Međunarodni razvoj hotelskog prostora
Velika Britanija & Irska, Španija & Portugal, Nemačka, Austrija, Švajcarska, bivša Jugoslavija,
Marriott International, Inc. i The Ritz-Carlton Hotel Company, LLC
Carlton Ervin je viši potpredsednik Međunarodnog razvoja hotelskog prostora za regione Velike Britanije, Irske, Nemačke, Austrije, Švajcarske, bivše Jugoslavije, Španije & Portugala za sve Marriott brendove. Od avgusta 2008. živi u Cirihu, Švajcarska, gde se doselio da bi se pridružio razvojnom timu EMEA-e.
Pre dolaska u Cirih je bio na poziciji potpredsednika, a kasnije i višeg potpredsednika Karipskog & Latinoameričkog Razvojnog Sektora za Marriott, Renaissance, Ritz-Carlton, Bulgari,, Courtyard i Residence Inn, u periodu između 2002. i 2008. godine.
Pridružio se Marriott-ovom Odseku za razvoj smeštajnih kapaciteta nakon što je radio kao pravni zastupnik za razvojne poslove (Karibi & Južna Amerika) u pravnom odseku kompanije Marriott, u periodu od 2000. do 2002.
Između 1996. i 2000. godine, Gdin Ervin je radio na Menhetnu kao saradnik u korporativnoj bankarskoj diviziji Nju Jorške advokatske firme Simpson Thacher & Bartlett. Ubrzo nakon što je završio Pravni fakultet, Gdin Ervin je radio kao međunarodni saradnik za advokatske kompanije u Buenos Aires-u, Argentina (1995 – 1996).
Gdin Ervin je stekao zvanje diplomiranog pravnika (JD – Juris Doctor) (cum laude) 1995. godine na Harvardu (Harvard Law School), kao i dvojnu diplomu (BA) iz ekonomije i političkih nauka (magna cum laude) 1992. godine na univerzitetu Duke.
Vladimir Đelić je advokat i pravni ekspert sa više od 18 godina profesionalnog iskustva. Praktičnu obuku i radni staž je započeo 1991 godine u Engleskoj u firmi Leslie & Godwin (Lloyds insurance brokers), gde se obučavao u oblasti posredovanja u osiguranju robe i usluga (pomorskog, građevinskog i osiguranja umetnina) a pripravnički staž radio je u međunarodnoj advokatskoj firmi - Richards Butler u Londonu, gde je posebno izučavao I radio na predmetima pomorskog prava, ugovora u pomorskom pravu i pomorskim sporovima.
Po povratku u Jugoslaviju 1993 godine, pripravnički staž nastavlja u udruženoj advokatskoj kancelariji Čolović, Trifunović i Božović. Pravosudni ispit je položio 1995 godine a partner postaje 1996 godine. Radi na poslovima iz oblasti trgovinskog prava, kompanijskog prava, formiranja zajedničkih poduhvata – (Joint Venture) kako na prostoru bivše Jugoslavije tako i u inostranstvu.
G-din Đelić savetuje i predstavlja veliki broj domaćih i stranih lica u njihovim transakcijama u Republici Srbiji i bivšim jugosovenskim republikama, a posebno se specijalizovao u oblastima energetike, građevinske industrije, osiguranja, privatizacije i restrukturiranja, spajanja, preuzimanja i kupovine firmi, zastupanjem u parničnim postupcima i arbitražama i ostalim pitanjima vezanim za privredu.
U periodu od 2001 do danas, učestvovao je u više od 70 postupaka privatizacije društvenih preduzeća putem javnih tendera, javne aukcije ili postupaka restrukturiranja. Savetovao je klijente u privatizaciji Banaka i osiguravajućih organizacija, a danas savetuje Elektroprivredu Srbije EPS u postupku privlačenja strateških partnera za izgradnju i upravljanje dve termoelektrane u Republici Srbiji.
G-din Đelić je takođe učestvovao u izradi različitih zakona uključujući : zakon o zaštiti potrošača, zakon o duvanu, zakon o finansijskom lizingu, zakon o založnom pravu na pokretnoj imovini, zakon o trgovini, itd.
G-din Đelić takođe učestvuje na raznim tribinama i konferencijama kako u Republici Srbiji tako i inostranstvu gde je bio gostujući predavač i govornik za Švajcarske organizacije SECO, SIPO, SEC i SOFI. G-din Đelić je učestvovao na prvom Švajcarskom Forumu u Cirihu održanom u junu 2006. godine kao i na Švajcarskoj Trgovačkoj Misiji u Beogradu 2007. godine. Takođe je u više navrata bio gostujući predavač Edukacionog Centra NVO iz Leskovca gde je predavao na tribinama u Leskovcu, Vranju, Bujanovcu, Preševu, itd. Kao govornik učestvovao je na prvoj REBEC konferenciji u Beogradu 2008 godine. Završio je program praktične obuke iz oblasti alternativnog rešavanja sporova u građevinarstu koji je organizovala Svetska Banka, Federacija za rešavanje sporova iz Ženeve i FIDIC.
Stariji partner u Joksović, Stojanović i Partneri, Nenad Stanković, rodjen 1971. godine, diplomirao na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu 1995. i primljen u državno i beogradsko Udruženje advokata 1998. godine. Gospodin Stanković je vodeći stručnjak u praksi za nekretnine i projektno finansiranje u JSP. Njegovo projektno i finansijsko iskustvo obuhvata zastupanje klijenata u postupcima koji se tiču razvoja beogradskog aerodroma Nikola Tesla, razvoju lake železničke tranzitne linije u Beogradu, zastupanje stranih developera nekretnina u odnosu na njihove investicije u Srbiji i Crnoj Gori, kao i zastupanje kreditora. On se specijalizuje za pravo nekretnina, pravo privatnog javnog partnerstva, pravo nelikvidnosti, procedure javne nabavke i rešavanje sporova. Strani jezici: engleski i ruski.
Marko Mićanović je osnivač i partner konsultantske firme Altis Capital iz Beograda. Među najvažnijim angažmanima firme u domenu transakcija su dokapitalizacija East Point-a od €30 miliona putem privatnog plasmana od strane investicionog fonda RC2 (zaključena u oktobru 2008.), akvizicija austrijske rečne kargo flote DDSG Cargo od strane East Point-a vredna €109 miliona, akvizicija Meridian banke od strane banke Credit Agricole vredna €93 miliona, razmena akcija zavisnih preduzeća za akcije holdinga u okviru sistema Energoprojekt vredna €40 miliona, dokapitalizacija Metals banke, prodaja DMD Sistema kompaniji Group4Securicor, kao i strategije preuzimanja ili nastupa na privatizacionim tenderima za Warburg Pincus, Groupama, OMV, itd. Marko je trenutno član Odbora guvernera Američke privredne komore u Srbiji i član Nadzornog odbora Energoprojekta. Gospodin Mićanović je zauzimao i funkcije u državnoj administraciji, kao član Komisije za hartije od vrednosti (2003-2004) i savetnik ministra finansija za tržište kapitala i finansijske institucije. Pored toga, bio je i član nadzornih odbora u Fondu za osiguranje i finansiranje spoljnotrgovinskih poslova Srbije i Crne Gore (2003-2009), DDOR Novi Sad a.d. (2003-2004), Udruženja Fulbrajtovih stipendista Srbije (2003-2005).
Marko je magistar prava, upisan u imenik advokata države Njujork. Magistrirao je na NYU, a diplomirao na Beogradskom univezitetu.
