You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Učitavanje...

Alex Linchev

Alex Linchev

Retail asset director, GTC S.A.


Alex Linchev je direktor retail imovine u GTC S.A. trenutno zadužen za Ada Mall Beograd. On je prisutan u industriji nekretnina već 16 godina vodeći velike stambene, golfske, kuće za odmor, poslovne i maloprodajne objekte u Ujedinjenom Kraljevstvu, Bugarskoj i od septembra 2019. u Srbiji.
Tokom svoje karijere, gospodin Linchev je upravljao sa 180 000 m2 tržnog centra i poslovnog prostora u 5 gradova u 2 zemlje, i pregovarao je sa preko 300 međunarodnih zakupaca. On je ICSC certifikovan i jedan je od GTC direktora retail imovine s najdužim stažom. Njegovi sporedni interesi uključuju digitalni marketing, psihologiju i analitiku potrošača.
Ada Mall je tržni centar nove generacije površine 35 000 m2 GLA, koji je nagrađen međunarodno priznatim zlatnim LEED sertifikatom za održivo projektovanje i izgradnju. Ovaj zeleni trgovački centar, pod upravom gospodina Lincheva, pokazao se kao pravi marketinški pionir, kao prvi tržni centar u ovoj oblasti koji je pokrenuo integrisani program lojalnosti tržnim centrima, online prodavnicu lojalnosti i aplikaciju, mesto preuzimanja u tržnom centru i besplatni kutak za biblioteku, centar za modu i stil života lokalnih dizajnera, košnice na krovovima tržnog centra, godišnji ESG izvještaj o mjerljivim ekološkim operativnim rezultatima, redovna školska takmičenja, mini-supermarket kojim upravlja veštačka inteligencija, trajno zastrašujuće kućno igralište s automatizovanim vizuelnim i zvučnim efektima na holivudskom nivou i još mnogo toga. Ada Mall ima uređene vrtove na krovu na 3 nivoa sa navodno jednim od najboljih pogleda na grad i Adu Ciganliju, i dom je jedinog bioskopskog sky-bara i kafea u Beogradu. Tržni centar ugošćuje više od 120 najboljih internacionalnih i domaćih zakupaca, kao i 4DX bioskop sa VIP prostorom i posebnim sedištima. Slogan Ada Mall-a sažima sve ove inovacije i njegov prepoznatljivi personalizovani marketing: „Drugačiji, baš kao ti!“
Govornici
Pojedinosti događaja

Hibridni događaj

Saznaj više
Socijalne mreže