: vođa prodaje, odsek promotivnih aktivnosti
1989 – 1994 P. N. GEROLYMATOS PHARMACEUTICAL INDUSTRY
Pozicija: Product Manager of Over The Counter Division (OTC)

OBRAZOVANJE
1994 - 1995 ALBA - THE ATHENS LABORATORY OF BUSINESS ADMINISTRATION
Master in Business Administration.
1990 - 1994 EKONOMSKI FAKULTET U ATINI Bachelor of Science in Business Administration. 1981 - 1984 17. opšti licej Atine
SEMINARI
2000 ‘Izgradnja tima & timskih saradnika’
1999 ‘Pregovaranje & kako pobediti’ EEDE
1994 ‘TOTAL QUALITY MANAGEMENT’ EEDE by Dr. Crosby
1991 ‘CAVILAM centar za strane jezike’ Vichy France Intenzivni kurs francuskog jezika
1990 ‘Trening za farmaceutske industrije (TPI)’ Specijalizacija u farmaceutskom marketingu, Dr. Sacuur
1989 ‘COMPUTER AIDED DESIGN (CAD)’ by Architectural Design Ltd.
STRANI JEZICI
engleski (odličan), francuski (vrlo dobar), španski (dobar)
Bengt Johansen
BENGT JOHANSEN
Bengt Johansen je rođen 1971. godine u Tromsø, Norveška.
Diplomirani inženjer, oblast sigurnosti i analize rizika, koledž HSH, Norveška. 1996. je počeo svoju profesionalnu karijeru kao inženjer konsultant za protiv-požarnu zaštitu, radeći za više klijenata na Norveškom tržištu.
1999. je počeo raditi za NEAS, najveću FM kompaniju na Norveškom tržištu, kao šef divizije za operacije. Ovaj posao je uključivao rad i rukovođenje sa preko 60 tehničara i inžinjera, radeći na poslovima operacija i održavanja klijentskog realestate portfolia od preko tri miliona m2.
2003. Osniva „Consept“, softversku kompaniju koja se bavi razvojem softvera u domenu FM, i pružanju konsultantskih usluga.
Kompanija do danas ima oko 30-ak klijenata sa ukupnim portfoliom za održavanje od oko 2.5 miliona m2 komercijalnog prostora.
Neke od mogućnosti koje softver nudi su:
• Održavanje i menadžment nad resursima;
• Helpdesk i podrška za rad sa klijentima;
• Menadžment nad potrošnjom energije sa automatskim prikupljanjem podataka;
• Menadžment nad dokumentacijom;
• Procena stanja objekata;
• Menadžment nad otpadom;
• Sigurnost na radnom mestu;
Takođe je dizajnirao CADLink SDK, sveobuhvatni CAD alat koji omogućava efikasnu integraciju između poslovnih sistema i prostornih podataka zgrade, koji rezultuje velikim mogućnostima za analizu i vizuelnu prezentaciju lizing ugovora, korišćenja prostora itd.
Nenad Suzić
Glavne kvalifikacije:
Metodologije procenjivanja, Argus Software, poznavanje računovodstva, poznavanje poreskog zakonodavstva
Obrazovanje:
Stepen stručnosti - diploma Heriot-Watt University Edinburgh 2009 MS in Property Investment and Finance
Savez računovođa i revizora Srbije 2006 Ovlašćeni računovđa
Beogradski Univerzitet, Ekonomski fakultet 1995 – 2000 Diploma iz finansiranja, bankarstva i osiguranja
Elektrotehnička škola “Nikola Tesla” 1991 - 1995 Kompjuterski tehničar
Radno iskustvo: 
April 2007 – danas CB Richard Ellis Head of Valuations Procene, Proračunavanje izvodljivosti, konsalting, management dužnosti
Avgust 2004 – April 2007 Colliers International Manager Procene, Proračunavanje izvodljivosti, konsalting, management dužnosti
Januar 2003 – Avgust 2004 BDO International Senior Revizija i praćenje rezultata; odgovoran za rad revizorskog tima; pisanje izveštaja
Februar 2000 – Decembar 2002 IEF-Audit Belgrade asistent Član revizorskog tima
Rad na projektima:
Radeći u Colliers International i CB Richard Ellis radio kao menadžer mnogih projekata u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni, Hrvatskoj, Albaniji i Makedoniji.
• Department Stores Belgrade Portfolio u SCG
• Merkator shopping centres u Srbiji
• Genex Property Portfolio, Blok 20, Novi Beograd
• CA IMMO Property Portfolio Srbija
• ImmoEast Property Portfolio Srbija
• Bluehouse Property Portfolio Srbija
• Equest Property Portfolio Srbija
• Intermarche Property Portfolio Srbija i Bosna
• Holiay Inn Belgrade
• Delta City 67 i Delta City Podgorica shopping centri
• Zira shopping centar
• Banca Intesa portfolio,
• Zepter Internacional portfolio
• Hypo consultants portfolio
• Hyatt Regency Belgrade
• Učće business center
• Dorcol Marina razvoj lokacije
• Beogradsko brodogradilište i mnogi drugi
Znanja jezika: 
Srpski - crnogorski (maternji)
engleski odličan
francuski osnovni 
Ostale kvalifikacije:
ompletno znanje MS Office, vozačka dozvola.