Gdin Petković je partner u Londonskoj firmi Pillsbury. Poseduje široko iskustvo vezano za finansije i korporativne transakcije, uključujući strukturne finansije, projektno finansiranje, sekuritizacije i derivacije, akvizicije i prodaje, akviziciono finansiranje i nelikvidnosti i restrukturisanje. Njegovo projektno i finansijsko iskustvo obuhvata predstavljanje zajmodavaca, developera i investitora u transakcijama u sektorima energetike, telekomunikacija, luka, nafte i gasa, saobraćaja, čelika, hotelijerstva i drugim sektorima u Evropi (sa posebnim akcentom na Istočnoj Evropi), Zajednici Nezavisnih Država, Aziji, Africi i Srednjem Istoku.
Gdin Petković je završio osnovne studije na odseku Ekonomija i Pravo na univerzitetu Macquarie (B.Ec LLB (Hons) u Sidneju, dok je zvanje magistra (LL.M.) stekao na univerzitetu Cambridge 1987. godine (Sidney Sussex College). Gostujući je professor Centra za studije privrednog prava (the Centre for Commercial Law Studies), koledža Queen Mary & Westfield Univerziteta u Londonu, i predavač na postdiplomskom kursu na temu međunarodnih finansija Univerziteta u Londonu.
Obrazovanje BSc, Diplomirao na odseku Biznis i Administracija
Pozicija Saradnik, Surukovodilac odeljenja procena, Istraživanje i Savetovanje
Lokacija Beograd
Ključno iskustvo
Svoju profesionalnu karijeru sam započeo pružajući konsultantske usluge, što je dovelo do toga da postanem poznati profesionalni savetnik.
Obrazovanje vezano za finansije mi je obezbedilo jaku tehničku pozadinu za moj analitički i procesno orijentisan pristup procenjivanju vrednosti, studijama izvodljivosti, i drugim konsultantskim uslugama. Trenutno završavam drugu godini MBA studija na odseku Nekretnine i Izgradnja (Real Estate and Construction) na univerzitetu Reading. Prošle godine sam završio prvu godinu magistarskih studiju na odseku Nekretnine na univerzitetu Reading.
Tokom karijere sam uradio na stotine tržišnih studija, studija izvodljivosti, studije najbolje upotrebe i procene vrednosti za sve vrste nekretnina u region jugoistočne Evrope. Moja specijalnost su studije izvodljivosti i procene vrednosti razvoja u kojima dajem ključne savete međunarodnim i domaćim investitorima za donošenje odluka.
Karijera
April 2007. – do sada King Sturge, Srbija, King Sturge d.o.o., Beograd, Srbija, saradnik, Surukovodilac odeljenja procena, procenjivanje nekretnina, ljudskih resursa, marketinga, praćenje izrade budžeta, nadgledanje zaposlenih, povezivanje sa klijentima i poslovnim partnerima, kontrola nekretnina i pisanje izveštaja.
Novembar 2004. - April 2007. SHM Smith Hodgkinson, Srbjia, procenitelj SHM Smith Hodgkinson d.o.o., Beograd, Srbija, procenjivač/viši procenjivač, procenjivanje nekretnina, fabrika i mašina za potrebe odobravanja kredita, angažovanje radnika, marketing, nadgledanje zaposlenih, povezivanje sa klijentima i poslovnim partnerima, kontrola nekretnina i pisanje izveštaja.
Midland Resources Ltd.
Februar 2004. – Novembar 2004. Midland Resources Ltd., Beograd, Srbija, ekonomski analitičar, upravljao sam portfoliom nekretnina sa fokusom na pripremi biznis planova, analizi finansijskog stanja u firmama, pripremi prognoza, povezivanju sa međunarodnim poslovnim partnerima i konsultantima.
Kris Dejvidson se pridružio timu za investiranje akcijskog kapitala u nekretnine kompanije Merrill Lynch EMEA u decembru 2007. godine. Njegov zadatak je da osigura da se procesi obezbedjenja portfolija i gradjevinskog razvoja obavljaju u najboljem interesu za investitorski tim da bi se obezbedila najefikasnija realizacija proizvoda.
Nakon svoje vojne karijere u Kraljevskoj mornarici, diplomirao je Gradjevinski nadzor na Univezitetu Salford i razvijao svoju karijeru najpre radeći, kako u ulozi klijenata tako i u ulozi konsultanta, na renoviranju komercijalnih zgrada, realizujući projekte za Mobil Oil, Xerox, Ernst & Young.
Poslednjih 10 godina svoju karijeru je gradio u Irskoj radeći kao menadžer gradjevinskog projekta na širokom dijapazonu gradjevinskih projekata uključujući hotele, maloprodajne objekte, stambene i komercijalno-distributivne sektore.
Glavna oblast njegovog angažovanja je rad za developera/klijenta u upravljanju procesom obezbedjenja projekta i ugovora isporučujući projekte uključujući angažovanje radnika. Sa znatnim iskustvom u ulozi klijenta, Kris je izvanredno svestan kakve usluge developeri i investitori traže od dobavljača industrije.
Nedavni projekti EMEA (Evropa, Srednji Istok i Afrika):
- Menadžer razvoja investitora – UŠĆE Shopping centar Beograd
- Budimpešta – Tehnička „Due Diligence“ studija i studija izvodljivosti planiranog maloprodajnog projekta
- Prag - Tehnička „Due Diligence“ studija i studija izvodljivosti planiranog stambenog projekta
- Obezbedjenje ugovora i projekta – Maloprodajni projekat, Istanbul, Turska – u toku
- Menadžer projekta – Komercijalno-poslovni i distributivni centar, Belfast,S. Irska
- Menadžer projekta –Mešoviti hotelsko-stambeni projekat, Dablin, Irska
David je iskusan Menadžer projekta sa 18 godina iskustva stečenog radom u renomiranim kompanijama na različitim projektima u oblasti građevinarstva, maloprodaje, robe široke potrošnje, telekomunikacija i petrohemije. Osam godina je proveo kao rukovodilac na građevinskim, telekomunikacionim i infrastrukturnim projektima u Japanu, SAD i Belgiji. Iskusan je u upravljanju timom, procesom nabavke, pregovaranju i sklapanju ugovora (NEC, JCT, FIDIC , itd), preuzimanju lokacija, građevinskim radovima i kontroli troškova. David govori srpski, engleski i ruski.
David se zalaže za pružanje efikasne i transparentne usluge upravljanja projektom. Ovo postiže jasnom i proaktivnom ulogom i razvijanjem bliskih poslovnih odnosa sa klijentom i projektantskim timom, od dobijanja projektnog zadatka od klijenta i utvrdjivanja budžeta preko pripreme inicijalne procene izvodljivosti do konačnog završetka projekta.
U potpunosti promoviše i podržava izgradnju i primenu održivih projekata sa minimalnim negativnim uticajem na životnu sredinu. Primenjuje tehnike procene vrednosti, upravljanja rizikom i nepredviđenim situacijama tokom svakog projekta, uz primenu principa optimističkih pretpostavki, kao i upotrebe procene troškova tokom celokupnog trajanja značajnih projekata.
David se pridružio kompaniji Arup Project Management u martu 2007. godine kako bi dalje jačao i razvijao stručnost i obim svog iskustva u okviru tima za upravljanje troškovima APM-a.
