Ovogodišnji finalisti MAPIC nagrade
Kao i svake godine, približavanje početka otvaranja ovogodišnjeg MAPIC-a, sve je više dostupno kvalitetnih informacija o tom događaju. Najavljuje se sve više prezentacija, promocija i okupljanja, na kome će se susresti novi stari poznavaoci branše nekretnina, kojima je MAPIC posvećen.
Svakodnevno se zakazuju novi sastanci i beležnice posetioca su sve popunjenije zauzetim termina ubeleženih sastanaka. Jedna od važnih događaja koji će se i ove godine realizovati tokom MAPIC-a je, dodala specijalizovane MAPIC nagrade.
Tradicija dodele pomenute nagrade uspostavljena je još 1996. godine kada se takmičilo “samo” 64 brenda i 17 projekata šoping centara. Ove godine u konkurenciji je bilo mngostuko više kandidata. Sve će to vrhuniti 19. novembra naveče sa početkom u 19:30 gala večerom u prestižnom hotelu Grand Hyatt Cannes hotel Martinez u Kanu na Azurnoj obali. Već sama najava događaja, ukazuje da će u najavi pred preko 300 zvanici biti organzovana nezaboravna ceremonija dodele MAPIC nagrade.
Žiri ove godine ima dvanaest članova a predvodi ih Gđ. Melissa Gliata. Ona je izvršni potpredsednik Thor Equities-a iz Sjedninjenih Američkih Država, inače sponzora ovogodišnje MAPIC nagrade. Od preostalih 11 članova žirija, zastupljenost po državama gde su sedišta njihovih komapnija, slika je sledeća: po tri iz Francuske i Velike Britanije, i po jedan predstavnik iz Rusije, Španije, Italije, Nemačke, Singapura i Amerike. Interesanto zar ne?
Detaljnije o žiriju možete videti ovde:
http://www.mapic.com/RM/RM_Mapic/2015/images/awards/mapic2015-awards-jury.pdf?v=635774122859007791
Ukupno je propisnao 10 kategorija za dodelu MAPIC nagrada i to:
http://www.mapic.com/RM/RM_Mapic/2015/documents/mapic-2015-awards-finalists.pdf?v=635814713267631316
Verujemo i nadamo se, da će ovogodišnji pobednici produžiti makar još za godinu dana tradiciju MAPIC nagrade i da će to biti novi izazovi takmičarima za sledeću i naredne godine. Takođe očekujemo da se sledeće godine pojave još savršeniji i moderniji projekti koji će dodatno svojim kvalitetima razviti MAPIC retail i šoping priču.
Svakodnevno se zakazuju novi sastanci i beležnice posetioca su sve popunjenije zauzetim termina ubeleženih sastanaka. Jedna od važnih događaja koji će se i ove godine realizovati tokom MAPIC-a je, dodala specijalizovane MAPIC nagrade.
Tradicija dodele pomenute nagrade uspostavljena je još 1996. godine kada se takmičilo “samo” 64 brenda i 17 projekata šoping centara. Ove godine u konkurenciji je bilo mngostuko više kandidata. Sve će to vrhuniti 19. novembra naveče sa početkom u 19:30 gala večerom u prestižnom hotelu Grand Hyatt Cannes hotel Martinez u Kanu na Azurnoj obali. Već sama najava događaja, ukazuje da će u najavi pred preko 300 zvanici biti organzovana nezaboravna ceremonija dodele MAPIC nagrade.
Žiri ove godine ima dvanaest članova a predvodi ih Gđ. Melissa Gliata. Ona je izvršni potpredsednik Thor Equities-a iz Sjedninjenih Američkih Država, inače sponzora ovogodišnje MAPIC nagrade. Od preostalih 11 članova žirija, zastupljenost po državama gde su sedišta njihovih komapnija, slika je sledeća: po tri iz Francuske i Velike Britanije, i po jedan predstavnik iz Rusije, Španije, Italije, Nemačke, Singapura i Amerike. Interesanto zar ne?
Detaljnije o žiriju možete videti ovde:
http://www.mapic.com/RM/RM_Mapic/2015/images/awards/mapic2015-awards-jury.pdf?v=635774122859007791
Ukupno je propisnao 10 kategorija za dodelu MAPIC nagrada i to:
- Najbolji maloprodajni koncept namenjen mod i obući
- Najbolji maloprodajni concept namenjen hrani i piću
- Najbolji novi maloprodajni dizajn concept
- Najbolji maloprodajni concept globalne ekspanzije
- Najbolja maloprodajna digitalna strategija
- Najbolji Pop Up prikaz
- Najbolji šoping centar
- Najbolji renovirani šoping centar
- Najbolji outlet centar
- Najbolji mloprodajni urban projekat
http://www.mapic.com/RM/RM_Mapic/2015/documents/mapic-2015-awards-finalists.pdf?v=635814713267631316
Verujemo i nadamo se, da će ovogodišnji pobednici produžiti makar još za godinu dana tradiciju MAPIC nagrade i da će to biti novi izazovi takmičarima za sledeću i naredne godine. Takođe očekujemo da se sledeće godine pojave još savršeniji i moderniji projekti koji će dodatno svojim kvalitetima razviti MAPIC retail i šoping priču.