Publikacije:
Objavljivao računovodstvene i ekonomski orijentisane članke u nekoliko strucnih časopisa: Slobodan izbor (Kritika penzionih fondova) – Economist magazine (66/2001), Računovodstveni tretman za prirodne resurse – Accounting Practice (21/2001),
Spoj metoda interesa – Accountancy (4/2002),
Finansijska fleksibilnost orživa vrednost – Accountancy (9/2002),
Top 10 nedostataka revizije – Auditor (18/2002),
Koliko vredi vaš brend? – Accountancy (4/2004).
Jedan od govornika na seminaru Unije računovođa, oktobar 2002, Srbija – Zlatibor,
tema: IFRS 28 – Investments in Associates.
Nebojša Nešovanović
Iskustvo 
Profesionalnu karijeru sam započeo kao analitičar na velikom logističkom projektu u timu koji je uključivao više profesionalnih konsultanata iz šest zemalja. Posle samo tri meseca na osnovu postignutih rezultata sam postavljen za operativnog vođu tima, a kada je zbog dobro odrađenog projekta klijent odlučio da nam poveri još nekoliko poslova dobio sam unapređenje i počeo da vodim sve značajnije projekte u firmi. Poslovi su bili uglavnom vezani za nekretnine – strategijski konsalting i procene nekretnina. 
Da bih mogao kvalifikovano da odgovorim na postavljene zadatke poslodavci su mi je obezbedili stalne obuke u inostranstvu gde sam sarađivao sa najpriznatijim imenima nekretninaškog posla. U profesionalnom razvoju mi je dosta pomoglo obrazovanje diplomiranog inženjera, sa jakim uporištem u matematici i statistici kao i široko zastupljene teme ekonomije i finansija na fakultetu. 
Dugogodišnjim radom sam postao prepoznatljivo ime na tržištu nekretnina. Mogu da se pohvalim listom stalnih klijenata koja uključuje sve značajnije firme koje se bave nekretninama u zemlji i regionu. U prethodnih šest godina sam uradio preko hiljadu procena, tržišnih studija, studija utrživosti, studija izvodljivosti i studija najbolje i najisplativije upotrebe za širok dijapazon nekretnina u Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. 
U martu 2009 sam postao član prestižnog udruženja Royal Institute of Charted Surveyors (RICS) za oblast procena. Podpredsednik sam komiteta za nekretnine pri Savetu stranih investitora (Foreign Investment Council – FIC). Objavio sam više autorskih tekstova u prestižnim časopisima, poput Ekonomista, m2 Magazina i AG Nekretnina. Dao sam više intervjua vezanih za tržište nekretnina raznim televizijama (RTS, B92, Avala...), radiju (Radio Beograd) kao i novinama (Biznis & Finansije, Politika, Blic, Večernje Novosti...). Obrazovanje 
1997 – 2003 Saobraćajni Fakultet Univerziteta u Beogradu – Diplomirani Inženjer PTT saobraćaja, 
1993 – 1997 Srednja Tehnička Škola Čačak – Elektrotehničar Automatike 
Karijera
April 2007 – King Sturge, Srbija, Rukovodilac odeljenja procenDecembar 
2003 do Aprila 2007 SHM Smith Hodgkinson, Srbija, Zamenik Direktora 
Veći projekti na kojima sam radio u prethodnih par godina
Projekat 1: Procena stadiona i kompleksa FK Crvena Zvezda u Beogradu za potrebe finansijskog izveštavanja po IFRS i RICS standardima. 
Projekat 2: Procena portfolia Delta Holdinga koji se sastoji od dvanaest nekretnina u Beogradu, Novom Sadu i Kragujevcu. Procena je rađena za potrebe osiguranja kredita i potrebe investiranja. 
Projekat 3 Procena tržnog centra “Ušće” i poslovne kule “Ušće 1” kao i studiju najbolje i najisplativije upotrebe za kulu “Ušće 2” 
Projekat 4 Procena portfolia Robnih Kuća Beograd koji se sastoji od 39 robnih kuća, skladišta i poslovne zgrade za potrebe investiranja prilikom privatizacije 
Projekat 5 Procena kompleksa bivšeg vojnog zavoda “Arsenal” u Tivtu, Crna Gora, koji se sastoji od placa površine 244,000m2 sa 90.000 m2 zgrada i vodene površine planirane za marinu od 678,000 m2. Procena je rađena za potrebe investiranja. 
Projekat 6 Procena za izveštavanje na berzi u Tel Avivu (Izrael) i izrada studije izvodljivosti za portfolio Plaza Centara koji se sastoji od placeva u Kragujevcu, na Karaburmi (Beograd) i Kneza Miloša (Beograd). 