Prethodno je proveo 17 godina radeći kao Menadžer projekta za SmithKline Beecham Pharmaceuticals, Ericsson Telecommunication, Intel Corporation u SAD i London Underground Ltd. (LUL), napredujući u karijeri od kontrolora troškova na projektu do vodećeg Menadžera projekta pre nego što se pridružio Arupu.
fokus aktivnosti: Studije izvodljivosti za hotelske projekte, Finansiranje hotelskih projekata, Procenjivanje vrednosti hotela i Strateško hotelsko planiranje
profesionalno iskustvo od 2007.
Marriott Hotels International Ltd.
Regionalni predstavnik za BiH, BG, HR, MK, MNE, RO, SLO, SRB
od 2002. Hotel Partner d.o.o. HOSPITALITY CONSULTING, Zagreb, Croatia
Vlasnik i Menadžer
1995-1996 Rekonstrukcija Hotela Volna, Nizhny Novgorod, Rusija
Menadžer projekta
1992-1995 Mercom Handel GmbH, Beč, Austrija
Generalni direktor
predavačko iskustvo 2000-2005 Univerzitet u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Katedra za turizam i hotelsku industriju, Zagreb, Hrvatska
Asistent predavač
1990-1992 Univerzitet u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Katedra za turizam i hotelsku industriju, Zagreb, Hrvatska
Mlađi asistent
obrazovanje 1996-1998 Univerzitet Cornell, Škola za hotelsku administraciju, Itaka, Nju Jork, SAD
Titula: Magistar hotelskog menadžmenta (MMH)
1986-1990 Univerzitet u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Katedra za turizam i hotelsku industriju, Zagreb, Hrvatska
Titula: Diplomirani ekonomista
ostali podaci nacionalnost Hrvatska (rođen 1965. u Zagrebu, Hrvatska)
jezici Hrvatski, Engleski, Nemački, Ruski
članstvo Cornell Hotel Society Alumni Organization, American Resort Development Association i Tourism Alumni Zagreb, Hrvatska – suosnivač i potpredsednik
Dužnosti:
Sasha Golubovic se 2007. godine pridružio kompaniji Cushman & Wakefield Hospitality sa sedištem u Budimpešti, čija je glavna delatnost proširivanje poslovnih usluga unutar Centralne i Istočne Evrope. Njegova stručna oblast jeste u investicionoj trgovini i strateškom konsaltingu.
Skorašnji uspesi
Sasha ima preko 10 godina iskustva u radu u Aziji i Evropi, u nekim od vodećih ugostiteljskih kompanija uključujući i Accor, Jones Lang LaSalle Hotels i druge. Njegovi nedavni radni uspesi uključuju:
Rocco Forte, Prag Uključen u zaključivanju mandata u investicionoj prodaji za prodaju navedenog hotela na osnovu Rocco Forte ugovora o zakupu
Prague Marriott i Millennium Plaza Uradio marketinšku brošuru i bio deo tima koji je uključivao i kancelariju u Pragu a sve u cilju kontaktiranja potencijalnih kupaca. Bio uključen u due diligence i SPA pregovorima
Amanresorts, Crna Gora Uradio obimnu studiju izvodljivosti za ERD kao potencijalnog finansijskog partnera u projektu
The Regent, Berlin Uradio ažuriranje studije o performansama hotela i dao sugestije za poboljšanje poslovnog potencijala hotela.
Le Meridien, Budimpešta Uradio valorizaciju za Israeli Berzu za pitanja izdavanja obveznica. Ovo je jedan od vodećih hotela u Budimpešti.
Block 26 razvoj, Beograd Valorizacija razvoja za najveći projekat mešanog tipa u Beogradu koji obuhvata više od 300 hotelskih soba za goste i 250 apartmana sa uslugom.
Tivat, Crna Gora Valorizacija razvoja za najveći hotelski kompleks mešanog tipa.
360 Budimpeštanski Projekat Zadatak poslovne potrage za hotelom kao delom rada na projektu mešanog tipa koji se gradi uz obale Dunava.
Boscolo Apart hotel investiciona prodaja Radio u marketingu i pregovarao prodaju Apart hotela sa 5 zvezdica u Budimpešti
Opšte informacije
Sasha je studirao na Univerzitetu u Melburnu i završio magistarske studije međunarodnog biznisa (MIB) 2004. godine
1993. godine je sa pohvalama diplomirao hotelski menadžment na Hosta (Glion), Švajcarska
Sasha tečno govori nekoliko jezika, uključujući engleski, srpski, hrvatski jezik i poseduje dobro znanje francuskog jezika, kao i slovenskih jezika, što ga čini vrlo značajnim članom C&W hotelskog tima.
Gdin Jovan Jovanović je zaposlen na položaju direktora Danos kompanije, firme koja je sastavni deo BNP Paribas grupacije, tj. njene specijalizovane divizije za upravljanje projekata nekretnina.
Diplomirao je Finansije na Canterbury Univerizitetu, stekavši više od 6 godina iskustva iz oblasti korporativih finansija, investicionog bankarstva kao i savetodavnih usluga razvoja nepokretnosti.
Pre preuzimanja vodeće pozicije u Danos kompaniji u Srbiji, njegovo prethodno radno iskustvo se odlikuje angažmanom u vodećim medjunarodnim i domaćim finansijskim korporacijama, čiji profesionalizam i okruženje su mu omogućile da razvije svoje konsultantske i menadžerske sposobnosti, čime je postao prepoznatljiv kao jedan od najdinamičnijih profesionalaca mladje generacije.
Vodeći tim kompanije koja je članica RICSa, medjunarodnog Kraljevskog instututa za ovlašćene procenitelje nekretnine, a koja posluje sa globalnim brendom BNP Paribas, Jovan Jovanović i njegovi saradnici iz kancelarije predstavljuje sastavni deo intenzivne ekspanzije jednog od svetskih giganata u poslovima konsaltinga za nekretnine.
Njegov lični cilj je zapravo identičan namerama same kompanije, a to je težnja da se postave novi standardi poslovanja u regionu bivše Jugoslavije iz oblasti finansijskog savetovanja, procena vrednosti nekretnina i kapitala, usluga izdavanja i prodaje komercijalnih nepokretnosti, zajedno sa definisanim strateškim ciljem za pozicioniranje Danos kompanije u poslovima privatizacije, spajanja i akvizicije kao i unapredjenju poslovanja svojih klijenata kroz savetodavne usluge.
Pored mnogobrojnih transakcija kao i savetodavnih usluga iz oblasti nekretnina za većinu ključnih medjunarodnih i domaćih klijenata, Jovan je aktivan učesnik i globalnih konferencija i sajmova gde je svojim izlaganjima uvek afirmativno predstavljao Srbiju kao investicionu destinaciju. Takodje autor je nekolicine članaka objavljivanih kako u domaćim, tako i medjunarodnim stručnim časopisima.
Gdin Jovanović pored matičnog srpskog jezika, tečno govori i engleski i slovenački jezik.
Nikola Senesi je finansijski stručnjak sa specijalizacijom za menadžment investicija u nekretnine. Sa širokim iskustvom u Jugoističnoj Evropi, gospodin Senesi je bio angažovan kao šef, savetnik ili partner u velikom broju značajnih poslova sa nekretninama u regionu. Sa specijalizacijom za finansijski inženjering kompleksnih vlasničkih modela sa specijalnim fokusom na multifunkcionalni imovinski portfolio, poslovanje velikih hotela i maloprodaja, gospodin Senesi je razvio nekoliko metodologija procene koje su u skladu sa poslovnim i zakonskim okvirom Srbije.
Gospodin Senesi trenutno radi kao Partner za menadžment u konsultantskoj grupi Wolf McGill specijalizovanoj za tržišta nekretnina Jugoistične Evrope. U ranijoj karijeri radio je kao Zamenik generalnog direktora u CBRE, generalni direktor u Silverleaf Investment Fund Serbia, Finansijski direktor u Oracle Serbia i Finansijski kontrolor u Societe General Banci.
Dragan Pejčić se nalazi na poziciji Konsultanta za marketing i istraživanje u Agenciji za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije (SIEPA). Na Ekonomskom fakultetu u Beogradu diplomirao je 2000. godine, a, nakon toga, godinu dana je izvodio vežbe na predmetu Strategijski menadžment. Trenutno je MBA kandidat, kao stipendista na Cotrugli Business School.
Na sadašnjoj funkciji, gospodin Pejčić se bavi promovisanjem mogućnosti investiranja i izvoza, kroz veliki broj marketinških aktivnosti koje obuhvataju analizu privrednog ambijenta na lokalnom i internacionalnom nivou, pripremu promotivnih materijala, učešće na poslovnim konferencijama u zemlji i inostranstvu i organizaciju marketinških kampanja. Pored toga, gospodin Pejčić obavlja funkciju urednika časopisa Investicije, redovno objavljuje stručne tekstove u vodećim domaćim poslovnim časopisima i specijalizovan je za praćenje tržišta nekretnina u Srbiji.
Gospodin Pejčić tečno govori engleski jezik i služi se nemačkim.
ISKUSTVO U STRUCI 10/08-present Hotel Continental Beograd Direktor hotelskih projekata - Delta Real Estate • Nadgledanje celokupnog rada hotela sa 415 soba, 300 zaposlenih • Praćenje i održavanje kvaliteta hotelskog proizvoda • Upravljanje celokupnim poslovanjem hotela da bi se održale utvrdjene cene i standardi kvaliteta • Razvijanje i ažuriranje poslovnog plana hotela i praćenje finansijske realizacije • Upravljanje politikom i procedurama kompanije • Održavanje pozitivnog imidža zajednice i praćenje tokova domaćih poslovnih kretanja 07/07-10/08 Hyatt Regency Boston Financial District Direktor soba • Nadgledanje celokupnog poslovanja za 530 soba, 128 zaposlenih, 4 asistenta i 3 supervizora • Upravljanje prihodima od soba u vrednosti od 30 miliona dolara • Obučavanje svih saradnika • 7. mesto u kompaniji na godišnjem nivou za unapredjenje rada recepcije i brigu o osoblju recepcije po programu “Maritz”, kao i 20. mesto na godišnjem nivou za unapredjivanje postupka prijavljivanja gostiju • Odgovoran za zapošljavanje, obuku, pravljenje rasporeda, disciplinu i zarade 31 radnika 06/05-07/07 Hyatt Regency Cambridge, Kembridž, Masačusets Direktor operacija • Odgovoran za celokupno poslovanje 469 hotelskih soba • Celokupan menadžment utisaka gostiju, osiguranja kvaliteta i koordinacije poslovanja i soba i hrane i pića • Obezbedjenje produktivnosti u celom hotelu nadziranjem svih menadžera i zaposlenih u hotelu u poslepodnevnim satima 12/05 Hyatt Regency Denver – Kongresni centar, Denver, Kolorado • Član tima za obuku i menadžment u timu za otvaranje hotela Hyatt Regency Denver sa imovinom od 1.100 soba • Odgovoran za uspostavljanje poslovanja svih soba hotela Hyatt Regency Denver sa 320 zaposlenih 05/04-06/05 Hyatt Regency Cambridge Menadžer recepcije i gostinskih usluga • Odgovoran za poslovanje 31 zaposlenog uključujući recepciju, noćnog čuvara, vratara • Odgovoran za zapošljavanje, obuku, rasporedjivanje, disciplinu i zarade 31 zaposlenog • Kreiranje prosečne dnevne cene hotela i upravljanje kako dnevnim tako i prelaznim prihodom Hyatt Dulles, Dulles, Virgžinija Izvršni menadžer za održavanje i pranje rublja • Rukovodjenje sa 53 radnika za održavanje • Odgovoran za upravljanje renoviranjem foajea (projekat vredan $600.000) • Odgovoran za renoviranje svih apratmana za goste 05/03-05/04 Hyatt Regency Cambridge, Kembridž, Masačusets Izvršni menadžer za održavanje • Odgovoran za budžet od oko $100.000 godišnje i nabavku svih zaliha za goste i sredstava za čišćenje • Upravljanje projektom renoviranja apartmana • Pravljenje rasporeda, obučavanje, zapošljavanje i otpuštanje 51 radnika 05/02-05/03 Menadžer recepcije • Odgovoran za rad svih radnika na recepciji i telefonskoj centrali • Uska saradnja sa prodajom i restoranom vodeći računa da su sve grupe zbrinute • Uska saradnja sa računovodstvom vodeći računa da su svi dopisi tačni, sve naknade minimizirane a računi svih radnika ispravni 05/00-05/02 Pomoćnik Menadžera recepcije • Upravljanje varijantama cena i kontrolisanje primene odgovarajućih cena za svih 469 soba • Priprema svih kreditnih izveštaja i kontrola maksimizacije prihoda od soba • Pozivanje svih soba u poslepodnevnim satima radi provere zadovoljstva gosta 06/99-05/00 Pripravnik za menadžment soba • Pomaganje u svim sobama i odeljenjima uključujući recepciju, gostinske usluge, rezervacije i održavanje • Obavljanje poslova noćnog nadzora u toku 2 meseca kontrolišući da sva odeljenja dobiju sve izveštaje o noćnoj kontroli OBRAZOVANJE Boston University Boston, MA Univezitetska diploma u hotelskoj administraciji (Magana Cum Laude) 5/99 Dupli smer: Finansijski menadžment Suffield Academy Suffield, CT Diploma više škole Degree, 05/95 DODATNI TRENINZI I KVALIFIKACIJE • Menadžer godine za 2006. i 2008. • Zvezda u usponu za 2004. • Menadžer kvartala 2000, 2001, i 2003 • Dobro poznavanje PMS, Opera, Fidelio, Reserve, RMS i drugih hotelskih sistema za rezervacije • Sertifikat za pružanje prve pomoći i CPR • Tečno govori većinu slovenskih jezika i francuski
The Institute of Urbanism Belgrade
Nataša Danilović Hristić rođena je u Beogradu. Diplomirala je i magistrirala na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu. Živi i radi u Beogradu.
Obrazovanje i usavršavanje
• Studije na Arhitektonskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, počela je da pohađa 1990. Opredelila se za grupu izbornih predmeta: Zaštita i revitalizacija graditeljskog nasleđa i urbana rekonstrukcija. Diplomirala 1995. Postdiplomske studije iz oblasti Urbanističkog i prostornog planiranja i urbanističkog projektovanja započela 1997, na istom fakultetu, a zvanje magistra tehničkih nauka iz oblasti arhitektura i urbanizma, stekla je 2001 odbranom magistarskog rada „ Transformacija postojećeg sistema urbanističkog planiranja, uređenja i korišćenja građevinskog zemljišta u Srbiji u uslovima razvoja tržišne privrede“.
• Dobitnik više stipendija. Učesnik međunarodnih škola „Modern Urban Economics Tailored for Southeast Europe“ (Palić, 2001, u organizaciji Palgo centra, Fonda za otvoreno društvo iz Beograda i HESPO-a iz Budimpešte) i „Urban Economic Development“ (Izrael,2003, u organizaciji MASHAV-a – Ministarstvo inostranih poslova Izraela, Centar za međunarodnu saradnju i Gallilea College-a).