Projekat 7 Procena “Roda” centra u Kragujevcu za potrebe projektnog finansiranja. Centar ima ukupnu površinu od 20,000m2. 
Projekat 8 Procena tržnog centra “Pevec” u Banja Luci, Republika Srpska, BIH za potrebe projektnog finansiranja kao i usluga tehničko – ekonomsko praćenje izgradnje (tzv. Lender supervision).
Vladimir Stanisavljević
Vladimir Stanisavljević, Rukovodilac odeljenja za strateško upravljanje rizicima i sektor kontrole u UniCredit Banci u Srbiji. Rodjen 26. maja 1979. Diplomirao je na Ekonomskom Fakultetu Univerziteta u Beogradu kao jedan od najboljih studenata svoje generacije. Nakon kraćeg pripravničkog staža u odeljenju poslovnog savetovanja u predstavništvu PricewaterhouseCooper u Beogradu, 2004. je pristupio odeljenju za finansiranje nekretnina UniCredit Banke u Beogradu (u to vreme HVB Banka SCG), gde je napredovao kroz sve pozicije, počevši od asistenta menadžera za odnose sa klijentima do rukovodioca odeljenja za finansiranje nekretnina. Aktivno je predstavio i promovisao model projektnog finansiranja u Srbiji i ima značajno iskustvo u uredjenju finansiranja otplate arranging debt financing za sve vrste projekata u nekretninama, uključujući i prvi projekat finansiranja stambenih objekata u Srbiji, prvog poslovnog parka u Srbiji kao i udruženo finansiranje najvećeg retail projekta u Srbiji. U toku svog rada stekao je veliko poznavanje srpskog tržišta nekretnina i njegovih ključnih činilaca. Godine 2009. priključio se odeljenju za strateško upravljanje rizicima, gde je inicijalno bio zadužen za procene, kao i za modele i metode razvoja. Na početku 2010 preuzeo je poziciju rukovodioca odeljenja za strateško upravljanje rizicima i sector kontrole, sa direktnim izveštavanjem CRO’-u i zadužen je za: kontrolu rizika, Basel 2 projektne aktivnosti; modele i metode kreditnog rizika, kreditne procese, polise i strategije i procene. Govori srpski, engleski i francuski jezik.
Branislav Jovicic
Glavne kvalifikacije: Menadžment kolaterale za svrhu smanjenja kreditnog rizika, Procena/revalozacija kolaterale,
Izveštaji o kolaterali:
- obezbeđivanje i kalkulacija rizika fiksne imovine (RWA kalkulacija) u skladu sa odlukama supervizora nacionalnog bankarskog sektora, Nacionalna Banka Srbije,
- Basel II RWA kalkulacije i - IFRS kalkulacije provizije,
Tumačenje zakonskih propisa vezano za kolateralu,
Iskustvo u upotrebi svih vrsta kolaterala
Obrazovanje:
Beogradski Univerzitet, Pravni Fakultet, 1994. do 2000.
IX Beogradska gimnazija 1989. do 1993.
Radno iskustvo:
2000 do 2002 – pripravnik – Advokatska kancelarija M.Grgić
2002 do 2003 – pripravnik - Advokatska kancelarija S.Videnov
2004 do 2005 - Raiffeisen bank Belgrade (RBRS) – Rukovodilac kolaterale/Odsek za upravljanje kreditima/Operativa
Od 2005 - RBRS – Rukovodilac u sektoru menadžmenta kolaterale/odsek upravljanje rizicima
od 2006 – član odbora RBRS komiteta za problematiku kredita (odbor za donošenje odluka vezano za neprofitne bankarske usluge)
Projekti : - Izgradnja RBRS odseka za upravljanje kolateralom
- Projekt menadžer za projekat sistema upravljanja kolateralom – razvoj i primena sistema – prikupljanje svih podataka vezanih za kolateralu za sve segmente poslovanja (korporativno, SE, PI, mikro)
– provera da su kriterijumi (kvalitativni kao i kvanitativni) podobnosti kolaterale postavljeni i primenjeni u razne standarde prilikom kreiranja izveštaja (regulatorni RWA i provizioniranje, Basel II RWA i IFRS provizioniranje)
– imenovanje vrednosti podobne kolaterale (za validan standard izveštavanja) na najoptimalniji način (linarno programirani raspodeljeni algoritmi)
- Projekt menadžer za RORWA (povratna kalkulacija rizika fiksne imovine) – razvoj projekta i implementacija sredstava za kalkulaciju profitabilnosti, koja omogućava rezličite stepene izveštavanja: jedinstvena usluga banke, klijent, GCC (grupa vezanih klijenata - Group of Connected Clients), grupa usluga, portfolio
- Projekt menadžer za projekat generalne kontrole kapitala – projekat imao za cilj da uoči i eliminiše sva nepotrebna opterećenja kapitala RBRS-a, u skladu sa Basel II standardima Jezici:
Srpski (maternji)
Engleski – odličan
Ruski – osnovni
veštine: potpuno poznavanje MS Office, vozačka dozvola, SQL izveštavanje – osnove
ostali
media