• Govori engleski i španski, priprema doktorsku disertaciju.
Rad i napredovanje u struci
• U periodu od 1993-1996 radila kao saradnik Zavoda za zaštitu spomenika kulture Republike Srbije na izradi više projekata; U toku 1994 bila volonter (demonstrator) na predmetu „Urbane funkcije-stanovanje“, na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu.
• Od 2001 zaposlena u JUP Urbanističkom zavodu Beograda, od 2003 na radnom mestu direktora Cektora za regulaciono planiranje.
• Autor više arhitektonskih projekata i realizovanih objekata (novih i rekonstrukcija) i urbanističkih planova i studija.
• Učestvovala na više međunarodnih simpozijuma, konferencija i izložbi. Redovno objavljuje članke iz oblasti arhitekture i urbanizma u stručnim časopisima (AG magazin, DaNS, član redakcije časopisa INFO-glasila Urbanističkog zavoda Beograda...), objavljeni radovi u zbornicima, priredila tri knjige:
• Aktivan član više strukovnih udruženja (Društvo arhitekata Beograda, Društvo urbanista Beograda, Inženjerska komora Srbije itd). Član nekoliko stručnih žirija za urbanističko-arhitektonske konkurse.
• Poseduje projektantsku i urbanističku licencu Inženjerske komore Srbije.
Obrazovanje:
• Septembra 2003. godine - diplomirao na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu sa prosečnom ocenom 8.15 ( osam petnaest ).
• Oktobar 2004. godine - upisao poslediplomske studije na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu na smeru : Planiranje, dizajn i menadžment.
• Februr 2006. godine - godine polozio strucni ispit za arhitektu-projektanta.
• Februar 2007. godine – lincenca odgovornog projektanta.
Radno iskustvo:
• Od 2000-2005. - učestvovao u nastavi kao demonstrator na predmetima : Urbana operaciona istraživanja i Urbane funkcije-stanovanje
• Od septembra 2002. - radio kao honorarni saradnik u Istraživačko Poslovnom Centru na Arhitektonskom fakultetu u izradi brojnih urbanističko-arhitektonskih projekata
• Od 01.12. 2004. - primljen na određeno vreme na mesto saradnika u Istraživačko Poslovnom Centru na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu.
• Od oktobra 2005. - učestvovao u nastavi kao saradnik na predmetu : Studio projekat 3
• Od aprila 2006. - zaposlen u preduzecu "Izgradnja".
• Od marta 2007. – zaposlen u projektnom birou "IV Arhitekte".
• Od juna 2008. – zaposlen u kompaniji Verano Group, na mestu tehničkog direktora Robnih kuća Beograd
Lično:
• Mesto i datum rođenja: Beograd, 04. Septembar 1977. godine
• Ostalo: Oženjen, otac jednog deteta
• Jezici: Aktivno znanje Engleskog jezika, osnovno znanje Ruskog jezika.
• Interesovanja: korišćenje više alata za 2D i 3D modelovanje, grafiku i obradu slike
• Sport: višegodišnje aktivno bavljenje mačevanjem, sportske i borbene discipline
Reference:
Arhitektonski projekti:
• Urbanistički projekat stambenog objekta u Nebojšinoj ulici 22-24
• Urbanistički projekat lokaliteta "Ćeskota" u Sutomoru
• Glavni projekat stambenog jednoporodičnog objekta u ulici Bože Jankovića 64, Beograd
• Dogradnja i rekonstrukcija stambenog jednoporodičnog objekta u Limskoj ulici 14, Beograd
• Glavni projekat poslovnog objekta Autopromm u ulici Kumodraškoj, Beograd
• Idejni projekat ugostiteljsko-smeštajnog objekta na Tari
• Idejni projekat rekonstrukcije podrumskog prostora u multifunkcionalni centar u ulici Kralja Milana 10, Beograd
• Idejni projekat resenja manastirskog kompleksa, manastir Duljevo, Crna Gora
• Glavni projeakt stambenog objekta u Herceg Novom, Srbina 51-53
• Glavni projekti za uređenje više ekspozitura ALPHA BANKE – Beograd, Vršac, Kraljevo, Loznica, Novi Sad...
Enterijeri:
• Enterijer stana u ulici Borivoja Stevanovića 17/3 u Beogradu
• Enterijer stana u ulici Omladinskih brigada 69/14 u Beogradu
• Dizajn više komada nameštaja
Urbanistički projekti:
• Detaljni urbanistički plan “područja terminala i industrijske zone u Bijelom Polju”
• Generalni urbanistički plan Požarevca
• Prostorni plan opštine Požarevac
• Generalni urbanistički plan Loznice
• Prostorni plan opštine Lloznica
• Generalni urbanistički plan Bujanovca
• Generalni urbanistički plan Lebana
• Prostorni plan nacionalnog parka Tara
• Prostorni plan opštine Ub - koordinator
• Prostorni plan opštine Surdulica
• Regulacioni plan Bajine Bašte - koordinator
Menađžment:
• Organizacija Tehničke službe u okviru Robnih kuća Beograd – upravljanje objektima i FM menađžment ljudima i resursima po principima tržnih centara.
Učešće u izložbama i konkursima:
• Studentski konkurs za Sokobanju "Vrelo vode-otvorena scena života" – specijalna nagrada
• Konkurs za idejno arhitektonsko rešenje za blokove 1 i 4 u sastavu linijskog centra uz bulevar Jovana Dučića u Novom Sadu – treća nagrada
Džastin je suosnivač kompanije Pluto Capital, pan-evropskog preduzeća za investicije u nekretnine sa kancelarijama u UK, Nemačkoj i na Balkanu. Plutoov Fond za razvoj nekretnina na Balkanu aktivan je u region od početka 2005. godine i izgradio je portfolio sa projektima u Srbiji, Hrvatskoj i Crnoj Gori. Trenutni razvoji obuhvataju maloprodajne parkove u manjim srpskim gradovima, apartmanske komplekse u Beogradu i poslovnu kulu u Zagrebu. Plutoov poslednji primorski razvoj, Kotor Vista, osvojio je nagradu IPA za “Najbolji razvoj u Crnoj Gori”. Pre osnivanja Plutoa, Džastin je radio kao konsultant na McKinsey i kao bankar u Standard Chartered banci. Džastin je magistar za fiziku Univerziteta Oksford, magistar za telekomunikacije Univerziteta Pensilvanija i magistar za poslovnu administraciju poslovne škole INSEAD.
Stojan Semiz radi kao partner u CMS Beograd i Šef tima za nekretnine i projektno finansiranje. Kao stručnjak u oblasti nekretnina I property/projektnog finansiranja, Stojan ima izvrsno radno iskustvo u poslovima i razvojnim projektima u celom regionu Jugoistočne Evrope. Njegovo ranije iskustvo obuhvata 5 godina na položaju višeg savetnika najvećih srpskih gradjevinskih kompanija gde je stekao dragoceno iskustvo na projektima u Južnoj Americi, ZND i Srednjem Istoku, uključujući infrastrukturne projekte koje je finansirala Svetska banka. Stojan tečno govori engleski i srpski jezik.
Miodrag Gazibara, rođen 24. maja 1977. godine, trenutno radi u kompaniji Delta Real Estate na poziciji direktora za izdavanje i prodaju. Miodrag je diplomirao na Winona State Univerzitetu sa dve specijalizacije, u marketingu i u menadžmentu proizvodnje i operacija. Posle studija Miodrag je počeo da radi u privatnoj kompaniji za razvoj nekretnina u Čikagu, gde je u periodu od 5 godina stekao znatno iskustvo u komercijalnom i rezidencijalnom sektoru nekretnina. Po povratku u Beograd, Miodrag se pridružio kompaniji Colliers International kao direktor za ritejl, gde je radio sa brojnim klijentima, uključujuci konsalting i izdavanje oba Delta City šoping-mola. U Delta Real Estate-u Miodrag je zadužen za strategiju izdavanja za sve buduće projekte, pozicioniranje i odabir koncepta za svaki projekat, procene i prodaju nekretnina. Delta Real Estate trenutno planira portfolio projekata većih razmera u svim zemljama bivše Jugoslavije i Albanije vrednosti od preko 3 milijarde eura sa izgrađenom površinom od preko 3 miliona kvadratnih metara, gde će Miodrag i njegov tim imati važnu ulogu u svim strateškim odlukama.
.Rođen je 11.04.1975.u Novom Sadu.
Diplomirao je ekonomiju 2000. godine na Univerzitetu u Berlinu (Fachhochschule für Wirtschaft). U tom periodu stiče iskustvo u sektoru nekretnina i ekonomije kao asisten direktora u Wohnbauten Comfort GmbH, Berlin, kao i u sektoru internet i softver technologija u kompanijama New Economy i Pixelpark AG.
U aprilu 2003. godine postaje asistent menadžera projekta u novosadskoj kancelariji Agencije za privatizaciju Republike Srbije.
U decembru 2004. postaje savetnik za strane investicije, u maju 2005. zamenik direktora, a u novembru iste godine i direktor Fonda za podršku investicija u Vojvodini-VIP.
Tečno govori engleski i nemački jezik.
Krsta Sandić je multidisciplanirni stručnjak sa velikim iskustvom u radu internacionalnih korporacija, kao i u međunarodnoj i međukulturnoj komunikaciji, integraciji i razvoju logističkih, finasijskih i operativnih potreba kompanija. Tokom dvadesetogodišnje karijere postigao je značajne rezultate u strateškim finansijskim analizama, planiranju i poslovnim odnosima sa finansijskim institucijama. U januaru 2008. godine preuzeo je mesto generalnog direktora kompanije "Robne kuće Beograd", nakon uspešne akvizicije kompanije. Sa 32 robne kuće i 240 hiljada kvadrata prodajnog prostora u Srbiji i Crnoj Gori RKB raspolažu sa najvećim portfoliom maloprodajnog prostora u regionu. Od februara 2006. član je uprave "Verana" zadužen za investicije u nekretnine, internacionalno finansiranje i poslovni razvoj, a od decembra iste godine potpredsednik je "Verana". Studirao je u Beogradu i Atini, gde je diplomirao na ”The American College of Greece”.
Rastko B. Đokić je završio Fakultet organizacionih nauka i Višu građevinsku školu u Beogradu. Radno iskustvo počeo je da stiče još u toku školovanja, od 1995, radeći u firmi koja se bavila zastupništvom i prodajom građevinskih materijala i opreme. Između 1998 i 2004 pokrenuo je posao na ovom tržištu za dve strane internacionalne kompanije (IMI i SIKA). U istom periodu je bio angažovan na nekoliko projekata kao menadžer projekta (VMA Beograd, Societe Generale HQ). UNHCR ga je angažovao kao konsultanta u regionu Aranđelovca i Mladenovca na projektu pomoći interno raseljenim licima. Od 2004 počinje da radi u MPC Properties kao facility menadžer i uskoro učestvuje u formiranju prve firme u Srbiji koja će se baviti isključivo poslovima facility menadžmenta. Širenjem kompanije i razvojem poslovanja, počinje da vodi sve poslove vezane za property menadžment portfolia u okviru MPC Properties-a. Stečeno iskustvo koristi za dobijanje dva nova posla na internacionalnim tenderima (EBC i Renaissance Plaza). Aktivno učestvuje i vodi poslove facility i property menadžmenta od početka projekta Ušće šoping centra pa sve do njegovog uspešnog otvaranja. U okviru ICSC (Međunarodni Savet Šoping Centara) obavlja funkciju predsedavajućeg srpskog komiteta i član je Evropskog Savetodavnog odbora ICSC. Redovno piše stručne članke iz oblasti property menadžmenta.
piers.ridout@davislangdon.com
www.davislangdon.com
Piers je partner zadužen za Predstavništvo za jugoistočnu Evropu Davis Langdon sa sedištem u Zagrebu, Hrvatska.
On je ovlašćeni gradjevinski inženjer i član Asocijacije menadžera projekta sa širokim iskustvom u menadžmentu projektovanja i izgradnje stečenim na brojnim inženjerskim projekatima širom zemalja bivše Jugoslavija, prvenstveno Hrvatske ali i UK i Australije.
Njegovor tržišno iskustvo obuhvata razvoj poslovnih, maloprodajnih, distributivnih, hotelskih i odmarališnih, infrastrukturnih, zatvorskih, komercijalnih i institucionalnih prostora.
U toku četvorogodišnjeg rada u regionu, Piers i njegov tim su kombinovali kompanijsko svetsko stručno znanje sa razumevanjem regionalnih potreba radi inovativnog davanja rešenja za projekte koji maksimiziraju dobit za klijente.
Poslednji projekti obuhvataju:
• Strateški savet medjunarodnim investitorima koji žele da razvijaju projekte u Hrvatskoj, Albaniji, Rumuniji, Bosni i Hercegovini i odnedavno u Srbiji.
• Tehničke i finansijske “due diligence” projektne konsultacije brojnim bankama i finansijskim institucijama
• Mišljenje o evrpskim nabavkama Opštini Priština, Kosovo
• Menadžment projektantskih timova sa sedištem u UK i Zagrebu u pripremi Takmičenja za gradski projekat i Dozvolu za lokaciju za izgradnju 16-spratne poslovne kule u Zagrebu
• Menadžment projekta i troškova glavnog plana, dozvola za lokacije i razvoj medjunarodnog tendera FIDIC-a za projekat i izgradnju 58.000 m2 maloprodajnog parka u predgradju Splita, Hrvatska
• Završetak 50.000 m2 logističkih skladišta na periferiji Zagreba, uključujući koordinaciju zakupaca, opremanje i sve prateće dozvole
• Razvoj projekta od preuzimanja gradilišta, razvoja glavnog plana, ekološke studije i dozvole za lokaciju za maloprodajni park u Varaždinu, Hrvatska
• Nadgledanje ugovora koji je rezultirao uspešnim završetkom novog evropskog poslovnog sedišta i centra za obuku Peugeot Citroen vredan 27 miliona eura
• Koordinacija inženjerskih studija o izvodljivosti, riziku i vrednosti za 180 miliona eura vredan logistički park u Vilniusu, Litvanija
Datum rođenja: 23.06.1972.
Mesto rođenja: Novi Sad
Zaposlenje ION Solutions doo, Novi Sad, Srbija 2002-
Izvršni direktor i direktor programa TotalObserver
Marketing System, Zurich, Switzerland 2000-2002
Tehnički direktor, Project Management
Fakultet Tehničkih Nauka, Novi Sad, Srbija 1999-2000
Saradnik u nastavi
Obrazovanje
Fakultet Organizacionih Nauka, Beograd 2005-
Magistar Upravljanja Projektima
Fakultet Tehničkih Nauka, Novi Sad 1991-1999
Diplomirani Inženjer Automatike i Upravljanja
Ekspertiza
• Razvoj i uvođenje informacionih sistema sistema za Property/Facility Management
• Definisanje i unapređenje procedura upravljanja u facility management-u
• Razvoj i implementacija procedura upravljanja u projektnom i multiprojektnom okruženju
STRUČNO ISKUSTVO
Ana Nazou je započela svoju profesionalnu karijeru u DANOS-u decembra 2003. godine, kao član Sektora za procene gde je bila odgovorna za procene kredita koje kompanija odobrava jednom broju grčkih finansijskih institucija. Takodje je učestvovala kao član tima a kasnije kao šef tima u brojnim procenama portfolija i studija izvodljivosti kako za privatna tako i za fizička lica. Tokom svoje prve godine u kompaniji uspela je da iskaže komunikativnost i raznovrsne konsultantske sposobnosti pa je unapredjena za Direktora odeljenja za razvoj međunardonog poslovanja DANOS, uloga koja je zahtevala iskustvo u proceni, pregovaranju kao i snažne sposobnosti liderstva, koordinacije i komunikacije.
Kao Direktor odeljenja za razvoj međunardonog poslovanja, uloga koju obavlja od januara 2005, njena glavna oblast delovanja tiče se stranih investicija, upravljanja i koordinacije medjunarodnih referata, povezivanje sa mrežom medjunarodnog udruženja kompanija kao i predstavljanje kompanije i tržišta nekretnina medjunarodnim klijentima. Tokom svoje prakse uspela je da značajno poveća aktivnost svog sektora, osvoji brojne ekskluzivne klijente za kompaniju i da uspešno zaključi veliki broj značajnih investicionih transakcija i “Due Diligence” zadataka.
Pre zaposlenja u DANOS-u, i pre započinjanja magistarskih studija, Ana je radila kao slobodni agent za nekretnine, vodeći sopstvenu firmu pod nazivom AGP Nazos u Lavrionu, Grčka. Njena glavna delatnost bila je da promoviše lokalne stambene (uglavnom letnje kuće) kao i komercijalne nekretnine. Taj posao je nastavio njen otac nakon njene odluke da razvija svoje veštine sa nekretinanama kroz dalje obrazovanje i profesionalnu karijeru.
OBRAZOVANJE I PROFESIONALNE KVALIFIKACIJE
Ana je akreditovani, ovlašćeni procenitelj sa sertifikatom RICS-a. Završila je MBA program u oblasti nekretinna i gradjevine na Koledžu za menažment nekretnina Univerziteta u Redingu, kao i magistarske studije na temu Razvoj i planiranje nekretnina u Evropi, koje je završila na Univerzitetskom koledžu u Londonu u periodu od 2002. do 2003. godine. Anina prva diploma je Diplomirani ekonomista za poslovnu administraciju na Univerzitetu Kent u Kanterberiju, UK, gde je diplomirala 2001. godine sa Odlikovanjem više druge klase.
Ana je ovlašćeni procenitelj (MRICS) i član RICS Hellas Board.
Ana govori tri jezika, grčki, engleski I francuski.
ZNAČAJNI NEDAVNI I TEKUĆI ZADACI
NIELSEN - Menadžer portfolija za nova tržišta
CITY GATE SHOPPING CENTER - Koordinator tima za menadžment imovinskih objekata i lizing u Atini
APN /UKA - Rukovodila investicionom transakcijom u Grčkoj u ime klijenta
CARREFOUR - Rukovodila investicionom transakcijom jednog hipermarketa u Atini
ZENON PROJECT - Koordinisala procenu portfolija “Due Diligence” za maloprodajne radnje 17 Champion Marinopoulos
BLUEHOUSE - Koordinisala procene godišnjeg portfolija za nekretnine Fonda u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj I Srbiji Kompletirala investicioni izlaz u Rumuniji
ASSO CAPITAL - Kordinisala procenu godišnjeg portfolija za nekretnine Fonda u Bugarskoj, Ukrajini
ROCKSPRING - Rukovodila investicionim transakcijama u Larisi, Grčka
EUROBANK PROPERTIES - Rukovodila investicionim transakcijama u Atini, Grčka
McKINSEY - Rukovodila projektom preseljenja u Atini, Grčka
EUROHYPO - Izvršila procenu jednog tržnog centra na Kipru Izvršila procenu jednog maloprodajnog parka u Solunu
SONAE SIERRA - Studija izvodljivosti tržišta “Due Diligence”
MGPA - Studija izvodljivosti tržišta “Due Diligence”
LEHMAN - Koordinisala procenu “Due Diligence”
LEPTOS ESTATE - Koordinisala procenu jednog portfolija na Kritu
Address UNIQA, Milutina Milankovica 134g
Tel +381 63 599 147
E-mail emil.dzudzevic@uniqa.rs
Birth 30. October 1978. in Loznica, Serbia
G. Džudžević je pravnik zaposlen u UNIQA osiguranju gde je treću godinu na poziciji najbližeg saradnika Upravnog odbora UNIQA-e – sada kao Generalni sekretar, a u prethodnom periodu kao Pomoćnik generalnog direktora. Pored toga odgovoran je za Pravno odeljenje UNIQA Srbije. G. Džudžević je radio u Narodnoj banci Srbije na uspostavljaju regulative penzijskih fondova, a pre toga u nadzoru osiguranja. U svojoj profesionalnoj karijeru g. Džudžević je kraći period radio u Ministarstvu finansija i Vojvođanskoj banci. Njegova oblast od posebnog interesovanja je finansijski pravo, posebno oblasti vezani za osiguranje.
zaklina.gligorijevic@urbel.com
http://ngligorijevic.users.sbb.co.yu
Studirala arhitekturu i magistrirala u Beogradu i Kembridžu, MA. Ima veliko profesionalno iskustvo u privatnom, nevladinom a od skoro deluje u javnom sektoru. Potpisala je arhitektonske i urbanističke projekte i prostorne i urbanistične planove u Srbiji i Crnoj Gori, strateške studije i medjunarodne projekte, konkurse u zemlji, na Kipru, u Irskoj, Americi, Rumuniji. Bavi se istraživanjima unapredjenja sistema planiranja, upravljanja i razvoja gradova, kreativnim sektorom i urbanom reciklažom od ranih devedesetih godina, kroz profesionalni, nevladin sektor i akademiju.
Organizovala brojna savetovanja u Beogradu, Subotici i Crnoj Gori i Americi, stručne razgovore, domaće i međunarodne skupove, izložbe i manifestacije, ispred stručnih asocijacija i Urbanističkog Zavoda Beograda, kao i gostovanja urbanista i uprave Beča 2005., Barcelone 2007. i 2008. Beogradu. Od studijskog boravka u Americi posebno se interesuje za javni sektor, javna dobra, zajedničke javno - privatne projekte i urbanu revitalizaciju. Rukovodila studijom “Financing Metropolitan Governments in Transitional Countries” predstavljajući Beograd u medjunarodnom projektu 9 glavnih gradova Evrope.
Obrazovanje
1994 – 1999: Institucija: Tehnički institut Atina, Odsek za energetsku tehnologiju
Grad, zemlja: Atina, Grčka.
Zvanje: Diplomirani inženjer energetike. Disertacija ‘’Korozija u gasnim cevovodima’’.
2001 – 2002: Institucija: Strathclyde Univerzitet, Katedra za mašinsko inženjerstvo.
Grad, zemlja: Glazgov, U.K.
Zvanje: Magistar - Energetski sistemi i životna okolina. Katedra za mašinsko inženjerstvo.
Disertacija: “Implementation of Wind Turbine Park in the PPC Network with the use of Energy Control Systems EMS/SCADA”.
Radno iskustvo
Trenutni poslodavac: Lamda Development S.A
2006 - Lamda Development, S.A. Direktor razvojnog odeljenja za upravljanje projektima u centru Beograda i u Crnoj Gori;
2003-2006 Savills Grčka, Atina, Property manager u kompaniji „Rockspring Fund Properties” u Grčkoj. Odeljenje za investicije, maloprodajni, poslovni I stambeni prostor u Atini i okolini;
2003-2003 Interklima S.A. – Atina, Međunarodna prodaja: Implementacija studije I prodaja klima komora;
2002-2003 Filoxenia S.A. – Atina, pregled nekretnina korišćenih tokom Olimpijade u Atini;
1998-1999 Infoquest S.A. – Atina, proizvodno odeljenje, Održavanje elektro-mehaničke opreme;
1996-1997 UTECo S.A. - Pirej, odsek za termoelemente, montaža termalnih instrumenata u idnustriji i brodarstvu; 1994-1995 Agoudimos Lines – Pirej, Pripravnik na Tehničkom odeljenju;
Šef Kancelarije za procenu i Jedinice za modele i metode UniCredit Banke Srbija. Rodjen je 26. Maja 1979. godine. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu kao jedan od studenata generacije. Nakon kratkog rada u Sektoru za poslovne konsultacije beogradske kancelarije PricewaterhouseCoopers pridružio se 2004. godine finansijskoj jedinici za nekretnine UniCredit Banke Srbija (u to vreme HVB Banka Srbija i Crna Gora) gde je postupno napredovao kroz sve položaje od asistenta menadžera za odnose do šefa jedinice za finansiranje nekretnina. Bio je aktivan u uvodjenju i razvoju modela projektnog finansiranja uključujući i prvo projektno finansiranje stambenog objekta u Srbiji, finansiranje prvog poslovnog parka u Srbiji i konzorcijsko finansiranje najvećeg maloprodajnog projekta u Srbiji. Tokom svog rada sticao je detaljno znanje o srpskom tržištu nekretnina i njegovim glavnim učesnicima. Godine 2009. Pridružio se Menadžmentu za strateški rizik gde je sada zadužen za procene kao i za modele i metode razvoja. Pored toga što govori srpski, engleski i francuski, trenutno uči italijanski.
Autor je nekoliko važnih projekata kao što su: Elaborat o ekonomskoj opravdanosti formiranja Slobodne zone Užice, Strategije lokalnog ekonomskog razvoja Pirota (projekat iz susedskog programa sa R.Bugarskom, podržan od strane Evropske Komisije).
Bio je Pomoćnik ministra u Ministarstvu trgovine i usluga, Sektor za trgovinu, cene i zaštitu potrošača (2007-2008), Pomoćnik ministra u Ministarstvu za ekonomske odnose sa inostranstvom, Sektor za koncesije (2004-2007) a u Ministarstvu finansija bio zadužen za koordinaciju poslova na realizaciji Nacionalnog investicionog plana (2207-2008). U periodu od 2006 do oktobra 2008. bio nacionalni koordinator Republike Srbije za realizaciju sredstava finansijske pomoći Republike Grčke (Helenik Plan za ekonomsku rekonstrukciju Balkana)
Govornik na nekoliko međunarodnih konferencija vezanih za PPP problematiku kao što je bila “Međunarodnoj konferenciji o PPP-u u Jugoistočnoj Evropi”, Beč, Austrija aprila 2007. Zatim marta 2007. bio govornik na Međunarodnoj PPP konferenciji: Finansiranje Infrastrukturnih Projekata”, u organizaciji MMF-a, Budimpešta, Mađarska. Takođe juna 2006. bio predavač na skupu “PPP u oblasti putne infrastrukture”, u organizaciji Svetske Banke, Ljubljana, Slovenija
Vladimir je Menadžer za razvoj mreže CENTURY 21 Serbia za teritorije Srbije i Crne Gore (www.century21.rs). CENTURY 21 Real Estate (www.century21.com) je globalni lider u u oblasti franšiznog poslovanja u industriji nekretnina, u čijoj mreži posluje preko 8.800 nezavisnih i samostalnih agencija sa preko 145.000 profesionalnih agenata u 70 zemalja širom sveta.
Vladimir je završio Master studije na državnom Univerzitetu američke države Mizuri, i posebno se specijalizovao u oblasti marketinga i trgovine putem interneta. U poslednjih 7 godina radio je u vodećim konsultantskim i investicionim kompanijama, sa fokusom na promociju nekretnina i usluga vezanih za nekretnine stranim investirorima.
Trenutno radi na promociji i implementaciji novog koncepta za lokalne agencije za nekretnine, Century 21, koji ima za cilj da kreira nacionalnu mrežu agencija koje posluju pod istim brendom, pravilima i procedurama, poštujući etičke kodekse koje pomažu u pronalaženju što većeg broja klijenata svakoj agenciji, članici mreže Century 21.
Vladimirov najveći poslovni cilj je da bude deo revolucije u načinu posredovanja nekretninama u Srbiji i Crnoj Gori koju donosi Century 21.
Vladimir priča srpski i engleski jezik.
T: +30 210 7567 567 F: +30 210 7567 267 M: +30 6943 077 430 k.markogiannakis@danos.gr
PROFESIONALNO ISKUSTVO
Konsultant Sektora za međunarodno poslovanje Danos-a: od marta 2007. do danas OBRAZOVANJE
Konstantinos ima dve magistarske diplome:
Magistar za upravljanje i razvoj urbanih nekretnina Univerziteta Heriot Watt iz Edinburga, UK, studije završene tokom 2004-2005, i Magistar za Mehaniku tla i inženjersku seizmologiju na Imperijal koledžu u Londonu, UK, studije završene tokom 2003-2004. godine. Konstantinosova prva diploma bila je Diploma gradjevinskog inženjera na Narodnom tehničkom univerzitetu u Atini, Grčka, gde je diplomirao 2003. godine. Konstantinos govori dva jezika, grčki i engleski.
PRETHODNI ZADACI Učešće u brojnim zadacima koji se tiču procenjivanja, istraživanja tržista, studija izvodljivosti i investicionih konsultacija.
Lista klijenata navedena dole je veoma indikativna:
• AC Nielsen
• Assos Capital
• Athoniki Techniki
• Bluehouse
• Eurobank
• Eurohypo
• Lehman Brothers
• Leptos Estates
• Mc Kinsey
• MGPA
• OTE Estate
• Praktiker
• SFS
• Thales Electronics
ČLANCI “Novi projekti prodstiču tržište” – Magazin Poslovni partneri, juli-avgust 2007. Vol. VI, Br. 31
SEMINARI
• Istraživački seminar Richard Ellis – London, decembar 2007.
• Prodexpo 2007 – Divani Caravel, Atina, oktobar 2007.
• Prodexpo 2008 – Divani Caravel, Atina, oktobar 2007.
• “Sadašnje investicione mogućnosti u Grčkoj i inostranstvu” – Hotel Grande Bretagne, Atina, juni 2007.
PROFESIONALNE KVALIFIKACIJA
• Član Tehničke komore Grčke, TEE
• Član Grčke Asocijacije građevinskih inženjera
• Član RICS-a